بازدید 4642

حضور وزیر کشور در محل ‌حریق مرگبار کمپ ترک اعتیاد

طبق تصاویر موجود در فیلم‌های مداربسته، آتش‌سوزی از یک نقطه آغاز شده و به سرعت توسعه پیدا می‌کند. با توجه به نوع سازه ساختمان و سقف پلیمری آتش به سرعت سرایت پیدا می‌کند، البته همه اینها اطلاعات اولیه است و باید دقیق بررسی شود تا علت حادثه معلوم شود.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 03 November 2023

حضور وزیر کشور در محل ‌کمپ ترک اعتیاد لنگرودوزیر کشور که به همراه هیات دولت به استان کردستان سفر کرده بود، با اطلاع از وقوع حادثه مرگبار در لنگرود، طی تماس تلفنی با استاندار گیلان دستور پیگیری سریع به این پرونده را صادر کرد و بعد خود هم در زمانی کوتاه عازم محل حادثه گردید.

به گزارش «تابناک»، احمد وحیدی ‌در حاشیه حضور در محل آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود با بیان اینکه متاسفانه امروز واقعه تلخی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود اتفاق افتاد و نتیجه آن فوت 32 نفر و مصدوم شدن 17 نفر بود، اظهار کرد: واقعه بسیار تلخی بود و جا دارد آن را به بازماندگان این واقعه تسلیت بگویم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان از همان ابتدا در محل حادثه حضور داشته‌اند و بررسی‌ها برای علت حادثه در حال انجام است، بیان کرد: آتش نشانی در نزدیکی محل وقوع حادثه بوده و براساس گزارشات آتش نشانی به محض اعلام گزارش وقوع حریق یک دقیقه بعد ماموران آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه پلیس آگاهی نیز در حال بررسی و ارزیابی لازم است، متذکر شد: پس از بررسی‌های لازم با مقصرین این واقعه برخوردهای لازم توسط قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

وحیدی با تاکید بر اینکه برخی افراد هم اکنون تحت کنترل قضایی قرار دارند، یادآور شد: بررسی‌های میدانی حاکی از این است که باید با دقت بیشتری همه دلایل وقوع این حادثه تلخ بررسی شود تا ببینیم چرا این اتفاق رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه طبق تصاویر موجود در فیلم‌های مداربسته، آتش‌سوزی از یک نقطه آغاز شده و به سرعت توسعه پیدا می‌کند، تصریح کرد: با توجه به نوع سازه ساختمان و سقف پلیمری آتش به سرعت سرایت پیدا می‌کند، البته همه اینها اطلاعات اولیه است و باید دقیق بررسی شود تا علت حادثه معلوم شود.

وی بار دیگر با تسلیت به خانواده بازماندگان اظهار کرد: این کمپ تحت مدیریت بخش خصوصی و نظارت بهزیستی بوده است.

 

همچنین پس از بازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از  محل وقوع حادثه دلخراش لنگرود، جلسه بررسی ابعاد مختلف این حریق به ریاست دکتر وحیدی در فرمانداری لنگرود تشکیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست