بازدید 2810

وزیر کشور برای بررسی حادثه لنگرود وارد گیلان شد

وزیر کشور برای بررسی وضعیت حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود، بعد از ظهر امروز (جمعه) با استقبال استاندار وارد گیلان شد
کد خبر: ۱۲۰۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 03 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا،  به دنبال بروز حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود که در بامداد امروز در شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان رخ داد؛ احمد وحیدی، وزیر کشور صبح جمعه در تماس تلفنی با استاندار گیلان خواستار کمک فوری به مجروحان حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد شد.

وزیر کشور که به همراه هیئت دولت در سفر استانی کردستان به سر می‌برد، به محض اطلاع از حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ اعتیاد، در تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان این حادثه تاسف بار قرار گرفت.

وی ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد و هم اینک خود به صورت حضوری و برای بررسی حادثه یاد شده وارد گیلان شده است.

وحیدی از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه به کار گیرد و علت این حادثه را مورد بررسی دقیق قرار دهند و در صورت قصور انسانی عامل یا عاملان آن را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد؛ شمار جانباختگان این حادثه به ۳۲ تن رسیده است و ۱۶ تن از مددجویان این مرکز تحت مداوا قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست