بازدید 55683
سی و دومین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

لحظه انهدام خودروی نظامی و لجستیک اسرائیل توسط حزب الله+ فیلم/استفاده گسترده اسرائیل از یک سلاح وحشتناک/افزایش شمار شهدای غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سی و دومین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 07 November 2023

لحظه انهدام خودروی نظامی و لجستیک اسرائیل توسط حزب الله+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سی و دومین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

شلیک راکتی مقاومت فلسطین به مرکز فرماندهی اشغالگران در شمال غرب غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۶

نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر اسرائیل در شمال غرب شهر غزه را با چند راکت هدف قرار دادند.

سرایا القدس اعلام کرد نیروهایش با چندین خمپاره، نیروهای اشغالگر و ماشین آلات جنگی آنها را در شرق خان یونس مورد هدف قرار داده و سپس با آنها درگیر شدند.

نیروهای این گروه مقاومت فلسطینی، موفق شدن بدون وارد آمدن خسارت جانی، اشغالگران را مورد حمله قرار دهند.

در تحولی دیگر، پایگاه فلسطینی سما گزارش داد نیروهای مقاومت فلسطین در شمال و جنوب شهر غزه با نیروهای اشغالگر به شدت درگیر شدند.

در کرانه باختری نیز، جوانان فلسطینی در جریان رویارویی با نیروهای اشغالگری که وارد منطقه جنین شده بودند یک بمب دست ساز به طرف اشغالگران پرتاب کردند.

شلیک موشک از لبنان به مواضع ارتش اسرائیل
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۵

منابع خبری فلسطینی امروز (سه‌شنبه) از به صدا در آمدن آژیر خطر در منطقه جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

 رسانه‌های فلسطینی در این باره اعلام کردند که لحظاتی قبل آژیرهای خطر در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه به صدا درآمد.

براساس گزارش ها، دستکم چهار موشک به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه شلیک شده است.

تا بدین لحظه جزئیات بیشتری از این حمله مخابره نشده است.

همزمان شبکه الجزیره نیز سه شنبه شب از شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت مواضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

شکار دو تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۵

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که عصر امروز دو تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر بیت حانون با دو راکت الیاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.

منابع رسانه‌ای فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از انهدام هفت تانک ارتش رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داده بودند.

منابع خبری گزارش دادند که تمرکز کنونی نبردهای زمینی بین رزمندگان مقاومت در منطقه شمال شرقی نوار غزه و به طور مشخص منطقه بیت حانون و محله الزیتون با اشغالگران صهیونیست به عنوان بزرگترین محله شهر غزه است.

برپایه این گزارش، رزمندگان مقاومت خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت حانون و محله الزیتون را با خمپاره و راکت های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار می دهند.

در روزهای اخیر چندین تانک و خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هدف رزمندگان فلسطینی قرار گرفته و منهدم شده است.

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۱

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد.

 «اشرف القدره» افزود که در بین شهدا ۴۲۳۷ نفر کودک، ۲۷۱۹ نفر زن و ۶۳۱ نفر سالخورده هستند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۵ هزار و ۹۵۶ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

القدره گفت: رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته ۲۱ قتل عام مرتکب شده است که بر اثر آن، ۵۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به طور عمدی بیمارستان ها، نیروهای درمانی و کادر پزشکی را هدف قرار می دهد.

القدره، از سازمان ملل متحد و سازمان جهانی صلیب سرخ خواست از تأسیسات بهداشتی و درمانی و خودروهای آمبولانس و همچنین حرکت آنها دفاع و با تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه بخش درمان فلسطین مقابله کنند تا فعالان این حوزه بتوانند به وظایفشان عمل کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، از کلیه طرف ها خواست یک معبر و گذرگاه انسانی امن برای تضمین ارسال کمک های بهداشتی، پزشکی و سوخت برای بیمارستان ها و همچنین خروج زخمی ها و ورود تیم های تخصصی پزشکی تأمین کنند.

القدره، همچنین درخواست کرد با توجه به کمبود شدید خون در غزه، کلیه گروه های خونی برای بیمارستان های این منطقه تأمین شود.

پایگاه مصری «المصراوی» نیز به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نوشت: ادعای رژیم اشغالگر مبنی بر وجود گذرگاه های امن برای خروج آوارگان از شمال به جنوب غزه، عاری از صحت است و گذرگاه های امنی که رژیم صهیونیستی از آنها صحبت می کند، گذرگاه های مرگ هستند که این رژیم آنها را به کمینی برای کشتار آوارگان تبدیل کرده است.

نشست محرمانه بین‌المللی درباره غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۰

طبق گزارش منابعی اختصاصی، یک نشست بین‌المللی محرمانه در ژنو جهت گفت‌وگو و رایزنی پیرامون «آینده غزه» در حال برگزاری است.

 این نشست شامل نماینده‌هایی از آمریکا، کشورهای اروپایی و یک هیئت سیاسی سطح بالا از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین می‌شود.

رسانه خبری بی‌ان‌ان گزارش داد، این نشست بر سناریوی مربوط به نحوه حکومت‌داری در غزه بعد از جنگ متمرکز است و آماده کمک‌رسانی در مدیریت این منطقه می‌شود.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم در جریان دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در شهر رام‌الله آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به اداره این منطقه اعلام کرد.

این نشستی که هم‌ اکنون به طور محرمانه در حال برگزاری است، «آینده غزه» نام دارد و علاوه بر کشورهای مذکور، برخی کشورهای عربی نیز در آن حضور دارند.

آنروا؛ هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۱

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، اعلام کرد که در سایه بمباران بی‌سابقه و مستمر رژیم صهیونیستب به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین هر ده دقیقه در نوار غزه، یک کودک فلسطینی به شهادت می‌رسد و دو کودک دیگر مجروح می‌‌شوند.

آنروا طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، در روز دوشنبه (۶ نوامبر)، تاکید کرد که این آمار در بحبوحه جنگی است که اشغالگران اسرائیل برای سی و یکمین روز متوالی علیه نوار غزه و مردم آن ادامه می‌دهند. 

آنروا در ادامه با اشاره به این‌که «حفاظت از غیرنظامیان در جریان این درگیری‌ها نه یک آرزو  یا یک هدف ایده‌آل، که یک وظیفه و تعهد در قبال بشریت مشترک است»، بر «ضرورت حفاظت از غیرنظامیان در هر کجا که هستند» تاکید کرد.

جنبش جهاد: اسرائیل مجبور به تبادل اسرا خواهد شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۳

«محمد الهندی»، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، در مصاحبه اختصاصی با شبکه «الجزیره»، تاکید کرد که «هرچقدر هم که روزهای تجاوز اسرائیل به نوار غزه طولانی شود، سرانجام مجبور به تبادل اسرا خواهد شد».

الهندی در ادامه این گفت‌وگو درباره «پیروزی مورد انتظار با وجود رنج‌کشیدن ملت فلسطین» و معادلات سیاسی و نظامی جدید تحمیل شده توسط عملیات «طوفان الاقصی» صحبت کرده و درباره مشارکت‌شان در درگیری‌ها گفت: ارزیابی جامعی از آمادگی‌های سرایا القدس در سطوح نظامی و میدانی به عمل آوردیم.

وی درباره پرونده تبادل اسرا تصریح کرد: روند تبادل اسرا تنها به جنبش جهاد اسلامی یا حماس محدود نمی‌شود، بلکه فرآیندی است که به کل مردم فلسطین مربوط می‌شود؛ چرا که بیش از ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های دشمن‌اند که رهبران و مبارزان این مردم هستند.

این مقام جهاد درباره حضور ساخه نظامی این جنبش در عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: سرایا القدس از نظر نظامی در وضعیت خوبی قرار دارد و در میدان هم به مقابله با نیروهای دشمن که با گلوله‌های خمپاره و موشک به غزه حمله می‌کنند، ادامه می‌دهد.

الهندی در این باره افزود: سرایا القدس به شلیک موشک به عمق صهیونیست‌ها و شهرک‌های اشغالی نوارغزه ادامه می‌دهد؛ نیروهای ما از روحیه بالایی برخوردارند و آماده ادامه جنگ برای مدت طولانی هستند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره از هدف جنبش جهاد اسلامی از انجام عملیات در جبهه جنوبی لبنان، تصریح کرد: پیام انجام عملیات از جبهه لبنان این بود که تاکید کنیم ما یک ملت هستیم و یک آرمان داریم و با یک دشمن مقابله می‌کنیم؛ دشمن فقط فلسطین را هدف نمی‌گیرد، بلکه کل امت ما را هدف قرار داده است.

معاون دبیرکل جنبش حماس در پایان این گفت‌وگو، ضمن اشاره غربی‌ها به حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم اشغالگر و در انتقاد از مواضع کشورهای عربی خاطرنشان کرد: مواضع کشورهای عربی که در نشست قاهره نتوانست حتی یک قطره آب به غزه بیاورد، نه برای اسرائیل و نه برای آمریکایی‌ها ارزش و وزنی ندارد.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم روز شنبه، در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» تصریح کرده بود: اسرائیل در مقابل مقاومت ما و حتی شهرک‌نشینان خود شکست خواهد خورد؛ دشمن در شمال غزه در حال عقب‌نشینی است و متحمل خسارت می‌شود، زیرا مقاومت به نیروهایش آسیب رسانده است.

پیش از این، «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس با بیان اینکه انگشتان نیروهای مقاومت، همچنان بر روی ماشه است و حملات راکتی نیز متوقف نخواهد شد، گفته بود: نتایج جنگ از نظر راهبردی، باعث تحولی در همه سطوح به سود مقاومت و پروژه آزادسازی فلسطین خواهد شد.

پیشنهاد بایدن برای کمک‌ ۱۴ میلیارد دلاری به تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۲

در شرایطی که تدارک واشنگتن برای دادن بمب‌های هوشمند به تل‌آویو خبرساز شده، یک رسانه آمریکایی گزارش داد که بایدن ارائه بسته کمک‌های ۱۴ میلیارد دلاری به این رژیم را پیشنهاد داده است.

وبگاه شبکه آمریکایی «بلومبرگ» روز سه شنبه (امروز) در خبری به نقل از منابع آگاه گزارش داد که درخواست کمک ۱۴ میلیارد دلاری دولت بایدن برای اسرائیل، به طور قابل توجهی دفاع موشکی آن را توسعه می‌دهد؛ پیشنهادی که شامل لانچرهای (پرتابگرهای) جدید گنبد آهنین است که معادل بیش از دو برابر میزان کنونی و تقریبا دو برابر میزان هزینه‌های ایالات متحده برای این سامانه است.

به گزارش بلومبرگ، بسته کمکی ۱۴ میلیارد دلاری جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده به اسرائیل شامل بودجه برای 100 پرتابگر گنبد آهنین جدید است.

مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده خبر دادند که این بسته همچنین شامل بودجه برای حدود ۱۴۰۰۰ رهگیر می‌شود که به رژیم صهیونیستی این امکان را می‌دهد که تقریبا ۲۵ سامانه جدید گنبد آهنین را در سراسر فلسطین اشغالی کار بگذارد.

گزارش بلومبرگ در شرایطی منتشر شد که روز سه شنبه (امروز) روزنامه وال استریت ژورنال خبر داد که دولت بایدن درصدد ارسال بمب‌های هوشمند ۳۲۰ میلیون دلاری به فلسطین اشغالی است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منبع مطلع خبر داد، دولت جو بایدن در تاریخ ۳۱ اکتبر (نهم آبان) به صورت کتبی و رسمی به رهبران کنگره آمریکا این موضوع را اطلاع داد.

انتشار گزارش بلومبرگ با واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی مواجه شد و روزنامه «جروزالم پست» چاپ فلسطین اشغالی در این باره نوشت: «گزارش بلومبرگ در حالی منتشر شده که اسرائیل با سلسله حملات راکتی سنگین از سوی نوار غزه و لبنان در حال مواجهه است و حماس و حزب الله مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است».

این رسانه صهیونیست افزود: «اسرائیل همچنین با حملات سوریه و شورشیان حوثی در یمن مواجه شد که طبق گزارش‌ها، در خارج از جو زمین رهگیری شد».

استفاده گسترده اسرائیل از یک سلاح وحشتناک
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۱

ژیم صهیونیستی که از ارتکاب هیچ جنایتی علیه بشریت فروگذاری نمی‌کند، به استفاده گسترده از بمب فسفر سفید در جنوب لبنان و همچنین نوار غزه روی آورده است.

 رسانه لبنانی النشره در مطلبی با عنوان «بمب فسفر سفید ممنوعه بین المللی، بشر و درخت را می‌سوزاند»، آورده است: رژیم صهیونیستی که از هیچ جنایتی علیه بشریت و محیط زیست دریغ نمی‌کند در حال حاضر به بمب‌های فسفر سفید برای هدف قرار دادن مناطق مرزی لبنان روی آورده است.

فسفر سفید ترکیب شیمیایی است که هنگامی که در معرض هوا قرار می‌گیرد، خود به خود شعله ور می‌شود و می‌سوزاند.

استفاده اسرائیل از این بمب‌ها در جنوب لبنان علاوه بر اینکه آسیب‌های زیادی به شهرک های این کشور وارد کرده و منجر به سوختن بوستان‌ها شده، برای انسان هم بسیار خطرناک است. این بمب‌ها نوعی ماده سمی در خود دارد که به سرعت با اکسیژن ترکیب شده و سبب سوختگی درجه دو و سه می‌شود. فسفر سفید به راحتی وارد پوست شده و به قلب، کلیه و کبد آسیب می‌زند و منجر به مرگ می‌شود.

همچنین فسفر سفید به ریه‌ها آسیب می زند و در صورت استنشاق آن حتی به مدت کوتاه آسیب جدی به دستگاه تنفسی وارد می‌شود. فسفر سفید همچنین در خاک رسوب کرده و در ته رودخانه و دریاها نشسته و موجب تلف شدن آبزیان می‌شود.

طبق توافق سال ۱۹۸۰ ژنو، استفاده از این سلاح ممنوع و جنایت جنگی است، اما صهیونیستها توجهی به آن ندارند.

هنگام حمله با فسفر سفید باید تا حد امکان از آن دور شد و خلاف جهت باد به سمت منطقه امن حرکت کرد و پارچه خیسی بر روی بینی و دهان گذاشت. هنگام رسیدن به منطقه امن باید لباس‌های آلوده را از تن خارج و ماسکهای استفاده شده را بیرون انداخت و بدن را با آب شست.

النشره نوشت: آسیب‌های فسفر سفید در لبنان بسیار زیاد است. ۱۵۰ مورد حریق در مناطق مرزی به سبب استفاده از این بمب‌های ممنوعه بین المللی گزارش شده است.

به گفته «ناصر یاسین» وزیر محیط زیست دولت پیشبرد امور لبنان، حدود ۶.۴ میلیون متر مربع یعنی معادل ۴۶۲ هکتار در شهرک‌های مرزی جنوب لبنان تاکنون در معرض حملات با فسفر سفید قرار گرفته است.

همچنین به گفته «عباس الحاج حسن» وزیر کشاورزی لبنان، رژیم اسرائیل ۴۰ هزار درخت زیتون را سوزانده است.

ناصر یاسین به النشره گفت: لبنان علیه سیاست زمین سوخته و به کارگیری فسفر سفید به کار گرفته شده از سوی دشمن اسرائیلی شکایت خواهد کرد.

شمار شهدای کرانه باختری به ۱۷۲ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۹

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با شهادت یک شهروند فلسطینی دیگر، شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۱۷۲ نفر رسید.

به گزارش منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز "مصعب مجاهد کامل المطری" جوان فلسطینی را در شهر قدس اشغالی به شهادت رساندند.

با احتساب این شهید، شمار کل شهدای کرانه باختری از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به ۳۷۰ نفر رسید.

لحظه انهدام خودروی نظامی و لجستیک اسرائیل توسط حزب الله+ فیلم

حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از هدف قرار دادن یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 حزب‌الله لبنان ویدئویی را از یکی از عملیات‌های خود که منجر به هدف قرار دادن خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی شد، منتشر کرده است.

تعداد بازدید : 4799

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان با انتشار این ویدئو اعلام کرد که این خودرو در موضع نظامی «البیاض» رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی به شکل مستقیم هدف قرار گرفت و در آتش سوخت.

رئیس بیمارستان العوده غزه: ۸۰ درصد بیماران، کودک و زن هستند

«احمد مهنا» رئیس بیمارستان العوده غزه بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: ۸۰ درصد بیماران این مرکز درمانی، کودک و زن هستند.

 مهنا به شبکه الجزیره قطر گفت: ۶۰ بیمار در بیمارستان داریم که وضعیت جسمانی برخی از آنها وخیم است و دیگر بیماران و زخمی ها شرایط زیاد حادی ندارند.

وی ادامه داد : درحال انجام غیرممکن‌ها هستیم تا بیمارستان به کار خود ادامه هد، اما بعد از تمام شدن سوخت بیمارستان، گزینه دیگری در پیش رو نداریم.

مهنا خبر داد که ترکش‌ حملات رژیم صهیونیستی به حیاط بیمارستان رسیده است.

رئیس بیمارستان العوده غزه در پایان خاطرنشان کرد: لوازم و تجهیزات راهبردی و لجستیکی در بیمارستان در آستانه تمام شدن است.

مدیر بیمارستان اندونزی غزه نیز گفت: تنها ۲۴ ساعت تا تعطیلی کامل بیمارستان روبه رو هستیم.

این مقام بهداشتی فلسطینی افزود که درنتیجه کمبود سوخت، برخی از بخش‌های حیاتی بیمارستان نیز از فعالیت باز ایستادند.

وی از نهادهای بین المللی خواست برای اطمینان از فعالیت آنها به بیمارستان اندونزی مراجعه کنند.

رئیس بیمارستان اندونزی شهر غزه در پایان گفت: بیماران روی یکدیگر جمع شده‌اند و این تعداد بیشتر از ظرفیت بیمارستان است که ۱۵۰ تخت دارد.

ادعای فرانسه: نگران تلفات غیرنظامی در غزه هستیم

نماینده فرانسه در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه طی سخنرانی در شورای امنیت گفت: «ما خواستار وقفه فوری و پایدار بشردوستانه هستیم که منجر به آتش‌بس شود».

وی با ادعای اینکه به‌شدت نگران تعداد تلفات غیرنظامی در غزه هستند، توضیح داد: «دسترسی ایمن برای کمک‌های بشردوستانه به غزه باید فراهم شود و تعداد کاروان‌ها نیز افزایش یابد».

این دیپلمات فرانسوی در ادامه مدعی شد: «ما حملات [اسرائیل] به تأسیسات‌ سازمان ملل و کارکنان گروه‌های بشردوستانه را محکوم می‌کنیم».

وی همچنین افزود: «ما میزبان کنفرانسی در نهم نوامبر خواهیم بود تا اطمینان حاصل شود که واکنش بشردوستانه بین‌المللی نیازهای مردم فلسطین را برآورده می‌کند».

درخواست های گسترده در اسرائیل برای استعفای نتانیاهو

 اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی درباره شکست از مقاومت فلسطین روبه افزایش است و هر کدام دیگری را در این باره مقصر می‌داند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، رهبران احزاب مخالف در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر به خاطر سلب مسئولیت از خود به خاطر شکست از مقاومت فلسطین انتقاد کردند.

نتانیاهو اخیرا در اظهاراتی، اعتراض نیروهای ذخیره ارتش به لایحه تغییرات قضائی و تمرد آنها را یکی از عوامل شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین اعلام کرده بود.

«یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» در نشست این حزب، درباره بی کفایتی و تزویر نتانیاهو گفت که وی هر بار توئیت هایی را منتشر و سپس حذف می کند. حرفش را می زند و بعد تکذیب می کند. این روش اوست.

وی با اشاره به اظهارات اخیر نتانیاهو علیه نیروهای ذخیره ارتش، افزود: این بار دیگر به تو اجازه نمی دهیم این گفت‌وگوی یک طرفه را ادامه دهی!

این مقام صهیونیست گفت: نتانیاهو از سکوت ما سوء استفاده می کند و از سرزنش دیگران (به خاطر بی کفایتی خودش) ابا ندارد! همین هفته گذشته، تمام نهادهای امنیتی را متهم کرد و دیروز هم نیروهای ذخیره را مقصر دانست!

لاپید از نتانیاهو خواست این سئوال را از خود بپرسد که چه کسی مسئول شکست است و چه کسی نقش خود را به خوبی ایفا نکرد و چه کسی اکنون باید استعفا دهد.

وی از نتانیاهو خواست تا مسئولیت پذیر باشد و به جای حمله به مخالفان سیاسی، بر تلاش برای بازگرداندن اسرای صهیونیست، شکست نخوردن از مقاومت فلسطین و افزایش کارآیی کابینه اش تمرکز کند.

«آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» نیز از نتانیاهو خواست مسئولیت شکست از مقاومت فلسطین را بپذیرد و استعفا دهد.

«میراو میکائیلی» رهبر حزب کارگر نیز خواستار استعفای نتانیاهو شد و گفت: نتانیاهو ثابت کرده که حاضر است (رژیم) اسرائیل را فدای منافع شخصی خود کند.

وی به تحرکات نظامی برخی وزرای تندرو کابینه نتانیاهو در کرانه باختری اشاره کرد و گفت: نتانیاهو برای حفظ کابینه خود به کسانی امتیاز می دهد که دنبال باز کردن جبهه جدیدی از جنگ به روی نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری هستند.

«بزالل اسموتریچ» رهبر حزب افراطی «صهیونیسم دینی» و «ایتامار بن گویر» رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» که از متحدان نتانیاهو هستند اخیرا خواستار اعمال محدودیت بیشتر برای فلسطینی ها در کرانه باختری و مسلح کردن شهرک نشینان صهیونیست شده اند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۷۴
تانکر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
روزنامه شرق: بی‌تفاوتی مشهودترین واکنش اکثر ایرانیان به جنگ اسرائیل و حماس در غزه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۳:۳۲
مگر به گفته اون خانم مملکت و صدا سیما ارث پدر حزب الهی ها نیست؟ خب همونا برن واسه غزه جوش بزنن واسه ما دیگه فرقی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
نتانیاهو امروز اعلام کرد که بعد از تصرف کامل غزه، نیروهای اسراییل تا مدتی در آنجا اداره امور و نظم را به عهده خواهند گرفت.
شیعه علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اگه دقت کنین اصلا برخورد نکرد...چون بعد از برخورد موشک به کوه انتهای تانکر به صورت عادی در مسیر اولیه خودش در حال حرکت هست...حسن نصرالله دیگه داره دست به دامن ویدئوهای فیک میشه ...تاسف داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
جنگ غزه نشان داد که همه انسانها در موقع بحرانی و اضطرار ، از ترس به خطر نیفتن جان و منافع، زیر همه شعارها، ادعاها، وعده و وعید ها، حرفها گنده و شاخ و شانه کشیدن هایشان می زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سیاست قرار دادن مردم در مقابل گلوله و بمب و مظلوم نمایی درست کردن، دیگر فایده ندارد. آن هم موقعی که رهبران خودشان خارج از میدان جنگ و در جای امن هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کینه و نفرتی که از بدو تولد یک فلسطینی علیه اسراییل به او القا و یاد داده می شود،
نمی گذارد که صلحی در این منطقه صورت گیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ناشناس ۱۳۴۱
اومده زیر همه کامنتا همین جمله مملکت ارث پدر رو تکرار کرده.
حداقل چند تا موضوع جدید مطرح کن بزا نونی که میبری حلال باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
متأسفانه. اعراب خیلی بی رگ و عافیت طلب شدند. واقعا هیچ کدام صداشون در نمیاد.
اسرائیل زن و کودک بی گناه را بمباران می کند ۶۰ درصد کشته شدگان کودکان هستند ۸۰ درصد زخمی ها در بیمارستان ها زن و کودک هستند و این مصداق آشکار جنایت جنگی است که در زیر پرچم آمریکا در سرزمین های غصب شده مردم مسلمان فلسطین دارد صورت می گیرد. هیهات منا الذله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حماس وقتی میخواست این عملیات رو شروع کنه باید فکر اینجارو هم میکرد
البته فکرش رو کرده گفته ما ک جامون تو تونل ها امنه مردم واسه خودشون ی فکری بردارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
میدونی چرا مفی میگیری؟
هیچ کدوم از کسایی ک منفی دادن موافق با این کشتار نیستن.
با منفی داران به یک تفکر خاص اعتراض میکنن
میگن ایران ارث پدرتون نیست ما هم سهم داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اشکال منطق امثال شماها این است که خودتان را مجاز می دانید هر کاری دوست دارید، انجام دهید. دیگران هم حق ندارند عکس العملی در مقابل آن انجام دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
وجدان های بیدار می دانند که حماس به عنوان محور مقاومت مردمی غزه از ۱۶ سال محاصره غیر قانونی غزه در برابر اشغالگران صهیونیست دفاع کرد، می کند و خواهد کرد و طوفان الاقصی پاسخ طبیعی مردم غزه به بی قانونی ها و بی عدالتی هایی بود که متاسفانه رژیم نامشروع اسرائیل با چراغ سبز آمریکا در غزه انجام داد و می دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مسبب تمام جنایتهای اسراییل در غزه، حماس و حامیان آنها هستند.
اینها ندانسته فکر کردند با ترقه بازی به سبک فیلمهای اکشن می توانند اسراییل را نابود کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
شما فکر کردید پشت گوش ما مخملی است که حرفهای تکراری شما را باور کنیم .
مگر هواپیما که بمب باران می کند بین کوچک و بزرگ فرق می گذارد .
مگر اینکه عمدا کودکان را در معرض بمب باران بگذارند که بعید است یا کشته سازی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
یک دروغرا کهزیاد تکرار کنی خودت هم باورت می شود .
تو خودت کودکان کشته شده را دیدی ؟؟
مغز براندازان هم اکنون
استفاده اسراییل از سلاح وحشتناک مشروع است چون حماس ...

تشخیص
درمان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مغز ساندیسی
کشور ارث پدر ماست چون ما حزب الهی هستیم

تشخیص: درمان ندارد ولی برای جلوگیری از انتشار روزی 3 وعده ساندیس مصرف شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
احتمالا ایشان در کله پاچه ای کار نمیکنن و متخصص در مغز ...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
متخصص
مغز فقط دو سیم که گوش ها رو به هم وصل میکنه
نیست.
مغز پیچیده تر از فهم و ادراک امثال جنابعالی هست.البته زندگی هم خرج داره قابل درکه.
علی الحساب بفرما ساندیس
بایدن بمب ۳۲۰ میلیون دلاری به غاصبان صهیونیست می دهد تا بر سر زن و کودک بی دفاع غزه بریزد، آمریکا ۱۴ میلیارد دلار کمک به رژیم موقت اسرائیل اختصاص داده تا بقای آن را تضمین کند.
آیا اگر رژیمی قانونی و مشروع بود به این همه کمک نظامی و سامانه گنبد آهنین و .... نیاز داشت؟
بایدن شریک جرم کشته شدن زنان و کودکان بی دفاع غزه توسط ارتش رژیم اسرائیل است و فردای آینده باید به افکار عمومی پاسخگو باشند. بایدن و نتانیاهو نباید قسر در بروند هر دو به همراه فرماندهان ارتش اسرائیل باید به دلیل این جنایات جنگی محاکمه شوند.
فاجعه بشری است که ۱۰ هزار انسان بی گناه کشته شوند که حدود ۷۰ درصد آنان زن و کودک هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
علاوه بر بایدن و نتانیاهو باید اسماعیل هنیه و سران حماس هم محاکمه شوند
این آشی هست که آن ها برای مردم غزه پختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کار حماس انقدر اشتباه بود که حتی مردم

فلسطین در کرانه باختری و داخل اسراییل هم از انها حمایت نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
محور مقامت در برابر ظالم ایستاده، نبرد امروز غزه با اسرائیل نبرد حق بر باطل است، نبرد با استکبار است هر چند تعداد آنها اندک است ولی اگر خدا بخواهد تعداد مهم نیست بلکه ایمان و اراده مهم است و شهادت راه مردان خداست برای احقاق حق و برچیدن نظام ظلم و باطل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۴:۰۲
شعار بده تا شعاردونت اشباع بشه
خدا هم نمیخواد چون کار اشتباه در هر صورت اشتباهه الکی توجیه واسش نسازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اسرائیل هر ۱۰ دقیقه یک کودک را شهید می کند و این جنایت جنگی آشکار است اگر شورای امنیت به خاطر آمریکا نمی تواند تصمیم درستی بگیرد باید کشورهای اسلامی یکپارچه در برابر این کودک کشی ها بپا خیزند. مدارا با این رژیم جعلی عین ظلم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ناشناس 12:42 عزیز
مگه کشور ما غیر قانونی هست که اینهمه داریم هزینه میدیم که توان نظامی خودمون رو تقویت کنیم ؟؟
بهتر وقتی براتون توضیح میدن سوالم بپرسید
ان شا الله ظرف چند روز آینده دور دوم نام نویسی برای اعزام به غزه شروع خواهد شد و اینجانب دوباره برای اعزام به غزه ثبت نام خواهم کرد و این کار اسم نویسی را تا روز پایان جنگ ادامه خواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
یه سایت زدن محدودیت شماره موبایل و تکراری و هیچی داره. هر بار لینک رو باز کنی یه ثبت نام حساب میشه. برو 100 بار اونجا ثبتنام کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اگه مسؤلین بچه هاشونو بفرستن خط مقدم منم میرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بعضی ها برای اثبات دروغ بودن سیستم ثبت نام تا

بحال بیش از صد بار با یک کارت ملی ثبت نام کردند

تا شاید بعدا یک امتیازی بگیرند و مثل نمایندگان که

بدنبال تایید صلاحیت مجدد و گرفتن شاسی بلند دوم

یا دنا پلاس دوم یا سوم شان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۴:۳۳
کارت ملی؟ کارت ملی نمیخواد یه شماره موبایل میگیره یک اسم و فامیل شماره موبایل هم نه چک میشه نه تایید میتونی با یک شماره فیک 300 بار بزنی
استفاده از بمب فسفر سفید علاوه بر این که جنایت جنگی است بر محیط زیست اثر منفی می گذارد اینان چه نوع بشری هستند که علاوه بر نقض آشکار حقوق بشر، هیچ ارزشی برای محیط زیست هم قائل نیستند، ۵۰۰ هکتار از زمین های فلسطین با فسفر سفید آلوده شده. داد تمام نهادهای حقوق بشری و محیط زیستی را در آورده اند ولی با حمایت های بیجای آمریکا همچنان به این اقدامات ضد بشری و ضد محیط زیستی ادامه می دهند و پاسخگوی هیچ نهاد بین المللی ای هم نیستند.
به نظر تمام کشورهای دنیا باید متحد و یکپارچه جلوی اسرائیل، آمریکا و تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) بایستند و جلوی فاجعه انسانی و زیست محیطی در غزه را بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مگر روسیه در اوکراین استفاده نمی کنه؟
شماها هر چی که به دلخواهتان باشد را خوب و هر چی را که دوست ندارید را بد عنوان می کنید. این ناشی از منطق اشتباه و دمدمی مزاجتان است.
ماشاله حزب اله...تانکر سوخت 18 چرخ رو خوب زدیااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بە کوە زد
تصویر را نگاه کنید که چطور پدری ناامیدانه فرزند بی جانش را از زیر آوار در آورده آیا اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند اسرائیل می تواند این گونه بی قانونی و جنایت بر علیه مردم بی گناه انجام دهد؟ خدا کاخ ظلمتان را ویران کند.
امروز هزاران تصویر دردناک از غزه ثبت شده که ارتش غاصب اسرائیل با بی رحمی تمام انجام داده، جنایت جنگی در غزه کاملا آشکار است و نیاز به تحقیق ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تصاویر روز اول را نگاه کردی که چگونه پیکر نیمه جان نیمه برهنه را در سطح شهر مبچرخاندند در پشت وانت ؟
دیدی ؟
یا خودت را به کوری زده ای ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۵:۵۸
تو هم بیش از ۱۶ سال محاصره غیر قانونی غزه خواب بودی یا کور بودی که این همه ظلم و بیداد را ندیدی، پس خودت را به بی نفهمی نزن و اگر نمی توانی از مظلوم دفاع کنی ساکت باشی بهتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۶:۴۴
شانزده سال محاصره؟؟؟
ای کاش بنده نیز ۱۶ سال محاصره بودم با وجود داشتن آخرین مدل خودروی روز آمریکایی و اروپایی و ژاپنی و برخورداری از ساختمان های ضد زلزله و اینترنت پرسرعت و خواب و خوراک مجانی
خانم منصوره معصومی حزب الهی ناب !؟ که ۶ دانگ کشور را بنام خود و خانواده و تندروهای جبهه پایداری ها سند زدند !!!؟؟

بفرمایند همراه خانواده و رفقای شان اعم از خانم و اقا سریعا به غزه برای جهاد های مختلف و متنوع بروند که اوضاع خیلی خرابه!!؟؟

ما اکثریت قاطع مردم ایران که ظاهرا صاحب هیچ چیزی از کشور ایران نیستیم
براشون دعا میکنیم که زودتر به فیض شهادت نائل گردند انشاالله
اگر درست دقت بفرمایید تریلر سوخت سالم از کنار تپه که هرچی خورد داخلش رد میشودوادامه میدهد سمت چپ کاملا سالم رد میشود مخزن سوختش سفید قابلل رویت هست
لعنت به آن دسته از اعراب انسانيت فروش
کودکان فقط در غزه کشته نمی شوند .؟؟؟؟؟!!!!!!
از آمریکا ابرقدرتمدتر بودیم اگر حامی و غمخوار گرسنه و اواره های جهان نبودند
جنگجویان حماس باید به شدت تنبیه شوند
گیرم اسراییل میخواست حماس رو نابود کنه، نیروی زمینی میفرستاد و با حملات هدفمند هوایی حماس رو شکست میداد. اینهمه وحشی گری برای چی بود؟
1- حدود 20 هزار تن ماده منفجره ریخته یعنی حداقل 20 هزار بمب در مدت کوتاه که بخش زیادی از غزه رو ویران کرده
2- قطع آب و برق و غذا برای یک مدت و ایجاد کمبود مواد غذایی و آب برای مردم
3- استفاده از فسفر سفید
4- کشتار مردم وقتی میدونست عمده نیروهای حماس در تونلها هستند و خیلی کم از بمبارانها آسیب دیدند

کسی که از اینهمه وحشیگری حمایت کنه یعنی از انسانیت بدوره. انسانیت یعنی کنارگذاشتن منافع به خاطر اخلاق. کاری که حامیان اسراییل برعکسش رو انجام میدن. فکر میکنید چنین افرادی اگر به قدرت برسند برای منافعشون چه میکنند؟ به انسانیت پایبند خواهند بود یا اگر لازم شد وحشیگیری میکنند؟
اسمال هنی کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مخفی شده توی تونل زیر بیمارستان
فقط باید به سراغ نخاله و مشعل و هنیه رفت
و خداوند بهشت را آفرید صرفا از برای ساکنان باریکه غزه و خان یونس و خنجر بر شکمان گرسنه عاشق جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خنجر بر شکمان لنگ پوش تا الان هر چی موشک پروندن رفته توی باقالیا
شیخ لبنانی چرا نمیاد بیرون بجنگه بره بهشت ؟
نتان یاهو (یک گلوله) نمیدونم یهودی های ناراضی پس کجا هستند؟؟؟؟
صهیونیست هایی که نتان یاهو تمام آرزوهاشون را بر باد داده ودربدر عالم و دنیاشون کرده پس کجا هستند؟؟؟؟
تپّه ی (هرمجون) را به یاد داشته باشید آهای صهیونیست های بیچاره (آرماگدون) نزدیک شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
نوسترآداموس دوم
اسرائیل در هر ۱۰ دقیقه یک کودک بی گناه را می کشد و این نهایت جنایت علیه بشریت است اگر شورای امنیت به دلیل حمایت آمریکا از این رژیم کودک کش نمی تواند تصمیم قاطعی بگیرد باید انسان های آزاده کشورهای اسلامی یکپارچه و متحد به پا خیزند و بر علیه ظلم و باطل اعلام قیام و جهاد کنند. مدارا با این ظالمان غاصب بس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
این تعداد خیلی کم است
ناشناس
| Finland |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
روزانه ۶۰ ایرانی در حوادث رانندگی کشته میشوند به حال اونا گریه کن
۱/۳ شهر غزه کاملا شخم خورده و آماده کاشت سیب زمینی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
این تل آویو است که به دلیل ریختن خون انسان های بی گناه که از خاک و ناموسشان دفاع می کنند تاوان دهد.
حماس در آستانه محو شدن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
هر آنکس که طوفان کاشت سونامی درو کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حماس نماد مقامت مردم غزه در برابر بی قانونی ها و جنایات رژیم غاصب اسرائیل است و در بین مردم غزه زنده تر می شود و محو شدنی نیست. مردم غزه به خوبی می دانند که یک نیروی مقامت مردمی باید در برابر بی قانونی ها و بی عدالتی اسرائیل و حامی اش آمریکا از آنها دفاع کند و این نیروی مردمی حماس و جهاد اسلامی و سایر نیروهای مقامت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حق ماندنی و باطل رفتنی است، نظام ظلم دوامی ندارد و غاصبان صهیونیستی به یاری خدا محو خواهند شد.
حماس خیال کرد میزنه و در میره
فکر نمیکرد اگه یه دونه بزنه ۸۵۰ تا میخوره
الموت الاسرائیل
الموت الاسرائیل
الموت الاسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
داداش با الموت چکار داری؟ شهر آبااجدادی ماست الموت. شهر خدوتو بده اسراییل. عجبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بابابرو املات را درست کن غلط می نویسی سه بار هم تکرار می کنی بیسواد
اسرائیلیان با هم دعوا دارند که نتانیاهو باید استعفا بدهد.عجیب است که سرزمین فلسطین را غصب کرده اند سر ریاست جمهوری اش دعوا هم می کنند. بهتر است به جای این حرف ها کل شهرک نشینان غاصب به سرزمین هایی بروند که از آن جا کشتی کشتی وارد فلسطین شدند و این سرزمین را به صاحبان اصلی اش برگردانند.
درود بر خانم منصوره معصومی. عجب خانومی بود...
برادران عرزشی شما از زیر پتو تکون نخوردید و مردم بیچاره غزه مجبور شدن پرچم سفید بالا ببرند. امیدوارم دیگه با کسی اینکارو نکنین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی