بازدید 4119
۱

حزب الله به تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد

سید محمدحسین حسینی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در بیروت دوشنبه شب در گفتگو با بخش خبری ۲۱ سیما، جزئیات درگیری در مرز لبنان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ 10 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن کامل این گفتگو به شرح زیر است:

سوال: از جزئیات درگیری در مرز لبنان بفرمایید و اینکه آیا این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد؟

حسینی: اکنون در منطقه مرزی ادیسه در جنوب لبنان هستم؛ در ساعت‌های گذشته شاهد یک حمله آتشباری نسبتا سنگین از هوا به زمین از سوی رژیم صهیونیستی به برخی مناطق غیر مسکونی در بخش جنوب لبنان بودیم که منجر به ویرانی دو خانه شد. این حمله از درگیری‌های امروز هم یکی از رزمندگان حزب الله به شهادت رسید و دو تن از رزمندگان گردان‌های قدس شاخه جنبش جهاد فلسطین که عملیات امروز کردند از سمت جنوب غرب لبنان به سوی فلسطین اشغالی در داخل اراضی فلسطین اشغالی چهار تن از نیرو‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و دو تن از آن‌ها شهید شدند و ۷ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفتند که ارتش رژیم صهیونیستی به وخامت حال یکی از آن‌ها اعتراف کرده است.

الان وضعیت جنوب لبنان کاملاً آرام است، اما نکته قابل توجه این است که در شهرک‌های نزدیک مرز هیچگونه تحرک را نمی‌بینیم این شهرک‌ها کاملاً تخلیه شده اند. الان ما دقیقاً روبروی شهرک صهیونیستی هستیم که عملاً تبدیل به یک پایگاه نظامی کاملاً غیر عادی شده است یعنی به جای شهرک نشینان شاهد حضور تانک‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در داخل این شهرک هستیم درختان زیتون که در اطراف این شهرک است هستیم، وضع حساسی است. احتمال دوباره بد شدن اوضاع در اینجا وجود دارد.

برخی منابع پیش بینی کرده‌اند که حزب الله قطعاً به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان پاسخ خواهد داد. حجم این پاسخ و توان آن نامشخص است. خبرنگاران اینجا تجمع کرده بودند که تحولات اینکه حزب الله کی، در چه مکانی و در چه حجمی این تجاوزگری را پاسخ خواهد داد پوشش خبری دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
حزب الله هم بلوف میزنه در این شرایط که اسرائیل از طرف فلسطینیان مورد هجوم قرار داره حزب الله هم مرد باشه پاسخشو بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست