بازدید 7498
۱
گلزنی اسدی و شکاری مقابل تیم سابق

سپاهانِ مورایس با سلاح تراکتور، خمز را کشت

تراکتور در اولین بازی فصل با وجود خریدهای خوبش در قلب خط دفاع، بسیار ناهماهنگ و باز نشان داد و هر سه گل سپاهان از قلب دفاع تیم تبریزی رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 10 August 2023

تیم پرستاره سپاهان در هفته نخست لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل تراکتور تبریز رقیب جدی‌اش برای قهرمانی به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ورزشگاه نقش جهان، برد پرگل و جنجالی سپاهان مقابل تراکتور در حالی رقم خورد که هر کدام از تیم‌های یک اخراجی داد.

سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم تراکتور تبریز رفت که سه بر یک به پیروزی رسید. تک گل تراکتور در دقایق پایانی باعث شد سپاهان صدرنشینی مشترک هفته اول با گل گهر سیرجان را از دست بدهد و نیازمند هم یک کلین شیت از بیرانوند عقب بیفتد.

سپاهانِ مورایس با سلاح تراکتور، خمز را کشت

کارت زرد: میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده(سپاهان) صفا هادی، عارف رستمی، محمد آقاجان پور(تراکتور تبریز) 

کارت قرمز: صفا هادی (تراکتور تبریز دقیقه 86) نیلسون جونیور(سپاهان دقیقه 80)

حساسیت بالای این مسابقه ، شرایط بازی و میزان تنش و درگیری زیاد بین بازیکنان دو تیم را شبیه یک مسابقه هفته آخر کرد.

در جریان مسابقه خطاهای پرشماری به وجود آمد. دو اخراجی و چند کارت زرد در این مسابقه نشان از درگیری زیاد بین بازیکنان دو تیم در جریان بازی بود و هر دو قدرت اصلی لیگ امسال برای بردن و گلزنی گام به میدان گذاشته بودند.

هیجان زیاد بازی باعث شد یکی از هواداران تراکتور به دلیل بیهوشی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

تراکتور در اولین بازی فصل با وجود خریدهای خوبش در قلب خط دفاع، بسیار ناهماهنگ و باز نشان داد و هر سه گل سپاهان از قلب دفاع تیم تبریزی رقم خورد.

گلزنی اسدی و شکاری دو بازیکن سابق تراکتور در این مصاف حساس ، آن هم در اولین بازی لیگ تاثیر زیادی در پیروزی شیرین سپاهان داشت.

تمامی بازیکنان سپاهان در دیدار مقابل تراکتور نمایش بسیار خوبی داشتند. با این حال می‌توان به چند نام نظیر فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رضا شکاری و محمد قربانی اشاره کرد، که هم در دفاع و هم در حمله عملکرد قابل توجهی در افتتاحیه لیگ برتر داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
نمی دانم چرا هر بازیکنی میاد تراکتور پول مفت میگیره واز امکانات استفاده میکنه ولی دریغ از یک جو غیرت امروز بازیکنان تراکتور انگار در مقابل لیور پول بازی می کردند دست وپاشون رو گم کرده بودن ایکاش مجوز بازیکنان جدید نمی آمد وبا ترکیب جوان به میدان میرفت خیلی بهتر بود تا با بازیکنان بی غیرت وارد میدان میشد خجالت خجالت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی