بازدید 5420
۳

سامانه خودروهای وارداتی با هفت خودرو جدید باز شد

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروها از بازگشایی سایت سامانه خودروهای وارداتی با عرضه ٩ مدل خودرو که هفت مدل آن جدید است، برای ثبت‌نام متقاضیانی که در مرحله اول (اسفند ماه) ثبت‌نام و اولویت‌بندی شدند، خبر داده و تاکید کرد که خودروهایی که عرضه می‌شوند، همگی فرآیندهای لازمه را طی کرده و وارد کشور شده‌اند و با فروش خودروهای خارجی، خارج از سامانه که مشخص نیست در چه مرحله‌ای از وارداتند، متفاوت است.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 24 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی تقدسی از بازگشایی سایت سامانه خودروهای وارداتی از عصر امروز (سه‌شنبه ٢ آبان ماه) خبر داد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروها اعلام کرد: سایت سامانه از بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) برای عرضه ٩ مدل خودرو که هفت مدل آن جدید است و تاکنون عرضه نشده بود، بازگشایی شده تا مشتریانی که در مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده اولویت‌بندی شده‌اند بتوانند برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر خود تا پایان روز جمعه (پنجم آبان ماه) اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این عرضه خودروها که تعداد تخصیصی آن‌ها پس از ثبت‌نام مشخص خواهد شد، صرفا و حتما برای آن دست از خودروهای وارداتی است که تمامی روند واردات و اخذ مجوزهای آن‌ها انجام شده و خودروها وارد کشور شده‌اند؛ باتوجه به اینکه این عرضه‌ها و تعداد آن‌ها تحت نظارت کامل سازمان حمایت است و تعداد خودروهای عرضه شده بررسی و کنترل می‌شوند، بنابراین خودرویی که هنوز وارد نشده یا تاییدی‌های لازم را ندارد، در این مرحله از فروش حضور ندارند؛ بنابراین این عرضه با فروش‌هایی که خارج از سامانه برای خودروهای روی کشتی یا بدون اخذ مجوز و ... هستند یا توسط برخی در بازار آزاد به فروش می‌رسند کاملاً متفاوت است.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها خاطر نشان کرد:. در این مرحله‌، متقاضیان می‌توانند سه اولویت مورد نظر خود از میان ٩ مدل خودرو عرضه شده را انتخاب کنند.

تقدسی در رابطه با اینکه چه افرادی مجاز به ثبت‌نام نیستند، پاسخ داد: این فروش، مرحله جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی نیست و صرفاً برای افراد مرحله‌ی اول که نوبت‌دهی شده‌اند، ثبت‌نام خودرو امکان‌پذیر است؛ همچنین افرادی که از شرکت سایپا متقاضی خودروهای چانگان بوده و تخصیص آن‌ها نهایی شده است، امکان ثبت‌نام ندارند. همچنین افرادی که در بازگشایی هفته گذشته، اولویت انتخابی آن‌ها تایید شده است، امکان ثبت‌نام ندارند اما آن دسته از مشتریانی که اولویت دوم و سوم آن‌ها تایید شده، می‌توانند برای ویرایش خودروی انتخابی خود اقدام کنند.

خودروهای عرضه شده در این نوبت به شرح زیر است:

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برای طبقه متوسط وارد شده معلومه از قیمتها
هورا.......بعد از یکسال ماشین های ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی را. باید ۱/۵ میلیارد پول بدیم ... هوووراا تازه ثبت نام کنیم. عجب جنگلی است. توی امارات از دم قسط شروع قسط اول بعد از شش ماه .....اینجا یکسال تو نوبت و قرعه کشی ...
چنتا چینی بی نام و نشون و کره ای لو آپشن شدن ماشینهای وارداتی که دو ساله باهاشون مردم رو سرکار گذاشتین. البته خلایق هرچه لایق. حقمونه وقتی میذاریم شماها مسوول باشین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست