بازدید 3109
۲

قوی‌سپید گربه‌سیاه سپاهان شد! این ملوان زبل

مورایس در زمین مسابقه تسلیم مهدی تارتار و تیم دونده‌اش شد تا جواب ادعایش در نشست خبری را بگیرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 02 November 2023

قوی‌سپید گربه‌سیاه سپاهان شد! این ملوان زبل

ملوان بندرانزلی که فصل قبل با متوقف کردن سپاهان و مورایس در اصفهان مانع قهرمانی زردپوشان شد، امروز این تیم مدعی را در خانه اش مغلوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پرستاره سپاهان که شب گذشته با حکم سه بر صفر ای اف سی، مقابل الاتحاد عربستان بازنده اعلام شد، با روحیه‌ای ضعیف اولین شکست خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را مقابل تیم با برنامه و پرانگیزه سپاهان تجربه کرد.

سپاهان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ملوان بندر انزلی رفت و مقابل میهمان خود با نتیجه 3 بر 2 باخت و اولین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد.

رضا جعفری (11 از روی نقطه پنالتی و 43) میلاد زکی‌پور (گل به خودی -2+90) برای ملوان و رامین رضاییان (30) و رضا اسدی (8-45) برای سپاهان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این بازی برعهده پیام حیدری بود که به عیسی آل‌کثیر از سپاهان و آرمان اکوان به ملوان کارت زرد نشان داد.

سپاهان که 7 بازی در لیگ برتر انجام داده، با این شکست 12 امتیازی باقی ماند و ممکن است جایگاه هفتم خود در جدول رده‌بندی را از دست بدهد. ملوان نیز با 15 امتیاز به رده سوم صعود کرد.

سپاهان فصل گذشته نیز برابر ملوان با تساوی یک - یک متوقف شده بود تا شانس قهرمانی را از دست دهد و در نهایت پرسپولیس قهرمان شود.

مورایس در زمین مسابقه تسلیم مهدی تارتار و تیم دونده‌اش شد تا جواب ادعایش در نشست خبری را بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
پس از کسر چهار امتیاز و جریمه سپاهان ، مربی با هوش سپاهان بکلی دگرگون شد و تازه فهمید کار کردن در ایران یعنی چه، و در مصاحبه با روزنامه پرتقالی بشدت برای بازگشت به لیگ پرتغال ابراز علاقه کرد و از همان زمان شل بازی کردن سپاهان و بی روحیه بازی کردن آغاز شده تا خود مدیران مجبور گردند به ژوزه بگن بفرمایید تشریف ببرید. این مربی دقیقاً می‌دونه باید چکار کنه، و کاملا متوجه شده در ایران کار کردن یعنی بازی با حیثیت فوتبالی خودش پس باید هرچه زودتر از این جهنم دره فرار کرد.
از سیرک داوری صنعت و پرسپولیس هم بنویس تابناک.تابی بعنوان یک رسانه خوب تحلیل های درباره این جور داوری ها بنویس چرا الکی تیم صنعت را ۱۰نفره کرد؟آیا واقعا داوران دستور دارن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست