بازدید 11156
صدرنشین با تیم کهکشانی‌اش در خانه به زحمت افتاد

سومین برد پیاپی سپاهان؛ باز هم هدیه مدافع استقلال! / تاکتیک کی‌روش در نقش‌جهان؛ یک نیمه مورایس، یک نیمه نکونام

نکته عجیب اینکه استقلال بار دیگر با هدیه یکی از مدافعان خود در اصفهان باخت. هَند عجیب امشب سلیمی، همه را یاد اشتباهات سیاوش یزدانی در بازی سال گذشته انداخت.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ 23 August 2023

سپاهان سومین حریف خود در لیگ بیست‌وسوم را هم به سرنوشت دو رقیب قبلی دچار کرد و با ۹ امتیاز به تنهایی بر صدر جدول تکیه زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نکته عجیب اینکه استقلال بار دیگر با هدیه یکی از مدافعان خود در اصفهان باخت. هند عجیب امشب سلیمی، همه را یاد اشتباهات فاجعه‌بار سیاوش یزدانی در فصل گذشته انداخت.

اخطارها: ایمان سلیمی و سیدحسین حسینی از استقلال و رضا شکاری و فرشاد احمدزاده از سپاهان. اخراج: فرشاد احمدزاده دقیقه ۸۵

سومین برد پیاپی سپاهان؛ بازهم هدیه مدافع استقلال! / تاکتیک کی‌روش در نقش‌جهان؛ یک نیمه مورایس، یک نیمه نکونام

تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که سپاهان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. رضا اسدی در دقیقه ۹+۴۵ تک گل تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان جواد نکونام در شبی که موقعیت‌های بهتری به نسبت سپاهان داشتند، شش امتیازی ماندند و در رده دوم جدول رده‌بندی ایستادند و شاگردان مورایس با نه امتیاز همچنان صدرنشین هستند.

سپاهان با وجود یارگیری فوق العاده، امشب نتوانست فوتبال خود را در خانه اش به استقلال دیکته کند و نیمه دوم کامل عقب نشست و دفاع کرد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، باربوسا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد (۸۰ - سیاوش یزدانی)، محمد قربانی، رضا شکاری (۲+۹۰ - کاوه رضایی)، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی (۷۶ - آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۹۰ - جعفر سلمانی)، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور (۸۹ - پیمان بابایی)، آرش رضاوند، ارسلان مطهری (۷۶ - مهرداد محمدی) و کوین یامگا.

داور: کوپال ناظمی

 

سومین برد پیاپی سپاهان؛ بازهم هدیه مدافع استقلال! / تاکتیک کی‌روش در نقش‌جهان؛ یک نیمه مورایس، یک نیمه نکونام

دقایق حساس

دقیقه ۱۰: محمدجواد حسین نژاد از پشت محوطه جریمه، فرصت خوبی برای ایجاد خطر روی دروازه سیدحسین حسینی داشت؛ اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ضربه کاشته سپاهان توسط رضا اسدی زده شد؛ اما شوت محکم این بازیکن به راحتی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: صالح حردانی با سرعت بالای خود، میلاد زکی‌پور را از پیش روی برداشت، ولی توسط این بازیکن سرنگون شد. در حالی که استقلالی‌ها اعتقاد به خطا داشتند، کوپال ناظمی دستور به ادامه بازی داد تا نیمکت آبی‌ها اعتراضات تندی به این تصمیم داور داشته باشند.

دقیقه ۴۲: پاس زبیر نیک نفس با اشتباه عجیب نیلسون جونیور همراه شد تا توپ در بهترین موقعیت نصیب کوین یامگا شود. دانشگر در حالی که قصد دفع توپ را داشت، ناکام ماند تا بازیکن استقلال فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی به دست آورد، اما واکنش بموقع پیام نیازمند دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

دقیقه ۲+۴۵: سپاهان در جناح چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد. سانتر رامین رضاییان با اشتباه مهلک مدافع استقلال همراه شد. ایمان سلیمی در حالی که با دستان باز برای دفع توپ به هوا پریده بود، خطای هند انجام داد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را نشان دهد.

گل سپاهان دقیقه ۴۵+۶ توسط اسدی در ریباند پنالتی: رضا اسدی پشت توپ ایستاد، ضربه اول را حسین حسینی به خوبی دفع کرد اما در برگشت این بازیکن توپ را به گل تبدیل نمود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان برسد.

دقیقه ۵۲: پاس بلند یامگا در پشت مدافعان سپاهان به ارسلان مطهری رسید تا فرصت خوبی نصیب مهاجم استقلال شود اما ضربه محکم و بی دقت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: سپاهان در ضد حمله وارد محوطه جریمه استقلال شد و در یک رفت و برگشت توپ به شهریار مغانلو رسید، ضربه آکروباتیک این بازیکن پس از برخورد به ایمان سلیمی به راحتی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: سانتر مهدی پور با دفع عجیب پیام نیازمند به شکل عجیبی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۸: باز هم ارسلان مطهری موقعیت بسیار مناسبی را در محوطه جریمه میزبان به دست آورد، اما دخالت مدافعان سپاهان، باعث شکل‌گیری کرنر شد.

دقیقه ۷۰: ارسال کنر رامین رضاییان با ضربه سر خطرناک نیلسون جونیور همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کمی در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۸۷: مهرداد محمدی با ورود به محوطه جریمه سپاهان، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که نیازمند این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸۴:  فرشاد احمدزاده به دلیل کارت زرد دوم در نیمه دوم اخراج شد.

سومین برد پیاپی سپاهان؛ بازهم هدیه مدافع استقلال! / تاکتیک کی‌روش در نقش‌جهان؛ یک نیمه مورایس، یک نیمه نکونام

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
عیبی نداره ما انتقام تیم دوم پایتخت رو از سپاهان میگیریم :)
پاسخ ها
تک ستاره جعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
دستت درد نکنه ، هنوز شرمنده انتقاممون که از الهلال گرفتید ، هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
تیم سوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
نکشیمون پهلوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
باز هم گل معیشتی آنهم آفساید برای پرسپولیس
پنالتی های سپاهان در بازی های حساس مشکوک است.
استقلال بازم باخت و باز بهانه جویی ها شروع شد
داور نباید پنالتی میگرفت
زمین کج بود
چمن بلند بود
دروازه ما بزرگتر بود مال اونا کوچکتر !!!
حق استقلال باخت بود ،کلا ۴تا پاس نمیتونستن به هم بدند ،جالبه دقایق اخر که باید رو دروازه سانت کنند داشتن پاس میدادند،بعد هم اقای سلیمی مثل بچه ۵ساله دستاشو یک متر باز کرد به راحتی پنالتی داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
در مورد سلیمی حرفت درسته ولی انصافا موقعیت های استقلال از سپاهان بیشتر بود.
دفاع مطلق استقلال جواب نداد
تو رو خدا به جای فوتبال چمن که هیچ خاصیتی نداره یه رشته دیگه رو که باب طبع جامعه جوون باشه ایجاد کنید
اصلا فوتبال چمنی خروجی نداره
تصور کنید فقط لیگ برتر 10 هزار میلیارد هزینه رو دست دولت میذاره بدون هیچ خروجی (200 میلیون دلار) پول مملکت توسط این فوتبالیستا دود میشه میره رو هوا همشونم خارج از کشور رو مقصد سرمایه ایشون قرار دادن یعنی ارزبری واقعی
کیفیت بازیها اصلا در سطح تیمهای عربی دور و ورمون نیست چرا باید انقدر بهش پرداخت بشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
احتمالا خودت بازیکن سایررشته های ورزشی هستیدکه
۹۵درصد جوانان فوتبال را دوست دارند. مخالف فوتبال هستید آخه مرتیکه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
علی جان شما 95 درصد رو تو کوچه خودتون میشمری ! ما سالهسات فوتبال ایران نگاه نمی کنیم ، خارجیش هم دیگه برامون اونقدر اهمیت نداره! اون مرتیکه گفتنت نشون میده با چه عقلی فوتبال می بینی ! معلومه که این صنعت برای سرکار گذاشتن امثال شماست و بقیه پولش رو میبرن و به ریشتون می خندن!
احتمالا کور بودی و صحنه قبل از پنالتی رو ندیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
شماها علاوه براینکه بهانه جوهستید بی تربیت هم هستید
ورزش فقط فوتبتل
خودتون هم باید قبول کنید که استقلال با وجود کمبود بازیکن در مقابل سپاهان با این همه مهره با تجربه و کلیدی خیلی خوب بازی کرد حتی یه نیمه سپاهان رو مجبور به دفاع کردن کرد وموقعیتهای بیشتری هن نسبت به سپاهان داشت و اگه باخت اونم به اشتباه دفاع خودش باخت نه سپاهان تبریک میگم به نکو و بازیکنا
استقلال عالی بازی کرد و پنالتی یک لحظه اس و همیشه مانند شمشیر داموکلس بر سر تیم هاست متاسفانه...رفتار بعضی تماشاگران اصلا خوب نبود و داور توان اداره بازی رو نداش
قبل از خطای هند بازیکن سپاهان خطا کرد و داور چطور تشخیص نداد که الله اعلم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی