بازدید 3960

مدیر مرکز ترک اعتیاد لنگرود بازداشت شد

در آتش سوزی صبح امروز مرکز ترک اعتیاد در کلیدبر لنگرود، تا این لحظه ۳۲ نفر جان باختند و ۱۷ نفر مصدوم شده که ۱۶ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 03 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از لنگرود، در آتش سوزی صبح امروز مرکز ترک اعتیاد در کلیدبر لنگرود، تا این لحظه 32 نفر جان باختند و ١٧ نفر مصدوم شده که 16 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان از دستگیری و بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد منطقه کلیدبر شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: ‌کارهای کارشناسی در خصوص بررسی علت این حادثه دلخراش در شهرستان لنگرود انجام شده و ‌ به محض وقوع آتش سوزی در این مرکز ترک اعتیاد، رئیس دادگستری شهرستان به همراه معاونین و تیم‌های کارشناسی در محل حادثه حضور بافته و بعد از ارائه گزارشات اولیه، معاونین قضایی دادگستری استان به محل اعزام شدند.

وی با تأکید بر بررسی دقیق و سریع علت حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، افزود: علت حادثه و حریق مشخص نیست و پس از بررسی توسط تیم‌های تخصصی آتش نشانی، هلال احمر و تیم‌های خصوصی، در اسرع وقت به مردم اعلام می‌شود.

دستور وزیر کشور به استاندار گیلان در خصوص حادثه آتش سوزی در کمپ اعتیاد

احمد وحیدی وزیر کشور که به همراه هیات دولت در سفر استانی کردستان بسر می برد، به محض اطلاع از حادثه آتش سوزی در یک کمپ اعتیاد، در تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان این حادثه تاسف بار قرار گرفت. وی ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد. 

وحیدی صبح امروز هنگام بازدید از طرح ها و پروژه های شهرستان کامیاران، به محض اطلاع از حادثه، در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان ، ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه با خانواده فوت شدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد ابراز همدردی کرد. 

وزیر کشور از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد و علت این حادثه را مورد بررسی دقیق قرار دهند و در صورت قصور انسانی عامل یا عاملان آن را به دستگاه قضایی معرفی کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار