بازدید 3904
۱

نگرانی پنتاگون از ورود حزب الله به خط درگیری

یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با ابراز نگرانی شدید از گشوده شدن جبهه درگیری دیگری از جنوب لبنان علیه تل آویو به مقامات جنبش حزب الله لبنان هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 10 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، یک مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها نسبت به باز شدن جبهه جدید درگیری از سوی جنبش حزب الله لبنان ضد «اسرائیل» واکنش نشان داد.

بر پایه این گزارش، یک مقام ارشد پنتاگون با هشدار به مقامات جنبش حزب الله لبنان گشودن خط دیگر درگیری از جنوب لبنان ضد تل آویو را «تصمیم نادرست» خواند.

وی در ادامه اظهارات خود با ابراز نگرانی فزاینده از احتمال ورود حزب الله لبنان به خط درگیری مستقیم با تل آویو همزمان با عملیات نیروهای مقاومت در نوار غزه نسبت به خطر شعله‌ور شدن جنگ در سطح منطقه هشدار داد.

شایان ذکر است منابع محلی در ۱۷ مهر ماه از شنیده شدن صدای تیراندازی و درگیری نیروهای مسلح با نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. دقایقی بعد از حادثه، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت حمله از جنوب لبنان به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.

با توجه به سخنان اخیر سیدحسن نصرالله مبنی بر پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی علیه هر منطقه‌ای در لبنان و تجاوزات امروز ارتش اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان که به شهادت سه تن از نیروی حزب‌الله منجر شد، احتمال می‌رود مقاومت لبنان با هدف پاسخگویی به جنایات امروز صهیونیست‌ها و همچنین در راستای پشتیبانی و حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین، حملاتی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه در مناطق شمالی فلسطین اشغالی ترتیب دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
حزب الله دیگر جرات حمله به اسراییل را ندارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست