بازدید 308172
با تحولات فلسطین/ در حال به روزرسانی

تلفات اسرائیل به ۷۰۰ کشته، ۲۱۰۰ زخمی و ۲۰۰ مفقود رسید/حزب الله به مواضع اسرائیل در جنوب لبنان حمله کرد+فیلم/ جنگ علیه غزه در کابینه اسرائیل تصویب شد

روز گذشته (شنبه) نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 08 October 2023

لب

بین الملل تابناک: روز گذشته (شنبه) نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

هاآرتص: اسراییل دیگر هر کار کند، بی‌فایده خواهد بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۸
در یادداشتی که در روزنامه‌ هاآرتص منتشر شده، با اذعان به ناتوانی قوای امنیتی و دفاعی رژیم صهیونیستی در بازدارندگی از اجرای عملیات «طوفان الاقصی»، این حمله نقطه‌ عطفی برای رژیم صهیونیستی توصیف شده است.
 
به گزارش ایسنا، در پی عملیات موفقیت‌آمیز روز گذشته جنبش مقاومت فلسطین، در یادداشتی در روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی آمده است: اسراییل هر کاری که پس از این انجام دهد، بیهوده خواهد بود، حتی اگر محمد الضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس را در پناهگاهش پیدا کرده و او را در دادگاهی مردمی محاکمه کند. مانند جنگ یوم کیپور، خسارات به بارآمده، نتیجه ضربه اولیه بود. بقیه ماجرا، صرفا داستانی برای مورخان است.
 
در این یادداشت با اشاره به اقدامات تلافی‌جویانه رژیم اشغالگر قدس در پی عملیات «طوفان الاقصی» آمده است: نیروی دفاعی اسراییل آن را عملیات «شمشیرهای آهنین» می‌نامد اما در واقع عملیات «تسلیم غافلگیرانه» بود. تمامی نیروهای ارتش و شین بت با تمامی ابزارهایی که در اختیار دارند، از پهپادهایشان گرفته تا استراق سمع کردنشان، هوش انسانی، بهره‌برداری از منابع انسانی، هوش مصنوعی و نبوغ یگان زبده ۸۲۰۰، هیچ کدامشان سرنخی نداشتند!
 
در ادامه این یادداشت آمده است: موفقیت حماس رخدادی تراژیک برای اسراییل بود. احساس امنیت از بین رفته است. دشمن، به آسانی و بدون هیچ پاسخی، میدان جنگ را به قلمرو اسراییل کشاند. ارتش غافلگیر و دست خالی مانده بود.

در ادامه با اشاره به ماه‌های اولیه نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو در رژیم صهیونیستی آمده است: 9 ماه قبلی فقط یک پیش‌ درآمد بود؛ شبه‌نظامیان مسلح در کرانه باختری تحت حمایت دولت، کمرنگ‌تر شدن بیش از پیش پیروی از قانون، وجود عناصر فاشیستی در دولت، وزیر ناموفق و شکست‌خورده امنیت داخلی، تجلیل اعضای کنست از قاتلان، کلکسیونی از وزرای لیکود که هیچ تجربه حرفه‌ای مرتبطی ندارند، خدمات داخلی از هم پاشیده و خدمات اجتماعی خیالی. پلیسی در کار نیست. حرفه‌ای‌ها تمسخر می‌شوند. به هشدارها نیز به دیده تحقیر نگاه می‌شود. حالا، (این حمله) بهای آن است.

یادداشت این روزنامه مطرح می‌کند: اسراییل در نقطه عطف قرار دارد. طبق سناریویی خوش‌بینانه، ما این جمع رهبران شکست‌خورده را به نفع افرادی مستعد و ارزشمندی برکنار خواهیم کرد که بتوانند کاری کنند که اسراییل باز هم کنش داشته باشد. دولت به پرداختن به حماقت‌های لوین، وزیر دادگستری از حزب لیکود و روتمن، قانون‌گذار حزب صهیونیسم دینی و رییس کمیته قانون و عدالت کنست، به وضعیت بهداشت، رفاه، امنیت و تحصیل به نفع شهروندانش رسیدگی خواهد کرد.

در ادامه انتقادهای نگارنده از عملکرد دولت رژیم صهیونیستی آمده است: طبق سناریویی بدبینانه نیز، احزاب فاشیستی دولت از این بحران برای نشان کردن دشمنان و خائنانی که مقصر این فاجعه هستند، استفاده خواهند کرد. آن‌ها به دنبال کسانی خواهند بود که باعث شدند پاسخ ندهیم. کسانی که باعث شدند ضعیف‌‎تر شویم. آن‌ها به دنبال تکفیر ، سرکوب و فرستادن گارد ملی به سراغشان خواهند بود.

در پایان مطرح شد: رژیم‌های فاشیست همواره از بحران‌های امنیتی و اجتماعی برای نشان کردن خائنان استفاده کرده‌اند. ما با وجود حماس در خارج و فاشیست‌ها در داخل، برای خانه‌مان می‌جنگیم. برای آن‌ها، این بحران یک فرصت است.

وقوع یک حادثه امنیتی در مرز فلسطین اشغالی با لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۷

منابع عبری‌زبان از وقوع یک حادثه امنیتی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان خبر دادند.

به گزارش فلسطین الیوم، یکشنبه شب یک رویداد امنیتی در شهرک «شتولا» واقع در شمال فلسطین اشغالی (مرز با لبنان) رخ داد.

منابع عبری گزارش دادند که در این شهرک صدای تیراندازی و تبادل آتش شنیده شده است.

هنوز گزارشی در مورد جزئیات مربوط به این حادثه امنیتی مخابره نشده است.

گفت‌وگوی وزرای خارجه عربستان و آمریکا درباره تحولات فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۶

وزیر خارجه آمریکا با همتای سعودی خود درباره تحولات جاری در فلسطین اشغالی و تشدید حملات و درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بحث و تبادل‌نظر کرد.

 آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه(۱۶ مهر) با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در مورد عملیات مقاومت فلسطین و تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، به‌صورت تلفنی رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی در مورد خطرناکی ادامه درگیری‌ها و راه‌های کاهش و توقف تنش‌ها گفت‌وگو کردند.

این گفت‌وگو در حالی صورت گرفته که، آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر این کشور در حال اعزام به شرق دریای مدیترانه برای کمک به «اسرائیل» است.

جهاد اسلامی: بیش از 30 اسرائیلی را اسیر کرده‌ایم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۷

 زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی، ضعف، ناتوانی و جنون دشمن صهیونیستی را نشان داد.

نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از 700 اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از همان لحظات آغاز عملیات، دست به دامن همپیمان خود یعنی آمریکا شد،  خطاب به ملت و مقاومت فلسطین گفت: در دشوارترین شرایط جهان، به خبر اول تبدیل شدید؛ زیرا با اراده خود، دشمن تا بن دندان مسلح به سلاح آمریکا را شکست دادید و معادلات ظالمانه قدرت را به هم زدید.

دبیر کل جهاد با بیان اینکه این جنبش، بیش از 30 اسرائیلی را به اسارت گرفته است، تصریح کرد: دشمن با تخریب منازل در غزه و کشتار غیر نظامیان به دنبال کسب روحیه است، ولی روزهای آینده، این توهم و جنون را از بین خواهد برد.

النخاله به رژیم صهیونیستی نیز گفت: کابینه دشمن باید واقعیت را بپذیرد. کوتاهترین مسیر برای اینکه نیروی بیشتری از دست ندهدی، پذیرش شکست است.

اسرائیل: 44 افسر و سرباز ما کشته شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه خبر داد که هر ساعت، ارزیابی جدیدی از تعداد کشته‌های خود در عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین دارند.

ارتش رژیم اشغالگر به شبکه خبری العربیه گفت: ۴۴ افسر و سرباز ما در این جنگ کشته شده‌اند، ولی ما نیز پاکسازی همه مناطقی را آغاز کردیم که نیروهای حماس وارد آن شدند.

این نیروی صهیونیست در توجیه عقب‌نشینی نظامیان خود مدعی شد: چند منطقه را در اطراف غزه تخلیه کردیم تا نیروهای ما آزادانه حرکت کنند.

ارتش صهیونیست با اشاره به اینکه بیت حانون را امروز ۱۲۰ بار هدف قرار داده‌اند، ادعا کرد که زیر ساختهای حماس، هدف نیروهای آنان است.

آغاز موشک باران سنگین جنوب فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۴

منابع خبری از شروع مجدد حملات سنگین نیروهای حماس علیه  رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وبگاه «عروتص شوع» شبانگاه یکشنبه نوشت، حملات سنگین موشکی به جنوب اسرائیل از سرگرفته شد. این منبع خبری از میزان تلفات احتمالی این دور از حملات موشکی حماس گزارشی منتشر نکرده است.

شبکه خبری الجزیره نیز گزارش کرد که آژیر خطر در شهرک‌های نوار غزه  به صدا درآمده است و سامانه «گنبد آهنین» در  تلاش برای رهگیری موشک‌هاست.

دستور تخلیه شهرک‌های نزدیک به لبنان صادر شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۱

 نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از 650 اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز دستور داده است شهرکهای صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی را که نزدیک به لبنان است، تخلیه کنند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که به دنبال تبادل آتش بین ارتش صهیونیستی و حزب الله لبنان، گالانت دستور تخلیه این شهرکها را صادر کرده است.

ارتش لبنان هم امروز خبر داد که پس از بمباران شماری از شهرکهای این کشور توسط توپخانه رژیم صهیونیستی، چند نفر زخمی شده‌اند.

همزمان با این مسئله، نیروهای یونیفل با انتشار بیانیه‌ای از تماس با طرفین خبر دادند تا بتوانند کنترل وضعیت را به دست گیرند و از هر گونه تنش احتمالی جلوگیری کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم ظهر امروز اعلام کرد که 20 شهرک مسکونی نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

از شهرک نشینان ساکن این مناطق خواسته شده است که خانه‌های خود را به دلیل حملات کنونی نیروهای حماس و واکنش نیروهای نظامی این رژیم به حملات حماس تخلیه کنند.

افزایش تعداد تلفات اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۴

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلفات حملات اخیر گروه‌های مقاومت به صهیونیست‌ها به 700 کشته رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که تعداد مجروحان بیش از 2100 نفر بوده و هنوز بیش از 200 صهیونیست مفقود هستند. وضعیت بیش از 300 مجروح صهیونیست نیز وخیم و خطرناک گزارش شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر خبر داده بود هنوز کار جمع آوری اجساد از منطقه جشن که دیروز در مجاورت غزه بر پا بود، ادامه دارد. و همچنین در دیگر مناطق. شمار کشته‌ها بسیار زیاد و بسیار هم دردناک است و به‌زودی این آمار افزایش می‌یابد.

اعلام موضع باکو درباره تحولات فلسطین
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۴

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار تنش زدایی بین حماس و رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش منابع خبری، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما خشونت علیه غیرنظامیان در منطقه درگیری بین اسرائیل و فلسطین را محکوم می‌کنیم. ما به خاطر از دست دادن غم انگیز بسیاری از غیرنظامیان در اسرائیل و نوار غزه تسلیت عرض می‌کنیم و خواستار تنش‌زدایی فوری هستیم.»

این در حالی است که نخست وزیر مالزی روز یکشنبه از همبستگی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین خبر داد. نخست وزیر مالزی گفت که جامعه بین‌الملل به اقدامات خود برای مقابله با ظلم و ستم علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

مالزی از شورای امنیت سازمان ملل خواسته تا فورا نشست اضطراری تشکیل دهد تا از همه طرف‌ها خواسته شود خشونت را متوقف کنند و همچنین از جان غیرنظامیان بی گناه احترام بگذارند و از آنها محافظت کنند.

افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۳۷۰ شهید و ۲۲۰۰ زخمی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۱

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات اشغالگران به غزه تاکنون به ۳۷۰ شهید و ۲۲۰۰ زخمی افزایش یافته است.

به گزارش رسانه های فلسطینی، این وزارتخانه با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۴ ساعت گذشته، تاکنون ۳۷۰ فلسطینی شهید و ۲۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه، همچنین اعلام کرده بود تیم های پزشکی و امداد رسانی با ظرفیت کاملشان برای نجات دهها تن از زخمی های این تجاوز تلاش می کنند.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه به دلیل تحریم نوار غزه و کمبود امکانات پزشکی و دارو، آمادگی بخش درمانی و پزشکی این منطقه بسیار محدود بوده است تأکید کرد با این وجود خط ویژه امدادرسانی از روز شنبه فعال شده است و کلیه بخش های درمانی و پزشکی و اورژانس ها به حالت آماده باش درآمده اند.

جنگ علیه غزه در کابینه اسرائیل تصویب شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۶

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر اعلام کردند که کابینه امنیتی این رژیم با فعال کردن بند جنگ علیه نوار غزه موافقت کرد.

برپایه این گزارش، این تصمیم در نشستی به ریاست نتانیاهو و با حضور «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و تعدادی از وزرا و افسران ارتش در مقر وزارت جنگ اتخاذ شد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کردند که نتانیاهو این تصمیم را بدون اطلاع کابینه خود اتخاذ کرده و به نوعی وزرا را دور زده است.

افزایش تلفات اسرائیلی ها
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۹

وزارت بهداشت اسرائیل: بیش از ۲۰۰۰ مجروح از ابتدای درگیری ها به بیمارستان ها انتقال یافتند.

 رادیو عبری به نقل از مقام اسرائیلی: افزایش تعداد تلفات به ۶۰۰ نفر

رسانه های اسرائیلی به نقل از دفتر نتانیاهو: تعداد اسرا و مفقودین در غزه بیش از ۱۰۰ نفر است.

در چند جبهه به نبرد علیه اشغالگران ادامه می‌دهیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام، امروز یکشنبه، ۸ اکتبر اعلام کرد: ما از ملت خود در تمام میدان‌های ملی می‌خواهیم در این نبرد که در تاریخ جاودانه خواهد شد، شرکت کنند.

ابوعبیده افزود: فرماندهی القسام طی ساعاتی قبل، شب گذشته و سحرگاه امروز توانست تعدادی از نیروها را پایگاه‌های نظامی با دیگر نیروها جایگزین کرده و عملیات نفوذی جدیدی را برای پشتیبانی از مجاهدین با تجهیز چند جبهه انجام دهد.

سخنگوی القسام در ادامه ضمن تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت را با شلیک ۱۰۰ موشک در شهرک سدیروت حمایت کردیم، تاکید کرد: رزمندگان ما درگیر مبارزات شدید و قهرمانانه هستند و در چند جبهه به نبرد ادامه می‌دهند؛ مبارزاتی که باعث کشته و زخمی شدن نیروهای دشمن می‌شوند.

پلیس مصر دو گردشگر صهیونیست را کشت
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۲

 شلیک به سوی گردشگران صهیونیست در استان اسکندریه مصر تاکنون حداقل دو کشته به جا گذاشته است.

منابع امنیتی مصری به شبکه الجزیره گفتند که یک نیروی پلیس به سمت اتوبوس حامل گردشگران اسرائیلی شلیک کرده و خود او نیز دستگیر شده است.

برخی منابع نیز تعداد گردشگران صهیونیست کشته شده را تا شش نفر نیز اعلام کرده‌اند. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفته که در حال بررسی این اتفاق است.

عمار حکیم: صبر ملت فلسطین لبریز شده است
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۲

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: ضمن تأکید بر حق دفاع از خود و سرزمین و مقدسات که همه ادیان آسمانی و قوانین انسانی و معاهده‌های بین‌المللی آن را تأیید می‌کنند، عملیات مقاومت فلسطینی را پاسخی طبیعی به اقدامات سربازان رژیم صهیونیستی می‌دانیم که روزانه به کشتار و شکستن حریم فلسطینیان و غصب زمین‌ها و تخریب اموال و مزارع و مصادره کرامت فلسطینیان و نادیده گرفتن حرمت مسجدالاقصی و محدود کردن عبادت مسلمانان و مسیحیان و تحمیل سلطه یهودیان با اجرای مراسم تلمودی تحریک‌کننده و دیگر رفتارهای خلاف عرف‌های انسانی و قوانین بین‌المللی دست می‌زنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز مسئولیت رفتاری را به گردن می‌گیرد که خود آغاز کرده است، تصریح کرد: صبر ملت عزیز فلسطینی محاصره شده لبریز شد و بر تحمیل واقعیت تلخ با زور و آتش شورش کرد.

حکیم تاکید کرد که بر عهده جامعه بین‌المللی است که به سیاست‌های ظالمانه این رژیم در حق فلسطینیان و اجحافی که ملت مظلوم فلسطین با آن مواجه‌اند پایان دهد و از مسئله عادلانه آنان دفاع کند.

نصب مجدد چادر حزب‌الله بعد از حمله اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب الله لبنان چادری را که ارتش اسرائیل صبح امروز در حملات خود علیه مزارع شبعا هدف قرار داده بود مجدداً نصب کرد.

صبح امروز مرزهای مشترک میان لبنان و اراضی اشغالی شاهد تنش و درگیری بود به طوری که حملاتی علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

بعد از آن حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حملات خمپاره‌ای و موشکی صورت گرفته علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا را برعهده گرفت.

ورود ۳۰۰مبارز فلسطینی دیگر به داخل شهرک‌های صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۱

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برآوردها از این مساله حکایت دارد که امروز ۲۰۰ تا ۳۰۰ نیروی مسلح دیگر از غزه وارد شهرک ها (اراضی اشغالی) شده‌اند.

در همین حال هم شبکه ۱۳ به نقل از یک مقام صهیونیست اعلام کرد که شاهد یک شکست اطلاعاتی خطرناک هستیم و برآوردها حکایت از تداوم جنگ تا چند هفته است.

شمار شهدای غزه به ۳۱۳ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۰

وزارت بهداشت فلسطین دقایقی پیش در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که تا این لحظه ۳۱۳ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه شمار مجروحان را هم ۱۹۹۰ نفر اعلام کرد. در بین این شهدا ۲۰ کودک فلسطینی نیز دیده می شوند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های صهیونیستی خانه زکریا ابو معمر یکی از رهبران جنبش حماس در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که طی آن ۵ نفر زخمی شدند.

افزایش تعداد تلفات اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۳

سرهنگ «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله روز گذشته نیروهای حماس به اراضی اشغالی 26 سرباز ارتش این رژیم کشته شده‌اند.

وی همچنین تایید کرد که در میان نظامیان کشته شده این رژیم فرماندهان ارشد نیز هستند.

وی همچنین از فعال شدن یک خط قرمز برای پرسش و پاسخ درباره افراد مفقودی و همچنین افراد مجروح خبر داد.

هچ افزود: در زمینه موارد مفقودی یا افراد مجروح یک خط قرمز فعال شده تا در زمینه سوالات شهرک نشینان توضیحات مورد نظر ارائه شود.

وی در ادامه در زمینه آمار تلفات این رژیم در حمله غافلگیرانه نیروهای حماس با نام طوفان الاقصی نیز گفت: این حمله غافلگیرانه بیش از 1800 مجروح برجا گذاشته است.

سرهنگ هچ ادامه داد: تا ساعت 6 صبح یک شنبه به وقت محلی 1864 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که حال 19 نفر بسیار بحرانی گزارش شده و 326 نفر نیز دارای جراحات جدی هستند.

مقامات اسرائیلی همچنین به شبکه سی ان ان گفته‌اند که دست کم 300 نفر نیز در حمله نیروهای حماس به اراضی اشغالی کشته شده‌اند.

واشنگتن پست: اسرائیل تحقیر شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۲

واشنگتن پست اذعان کرد که حملات مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی شکستی برای رژیم صهیونیستی بوده و باعث تحقیر این رژیم شده است.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در این باره اعلام کرد: «اندازه و گستره موشک‌هایی که مقاومت روز شنبه به سمت اسرائیل شلیک کرد، بی‌سابقه بود».

واشنگتن پست تایید کرد که عملیات «طوفان الاقصی» ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم را غافلگیر کرد و پس از ماه‌ها هشدار مقامات امنیتی درباره بدتر شدن توان بازدارندگی، اتهامات و انتقادات تلخی را به همراه داشت.

«یوسی ورتر» در این یادداشت تحت عنوان «تحقیر و شکست... ترس و شوک به اسرائیل چیره شده است»، نوشت: «اسرائیل امروز تحقیر شد و شکست خورد».

وی با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی با مصر و سوریه در سال 1973، گفت: حتی اگر غزه ویران شود، این مهم‌ترین شکست امنیتی پس از جنگ یوم کیپور را جبران نخواهد کرد.

این روزنامه گزارش داد، حماس و جهاد اسلامی به طور معمول از مجموعه‌ای از راکت‌های معمولی و پیشرفته برای هدف قرار دادن سرزمین‌های اشغالی استفاده می‌کنند و اندازه و گستره موشک باران روز شنبه بی‌سابقه بود.

ورتر در ادامه آورده است: تکان‌دهنده‌ترین اتفاق این است که فلسطینی‌ها توانستند بر 22 شهرک در جنوب سرزمین‌های اشغالی مسلط شوند.

شهدای کرانه باختری ظرف ۲۴ ساعت گذشته به ۷ تن رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۱

با شهادت یک فلسطینی دیگر در نابلس تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری ظرف ۲۴ ساعت گذشته به هفت تن رسید.

 منابع فلسطینی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی به نام احمد عاطف العواوده ۱۹ ساله از شهرک دورا در الخلیل امروز (یکشنبه)‌ به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در غرب نابلس به شهادت رسید.

خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد که با شهادت این جوان تعداد فلسطینی‌هایی که ظرف ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری به شهادت رسیدند به هفت تن رسید.

نتانیاهو: غزه را ویران می‌کنم!
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی از غیرنظامیان خواست تا مناطق فلسطینی را ترک کنند و هشدار داد که جنگ با حماس« زمان‌بر و دشوار» خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این گفته که «انتقام این روز سیاه» را می‌گیرد مدعی شد هر جایی را که توسط حماس استفاده می‌شود، به «ویرانه» تبدیل کند.

او در یک سخنرانی تلویزیونی شنبه شب، غزه را «شهر شرارت» خواند و از غیرنظامیان صهیونیست خواست فوراً منطقه پرجمعیت غلاف غزه را که حدود دو میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، ترک کنند. نتانیاهو گفت: تمام مکان‌هایی که حماس در آن‌ها پنهان شده و در آنها فعالیت می‌کند، را به ویرانه تبدیل خواهیم کرد.

او گفت: آنچه امروز رخ داد قبلاً هرگز در اسرائیل دیده نشده بود و من اطمینان خواهم داد که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. کل کابینه از این تصمیم حمایت می‌کند. ارتش اسرائیل فوراً از تمام توان خود برای از بین بردن قابلیت‌های حماس استفاده خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که اسرائیل به سمت یک جنگ «سخت» پیش می‌رود که «زمان می‌برد». 

روز شنبه، حماس حمله بزرگی را از غزه آغاز و طی آن به چندین مکان در جنوب سرزمین‌های اشغالی حمله کرد و تأسیسات نظامی را هدف گرفت و در تعدادی از نقاط مرز را شکست. در جریان این حملات، طیف وسیعی از تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی منهدم و نیروهای زیادی کشته و یا به اسارت درآمدند. 

نتانیاهو تشدید تنش‌ها را «جنگ» توصیف کرده و از فراخوان نیروهای ذخیره برای تقویت بیشتر صفوف ارتش این رژیم خبر داده است. 

بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی کار تخلیه ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین غلاف غزه را آغاز کرد.

لحظه هدف قرار گرفتن برج وطن در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۷

تصاویر ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن برج وطن و تخریب کامل آن در مرکز شهر غزه را مشاهده می‌کنید.

 

تعداد بازدید : 27860
حزب الله به مواضع اسرائیل در جنوب لبنان حمله کرد+فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۰

منابع خبری از صدای انفجارها در مزارع اشغالی شبعا و کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: سایت رادار و مواضع زبدین و رویسات العلم را با توپخانه و موشک های نقطه زن هدف قرار دادیم.

تعداد بازدید : 30026

براساس گزارش الجزیره مقاومت اسلامی لبنان خبرداد گروه های شهید مغنیه به سه موضع رژیم صهیونیستی در منطقه مزارع شبعا حمله کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شلیک خمپاره از لبنان به سمت مراکز ارتش این رژیم در مزارع اشغالی شبعا و جبل الشیخ شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم نواحی مرزی لبنان در اطراف شهرک کفرشوبا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

فرماندهی منطقه شمالی دستور تعطیلی تمامی مراکز تفریحی در نزدیکی مرز با لبنان را صادر کرده است.

منابع فلسطینی از حمله به سایت رادار اسرائیل در اطراف مزارع شبعا خبر دادند.

کشته شدن فرمانده گردان «ناحال» به‌دست رزمندگان مقاومت
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۷

در ادامه اذعان ارتش رژیم موقت صهیونیستی به متحمل شدن تلفات گسترده در جریان عملیات طوفان الاقصی، آنها از هلاکت یک فرمانده خود به‌دست نیروهای حماس خبر دادند.

ارتش اشغالگران بامداد یکشنبه تایید کرد که سرهنگ «یوناتان استاینبرگ» فرمانده گردان پیاده‌نظام ناحال در جریان عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس در منطقه «کرم ابوسالم» به هلاکت رسیده است.

همچنان ۷۵۰ اسراییلی مفقود هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵

 روزنامه جروزالم پست صبح یکشنبه اعلام کرد که برآوردها نشان می دهد که حدود ۷۵۰ اسرائیلی مفقود هستند.

این خبر را روزنامه صهیونیستی جروزالم پست و بدون اشاره به جزییات منتشر کرده است.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه همچنین گزارش دادند که در عملیات طوفان الاقصی حدود ۱۰۰ تن از نیروهای اسراییل به اسارت گرفته شده است.

چین خواستار توقف درگیری میان فلسطین و صهیونیست‌ها شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵

چین خواستار توقف درگیری میان فلسطین و صهیونیست‌ها شد و بر خویشتنداری طرف‌ها و تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

 یک سخنگوی این وزارتخانه یکشنبه گفت: چین عمیقا نگران تشدید تنش‌ها و خشونت‌ها میان فلسطین و اسرائیل است. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که آرام بمانند، خویشتنداری کرده و برای حفاظت از غیرنظامیان فورا به خصومت‌ها پایان داده و از وخامت بیشتر اوضاع خودداری کنند.

وی افزود: وقوع دوباره مناقشه بار دیگر نشان داد که وقفه ادامه‌دار در روند صلح نباید ادامه پیدا کند. راه اصلی خروج از مناقشه اجرای طرح دو دولتی و ایجاد کشور مستقل فلسطینی است.

این سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد: جامعه جهانی باید با فوریت بیشتری عمل کرده، ورود بیشتری به مساله فلسطین داشته باشد، ازسرگیری سریع گفت‌وگوهای صلح میان فلسطین و اسرائیل را تسهیل کرده و راهی برای تحقق صلح پایدا بیابد.

وی گفت : چین به همکاری خستگی‌ناپذیر خود با جامعه بین‌المللی برای تحقق این هدف ادامه می‌دهد.

بمباران منزل ۲ تن از رهبران حماس در نوار غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۴

منابع خبری فلسطینی بامداد یکشنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل دو تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه خبر دادند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، در این حمله ادعا شده است که منزل نخست متعلق به "نزار عوض الله" از رهبران جنبش حماس در غزه بوده که بمباران شده است.

همچنین در اقدام مشابه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزل عصام الدعلیس عضو دفتر سیاسی جنبش حماس را نیز بمباران کردند.

شنبه شب نیز برخی منابع خبری از بمباران دفتر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خبر داده بودند که تاکنون واکنشی از سوی حماس را به دنبال نداشته است.

تلفات اسرائیل به 350 کشته و 1600زخمی رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۰

 

به گزارش الجزیره وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که تعداد کشته های اسرائیل در جریان عملیات توفان الاقصی به بیش از 350 نفر و تعداد زخمی ها نیز به 1600 نفر رسید.

وزارت بهداشت رژیم اشغالگر همچنین تأکید کرد که حال 318 زخمی نیز وخیم است.

 

مقایسه عملیات مقاومت فلسطین با یازده سپتامبر

 در ادامه اذعان رسانه‌ها و مقام‌های رژیم موقت صهیونیستی به عمق ضرباتی که روز شنبه از عملیات جنبش مقاومت حماس به‌نام «طوفان الاقصی» دریافت کردند، روزنامه «جروزالم پست» آن را با حادثه یازده سپتامبر در آمریکا مقایسه کرد.

«آوی مائر» سردبیر روزنامه «جروزالم پست» بامداد یکشنبه در مطلبی با اشاره به تلفات صهیونیست‌ها در عملیات‌های نیروهای مقاومت نوشت: «شمار تلفات اسرائیل در حمله امروز حماس به ۳۰۰ کشته و ۱۵۹۰ زخمی افزایش یافته است».

مائر در ادامه مدعی شد: «با توجه به تعداد جمعیت اسرائیل، این معادل سه حادثه ۱۱ سپتامبر است. این یک فاجعه است که اسرائیل تاکنون تجربه نکرده است».

تخریب و آتش‌گرفتن ساختمان پلیس «سدیروت»

 منابع محلی بامداد یکشنبه از درگیری نظامیان رژیم موقت صهیونیستی با مبارزان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت»، در ادامه عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

طبق گزارش‌ها، ارتش رژیم تروریست صهیونیستی برای به دام انداختن یک یا چند رزمنده فلسطینی که گفته می‌شود در ساختمان پلیس سدیروت مخفی شده‌اند، به تخریب آن روی آورد.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، با این حال صهیونیست‌ها در بازداشت رزمنده یا رزمندگان فلسطینی ناموفق بوده و آنها توانستند بگریزند. ساختمان پلیس سدیروت نیز در آتش سوخت و تخریب شد.

واکنش رئیس سابق موساد

«افریم هالِوی» رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی (موساد) بامداد یکشنبه اعتراف کرد که عملیات «طوفان الاقصی»، یک حمله منحصر به فرد علیه صهیونیست‌ها بود.

هالوی در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» اذعان کرد: «در کمتر از ۲۴ ساعت، بیش از ۳ هزار موشک از غزه پرتاب شد و این فراتر از تصور است. ما نمی‌دانستیم که آنها این تعداد موشک دارند و انتظار نداشتیم به اندازه امروز موثر باشند».

وی ادامه داد: «ما هیچ هشداری دریافت نکردیم و آنچه امروز اتفاق افتاد کاملاً غافلگیرکننده بود. حماس احتمالاً بدون اطلاع نیروهای اسرائیلی موفق به انجام تمرینات آزمایشی شده است».

رئیس سابق موساد به سی‌ان‌ان گفت: «این یک حمله منحصر به فرد و اولین بار بود که مقاومت غزه توانست به عمق اسرائیل نفوذ کند و شهرک‌ها را تحت کنترل خود درآورد».

هالوی همچنین افزود: «طوفان الاقصی، به عنوان یک عملیات، بسیار موفقیت آمیز بود و فکر می‌کنم به خوبی هماهنگ شده بود».

وزارت بهداشت غزه: تا این لحظه ۲۳۲ فلسطینی به شهادت رسیدند

وزارت بهداشت غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان نبرد با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه ۲۳۲فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.این وزارت همچنین اعلام کرد که آمار مجروحان در نوار غزه نیز به ۱۶۹۷ نفر رسیده ایت

فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه (۱۵ مهر) و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان‌الاقصی را اعلام کرد.

بر اساس آخرین آمارها تاکنون ۳۰۰ صهیونیست در این حملات کشته و ۱۵۹۰ نفر دیگر زخمی شدند.

درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین در غزه و نیروهای صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

واکنش آمریکا به نقش آفرینی احتمالی ایران در عملیات طوفان الاقصی

یک مقام ارشد دولت جو بایدن شنبه شب به وقت محلی برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۵ مهرماه جاری در واشنگتن در گفتگو با خبرنگاران رسانه های آمریکایی و بین المللی اعلام کرد: هنوز «خیلی زود» است که بگوییم آیا ایران «مستقیما» در حمله گسترده حماس به اسرائیل دست داشته است.

این مقام آمریکایی در عین حال افزد: با این حال «بدون شک حماس توسط ایران و دیگران تامین مالی، تجهیز و مسلح شده است».

این مقام ارشد کاخ سفید اضافه کرد: «اسرائیل حق دفاع از خود و مردمش را دارد ما آماده ارائه تمام ابزارهای حمایتی مناسب به دولت و مردم اسرائیل هستیم.»

این مقام آمریکایی ادامه داد که واشنگتن و تل آویو در خصوص نیازهای نظامی رژیم اسرائیل  پس از حمله حماس هماهنگ هستند.

این مقام دولت بایدن همچنین این موضوع را که واشنگتن نشانه خاصی یا هشداری درباره حمله به اسرائیل داشته است، رد کرد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رد فضاسازی ها درباره ارتباط عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین و توافق اخیر دولت بایدن با تهران گفت که توافق تبادل زندانیان با تهران و آزادسازی اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی ارتباط با حملات علیه رژیم اسرائیل ندارد.

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۵ مهرماه جاری اعلام کرد: توافق برای بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران هیچ ارتباطی به حمله وحشتناک علیه اسرائیل ندارد. حتی یک پنی هم خرج نشده و این دارایی فقط می‌تواند برای نیازهای بشردوستانه هزینه شود. هر گونه اظهارنظر بر خلاف این امر نادرست است.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز  با اشاره به ۶ میلیارد دلار دارایی‌های ایران در بانک‌های دوحه روز شنبه به وقت محلی برابر ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۵ مهرماه جاری در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق ) گفت: تمام پولی که در حساب های محدود در دوحه به عنوان بخشی از توافق آزادی ۵ آمریکایی در ماه سپتامبر سپرده شده، در دوحه باقی می ماند. یک پنی نیز از این پول خرج نشده است. این دارایی ها نمی‌تواند به ایران منتقل شود و فقط می‌تواند در آینده برای اهداف بشردوستانه استفاده شود. هر گونه اظهارنظر بر خلاف این امر نادرست و گمراه کننده است.

معاون سخنگوی کاخ سفید  نیز ادعاهای برخی از جمهوری خواهان مبنی بر کمک دولت بایدن به حمایت مالی از حمله حماس به اسرائیل از طریق آزادسازی منابع مالی ایران به عنوان بخشی از مبادله زندانیان را "دروغ شرم آور" خواند.

اندرو بیتس معاون کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید، به طور خاص پیام‌های سناتورها ریک اسکات و جی دی ونس را مورد انتقاد قرار داد که ادعا کرده ‌اند انتقال ۶ میلیارد دلار سرمایه ایران از کره جنوبی به قطر به حمله روز شنبه مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

اسکات ادعا کرد: جو بایدن به ایران تعظیم کرد و ۶ میلیارد دلار به این حکومت که هر روز برای نابودی اسرائیل نقشه می‌کرد، کمک و با این کار این حمله را تامین مالی کرد. در حالی که بایدن سکوت کرده است، مماشات او با ایران و تروریست‌های حماس در آژیرهای خطر در اسرائیل به گوش می‌رسد.

معاون سخنگوی کاخ سفید در پاسخ گفت: «این اظهارات از هر نظر یک دروغ شرم آور است. در این زمان جمهوریخواهان و دموکرات‌ها باید کاملاً در حمایت از دفاع اسرائیل از خود متحد باشند.»

آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز درواکنش گفت: اکنون زمان انتشار اطلاعات نادرست نیست. حتی یک سنت از این دارایی‌های آزاد شده ایران هزینه نشده است و وقتی هزینه شود، فقط می‌توان آن را برای اموری مانند خرید غذا و دارو هزینه کرد. این دارایی‌ها مطلقاً هیچ ارتباطی با حملات وحشتناک امروز ندارند و اکنون زمان انتشار اطلاعات نادرست نیست. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳۶۹
حمله دیروز حماس به اسراییل، از نوع 11 سپتامبر آمریکا بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آدم ها کشته میشند
و عده ای خوشحالی میکنند
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بورس تهران سقوط و حشتناک کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شکی در وعده خدا نداریم پیروزی نزدیک است قطعا اگه اینبار نشه نهایتا تا ۱۰ سال آینده اسرائیل کودک کش و آپارتایدی مضمحل خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هدف اصلی حماس از حمله به اسراییل،
سنگ انداختن در شروع روابط سیاسی
عربستان و اسراییل بود. قطعاً این کار
خللی در صلح بین عربستان و اسراییل
به وجود نخواهد آورد. بلکه آن را تسریع
هم خواهد بخشید.
بازنده اصلی این ماجرا، حماس، فلسطینیان
و حامیان آنها خواهند بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراییل رو فقط الان میشه ضربه فنی اش کرد باید 5 تا کشور لبنان ، ایران ، عراق ، سوریه و یمن همزمان به اسراییل حمله کنند و حماس هم از داخل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسقاطیل دیر یا زود تمام خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
وزارت خارجه آمریکا:

6 میلیارد دلار ایران در حسابش در قطر است و یک سنت هم هنوز از آن برداشت نشده!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۹:۵۶
زیاد بازی جنگی انجام دادی! فکر کردی غرب میشینه نگاه میکنه؟ کل اروپا و آمریکا میان پشت اسرائیل
این یعنی جنگ جهان سوم با جهان اول. مثل درگیری سنگ با موشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
لعنت بر آنها که از کشته شدن انسانها از هرطرف خوشحال می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دوستان طرفدار حماس محبت کنند پاسخ دهند:

چه فرقی بین اشغالگری روسیه در اوکراین با اشغالگری اسراییل وجود دارد؟ چطور با روسیه اشغالگر رفیق غار هستید؟
آیا پوتین از نتانیاهو معصوم تر است؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شماها که از جنگ خوشحال هستید و منافعتان در جنگ است به عاقبت کار فکر کنید حداقل دو سه روز صبر کنید ببینید چه فرصت تبدیل به تهدید می شود
کالباس فروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خشونت محکوم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فرق انسان با حیوان در توحش نیست،بلکه در توحش علیه مظلوم است. کسانی که از مرگ گرگهای درنده ناراحت بشن ولی دلشون به حال بره های دریده شده نسوزه،از ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هیچ بعید نیست روسیه هم با واسطه پشت این جنگ ویران گر باشد به یک دلیل که فشار غرب را در اوکراین از روی خود بردارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تابناک سیاست داشته باش چندروز تحمل کن تلافی اسراییلی ها حتما بسیار ویران کننده خواهد بود کسی از فلسطینیها حمایت چندانی نخواهد کرد اشتباه محاسبه حماس بهانه بسیار بزرگ بدست نتانیاهو داده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
طرفداران حماس و جنگ پاسخ بدن:
اگر این جنگ خوبه و به نفع ماست چرا در گام اول بورس ایران به خاک و خون کشیده شده؟ نکنه به ما حمله شده ما خبر نداریم

افکار عمومی به خوبی میدونه این آتشی ک روشن شد دودش به چشم فلسطین و ایران خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
صهیونیسم در حال نابودی است و دیگر روز خوش را نخواهد دید یاعلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۰:۲۹
این مزخرفات رو از کجا میارید؟ اینکه یک دختر جوان مسافر در این جنگ کشته شده یا یک پیرزن رو گروگان گرفتن ظالم و مظلوم داره؟ کاملا مشخصه این کار اشتباهه دیگه. مگر شماها انسان نیستین؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ده سال خیلی زیاده تو رو خدا زودتر محوش کنید خسته شدیم دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس 9:20
اون موقع که فلسطینی ها هم کشته میشند چنین مزخرفی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس 9:52
فشار میخوری؟ بخور
!!اگر تا حالا دیدی ظلم بر حق پیروز شده این بار هم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۰:۰۸ناشناس
قبلش شما پاسخ بدین: چرا از اوکراین -به قول شما مظلوم-حمایت می کنید اما به فلسطین مظلوم که می رسید یاطرف اسرائیل می گیرید یا سکوت می کنید یا می گویید به ما ربطی نداره؟
اوکراین یه شما ربط داره ولی فلسطین خیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
وقتی که اشغالگران اسرائیلی دایم فلسطینیان رو میکشند خم به ابرو نمیارند
حالا که چند تا اشغالگر کشته شدند طرفدار جون انسانها شدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جالبه که ما تغییر مرزهای بین المللی در اوکراین رو به رسمیت نشناختیم
فقط موافق هدف غرب که تجزیه روسیه هست نیستیم. چون باعث تغییر موازنه قوا و گسترش تروریسم در شمال آسیا میشه
ناشناس
| France |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ساعت 11:25:


دلار: 51،500 تومان
بورس: 45،000 واحد سقوط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دنیا باید آماده یک رخداد جدید باشد : این رخداد یا تشکیل و به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطینی خواهد بود و یا محو کامل محور موسوم به مقاومت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
الخمدلله . الله اكبر . ان شاء الله نابودي كل صهيونيسم
ناشناس
| Austria |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چه ربط و مشابهتی به/با حمله یازده سپتامبر داره که شما هم طوطی وار تکرار میکنی؟
اون حمله تروریستی به آمریکا بود ، حالا اگر حتی هم از پشت پرده ی اون کار که زیر سوال هست چشم پوشی کنیم، این حمله ی مردم فلسطین هست برای باز پس گیری سرزمین خودشون.

در ضمن اونا مخصوصاً این مشابهت رو به ذهن شما القا می کنند تا حماسی ها رو هم تروریست ببینی و حق نابودی نسل اشون رو به اسرائیلی ها بدی توی ذهنت.
چقدر ساده آید شما...
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حمله دیروز دفاع یک ملت در مقابل اسراییل خون اشام بود . بعضی غرب گراها حمله روسیه را مقایسه کرده اند ، اتفاقا روسیه برای این امر بارها گفته پیرو تفاهم نامه قبلی نباید ناتو وارد اروپای شرقی بشود این امریکا است که مانند اسراییل به هیچ تعهدی پای بند نیست . تفاهم نامه های مثلا سازمان ملل در رابطه با اسراییل و فلسطین راببینید تا بفهمید
ناشناس
| Russian Federation |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ساعت: 12:25

دلار: 52،150 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
وای چه آدمهای دل رحم و مهربانی!!1
آدمها کشته میشن!!1
حتما این آدم ها هم فقط اسرائیلی ها هستنو اصلا فلسطینی آدم حساب نمیشه. چون از این نوشته ها مهربانانه تا حال ندیده بودیم
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بورس ۵۲۰۰۰۰ منفی
دلار ۵۲۳۰۰
عمو فرزین خوب نوسانگیری ات را انجام بده به اسم درگیری های منطقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
زنگ حمایت از کودکان فلسطین در مدارس به صدا در آمد!! اما نکته جالب گزارشی هست که گزارشگر صدا سیما از این مدارس نشان داد!! گزارشگر به یک مدرسه خاص که دانش آموزان همگی با لباس فرم کت و شلوار آبی رنگ حضور دارند رفت دانش آموزانی که اگر بیشتر نباشد ،حداقل لباس فرمشان چیزی حدود ۵ ملیون تومان است !! تیپ ظاهری آنها نشانگر تفکر حاکم بر مدرسه و خصوصی بودن آن با شهریه بالا دارد !! راستی چرا خبرنگار این مدرسه را برای تهیه گزارش انتخاب کرده و به مدارس عادی مربوط به مردم عادی سر نزده؟!! دانش آموزان این مدرسه فرزندان چه کسانی هستند که علارغم پایبندی به ارزش ها ی نظام و دفاع از فلسطین تا این حد در رفاهند ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بایدمراقب باشید جریان غرب گرا و نفوذی‌های آنان در نیروهای انقلابی، شما را درگیر حاشیه های ساختگی نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دقت کردید خیلی از اون کسانی که شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران میدادن الان طرفدار إسرائيل شدن؟
با این همه تناقض از خودتون حالتون بهم نمیخوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حزب الله یکبار حمله به اسراییل را تجربه کرده شرایط سیاسی لبنان به آنها اجازه جنگ دیگری با اسراییل را
نمی دهد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تصور کنید شخصی وارد خان شما بشه و شرف خانواده را زیر پا بزاره، آیا شما میشینی دو دوتا چهارتا می کنی تا ببینی مقابله به مثلت چقدر هزینه داره؟ خیر. درو باز می کنی و میری دنبال انتقام خون و شرف به نا حق ریخته شده. فلسطینی ها 75 ساله دنبال انتقام هستند و خواهند بود.
قطعاً ترکشهای حمله حماس به اسراییل به ایران هم خواهد رسید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نگران نباش ما هستیم ، ترکش خورمونم خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
40 دقیقه از شروع به کار بورس تهران:

شاخص 24،000 واحد سقوط کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ساعت 9:45

دلار: 50،700 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۹:۱۷
لطفا شما اگر میخوای ترکش بخوری پاشو برو فلسطین بخور.
دعوای خودتون رو به داخل ایران نکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراییل از پس حماس بر نمیاد شما اینجا نگران ترکشی؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به هرکی بخوره به تو نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مرگ بر دلاربازان، این هم تمام خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
البته با صدای رعد و برق و شنیدن صداهای وحشتناک زمین در مناطقی مانند کرمانشاه و خرم آباد و..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
باز این فرانسوی شارلاتان دروغگوی یاوه نویس پیداش شد
مزدوران صهیونیست فارسی زبان صهیونیست در این سایت رسوا و بی آبرو هستند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شماها که اماده رفتنید برای چی ناراحت هستید میرید پیش شیطان بزرگ مهد ازادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شما هستی که از یک حرکت اشتباه در یک مقطع اشتباه که قطعا نتیجه اشتباهی هم برای فلسطین خواهد داشت دفاع می کنی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۲:۲۲
تو بچه پر روی سوری برو در مورد کشور ویرانه خودت نظر بده
کی اینو راه داده تو جمع ایرانی ها؟!!!!!!!!!!!!!
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
فقط دلار که در ۲۴ساعت ۲۰۰۰هزارتا رفت بالا،بمردم ایران حمله شده نه اسراعیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تعداد آلبانی های مستقر رو با لایک ها بشمارید
جنگ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو این جنگ!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
گروگانگیری و کشتن غیرنظامیان در همه جای دنیا و در همه ادیان محکوم است. فرقی نداره کدوم طرف این کار رو انجام میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نه به جنگ
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حنگ با اسراییل چ منافع برا ایران دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
درود بر مقاومت مرگ بر وطنفروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تاریخ فلسطین دیرور بد جوری ورق خورد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
پس برو بجنگ یکم غیرت داشته باش نترس به ارزوی شهادت میرسی میری بهشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خیلی جالبه بعضی دوستان بشر دوست شمع بدست باز قلم بدست شدن و دارن از اسرائیل دولت غیرقانونی تروریست کودک کش و دولت کثیف و منفور دارن حمایت میکنن این حمایت که تکلیفش مشخصه و منظور از این نوع حمایت مثل روز روشن . دلم به حال کاسه لیسای اسرائیل کثیف و تروریست پرور میسوزه این ابر قدرت نظامی ( البته داخل فیلم گیم) مقابل دوتا گروهان نظامی عاجز موند و وا داد چرا همچنان کاسه لیساش از قدرت نظامی این دولت جعلی حمایت میکنن ایران بزرگ فعلا هیچ اقدام نظامی ای نکرده چندتا چریک اسرائیل ابرقدرت ? نظامی رو به زانو در آورده
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراییل ها جنایتگار هایی هستندکه لیاقت اسم انسان گذاشتن بر روی انها را ندارند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
در بحبوحه شکست رژیم اسرائیل، مراقب تکنیک های عملیات_روانی دشمن باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
رنجی که افراد تند رو و خشونت طلب از هر دو جناح بر جان مردم وارد می کنند قابل وصف نیست حماقت بلای تمدن و انسانیت است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
محمد؟؟؟!!!ممنون که در هرشرایطی راه راست را به ما نشان می‌دهی!طعم ساندیسی که زدی چیه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۲۲:۰۲
اونو نمیدونم ولی من ساندیس آلبالو دوست دارم بفرست برام، راستی پماد نیاز نداری برات سفارش بدم یا رانی استعمال میکنی؟
اسراییل این بار غزه را شخم خواهد زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اشتباه نکن. این جواب شخم هایی هست که زده. الان داره تقاص پس میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراییل هیچ غلطی نمی تواند بکند تازه این شروع یک حمله است باید منتظر حملات و شکست های بعدی بتشد
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اسراییل تا به حال صد ها بار غزه را شخم زده است اما با هر شخمی گل تازه ای میروید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگر می تونست قبلا کرده بود نه الان که 1000 تا کشته و مفقود داره البته سعی میکنه ولی به یاری خدا همه چیز به نفع مقاومت تمام خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
غزه اسیر گرفته
ناشناس
| France |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اتفاقا اسرائیل تا الان نمی خواست غزه را شخم بزنه و دنبال زندگی مسالمت آمیز بود. اسرائیل تامین کننده آب و برق و انرژی مردم غزه بود. حالا همه چیز را قطع میکنه و مثل حماسی ها بی رحم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اینها که از حماس حمایت می کنند خوب می دانند و به تجربه ثابت شده که توان ادامه جنگ را ندارند باز دست به دامان مصر خواهند شد ولی اینبار موضوع فرق می کند حماس برای برهم زدن بازی در منطقه وارد این درگیری شده و تاوان بسیار سختی خواهد داد
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
منافقین آواره از آلبانی کجا بِرَن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نظرتون در مورد ۱۵۰ هزار کودک و زن فلسطینی که در ۱۰ سال اخیر توسط رژیم آپارتاید اسرائیل کشته شدن چیه؟؟؟
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
انشالله
آمین
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۰:۳۴
دفاع بد و دروغ گفتن بسیار بدتر از دفاع نکردنه
شما نمیتونید با دروغ چیزی رو تغییر بدین
دوباره بخون چی نوشتی: 150 هزار کودک و زن در 10 سال گذشته! منبع این حرف کجاست؟ من حاضرم شرط ببنیدم تعداد در 10 سال گذشته به 1000 هم نمیرسه و شما برای 100 تاش هم نمیتونی سند بیاری

چرا برای شما هدف وسیله رو توجیه میکنه و حاضرید دروغ بگید؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فعلا که خودش شخم خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فقط از سالِ ۲۰۰۸ تا امروز ۱۵۰٫۰۰۰ فلسطینی سلاخی شده‌اند که ۳۳٫۰۰۰ نفر از آن‌ها کودک بودند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تابناک تو نگاهی به نظرات مردم بنداز اکثریت مردم عادی نه تنها خوشحال که بسیار نگران و ناراحت هستند مردم ایران مشکلی با اسرائیل ندارند
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
13:39
وجدانا خودت فهمیدی چی نوشتی .
رژیم منحوس صهونیستی در حال نابودی است. وعده الهی حتمی است. درود بر رزمندگان فلسطینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
از قدیم گفتن جوجه رو آخر پاییز میشمرن.
تا آخر پاییز 75 روز مونده. 75 روز دیگه مجدد به این کامنت فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اصلا این رژیم منحوس پلید هر چی که شما میگی. چه ربطی بما داره؟ اینقدری که ما از اعراب در طول تاریخ ضربه خوردیم از اینا نخوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
داداش 9:22 عزیزم
بیشتر ضرباتی که از اعراب می خوریم هم باعث و بانیش همینا هستن. من اصلا از جنبه مسلمونی قضیه به داستان نگاه نمی کنم. اسرائیل پایگاه اصلی غرب و نماد غرب در غرب آسیا و شمال آفریقاست و بصورت استراتژیک روی کانال سوئز سواره. تا اسرائیل بیرون نره یک آب خوش از گلوی این منطقه پایین نخواهد رفت. در کل اسلام و آزادسازی قدس بهانه و نماد برای مبارزه با آخرین پایگاه غرب هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
درود بر رزمندگان اسلام
مرگ بر وطن فروشان و منافقین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حماس نیاز به نیرو دارد بسم الله چرا فقط شعار می دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شاهنامه آخرش خوش است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هواداران امریکا و اسراییل مثل جنگ روسیه با اوکراین روی اسب بازنده شرط بندی نکنید اسراییل پوشالی تر از این حرف هاست
ناشناس
| Austria |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۲:۲۵
چقدر شما توده ای های سربازان بی مزد و با مزد روسیه حقیر هستید که هیچوقت واقعیات را نمی بینید قرار بود اربابت پوتین یک روزه اوکراین را فتح کند و نهار را در کیف میل کند اما حالا که اربابت در گل گیر کرده است آن را پیروزی می دانی انگار اوکراین به روسیه حمله کرده است در هر صورت بهتر است بروی در آن کشور خراب شده خودت که پرچمش را داری نظر بدهی و در امور کشور ما دخالت نکنی دوران غارت اموال کشور ما هم قطعا به سر خواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۲۵
هیچ کس حقیر تر از توده ایه زپرتسکی دلقک و بایدن مشنگه وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۲۵
توهم برو تو کشور خودت بلغور کن
وحید
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
این وعده را خدا داده؟
بسیجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
امریکا رو به افول و فروپاشی هست
حمله دیروز حماس، اسراییل را در سمت مظلوم قرار داد.

دیگر حتی کشورهای عربی هم به صورت آشکار از فلسطینی ها حمایت نخواهند کرد. حماس سنگی را به داخل چاه انداخت که هیچکس نمی تواند آن را بیرون بیاورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فلسطین دیگه نیاز به کشورهای عربی نداره
شما خودت رو ناراحت نکن
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۹:۳۸
داداش خیلی جوگیر شدی. اسرائیل ده ها برابر خسارتی که خورده از غرب بودجه دریافت خواهد کرد.
به نظر من این کشتار به نفع اسرائیل تمام خواهد شد و فروپاشی داخلی اسرائیل رو که حاصل نارضایتی از عملکرد سیاستمدارن بود رو به حاشیه برد. بدون شک به تثبت قدرت در اسرائیل کمک شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
يك سري به كانال هاي خبري ديگه بزن و ببين مردم كشورهاي ديگر دارند چه كار ميكنند. تازه حكوكت هاشون كه هميشه سعي كردند وسط را بگيرند اكثرا از فلسطين حمايت كرند. مابقي هم اگر از فلسطين حمايت نكردند قطعا از اسراييل حمايت نكردند. خواهشا افكار خودت را به جاي كشورها اعلام نكن زشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
غزه حتا برقش رو از اسراییل می گیره. به راحتی در محاصره انرژی و غذایی قرار می گیره. در بلندمدت این کار به نفع اهالی غزه نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۰:۰۳
حالت خوبه؟!!!!!!! داری در مورد زمین صحبت میکنی یا شاید از کره مریخ اومدی!!!
اسرائیل همه چیز رو برای در هم کوبیدن مقاومت داشت به جز اجماع و مقبولیت جهانی. از دیروز این مقبولیت رو به دست آورد.
منظورت از کانال های دیگه چیه دقیقا؟ بیسیمچی مدیا و شرق و فارس منظورته؟!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
گور پدر کشور های غربی ریا کار ، انها هیچوقت مدافع فلسطبن نبوده اند و نخواهند بود چون خودشان جزئِی از ان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جنایت در گوشت و پوست و استخوان صهيونيست‌هاست. کسی دلش برای این جماعت غاصب نسوزد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چه ربات بازاریه توی کامنت ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
چندتا پیرزن بچه زن توی یک جشن بمب بارون کردن و کشتن اسمش میزارن طوفان ،عجب روزگاری شده
کار این حیوانات رو باید تموم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کدوم حیوانات ؟
ناشناس
| France |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
احتمالا منظورش فلسطینی ها ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حماس تیر آخر را به خودش شلیک کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به ۱۰:۱۶
چرا به ملتی مظلوم توهین می کنی؟ اگر تقدیر الهی مظلومت می کرد تا توسط ظالم مورد ستم قرار بگیری باز هم حاضری این طور کامنت بگذاری؟ تمام سازمان های حقوق بشری از فلسطینیان دفاع می کنند و اقدامات خشونت آمیز اسرائیل را محکوم می کنند به جزء آمریکا که موضع گیری بی منطقی می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۰:۴۴
این چیزی که شما واسش گفتی اگرررررر! هیم الان هم در حال رخ دادنه
۱۰:۴۴
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سازمان های حقوق بشر هر خشونتی رو محکوم میکنن. با تصاویری که دیروز از جنازه گردانی و کشتن غیرنظامیان منتشر شد دیگه دنبال حمایت حقوق بشر و جامعه جهانی نباشید
حماس در زمین اسرائیل بازی کرد .و به سیاست مداران رو به ضعف اسرائیلی کمک کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بد نیست آقایون یه سری از عکسهای کشته شدگان در اسراییل رو ببینند. زنانی که در ایستگاه اتوبوس در صبح یک روز تعطیل کشته شدن و به اجسادشون بی حرمتی میشه آیا واقعاً مظلوم بودن فلسطینی ها بهشون حق چنین کاری رو میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فقط از سالِ ۲۰۰۸ تا امروز ۱۵۰٫۰۰۰ فلسطینی سلاخی شده‌اند که ۳۳٫۰۰۰ نفر از آن‌ها کودک بودند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ببخشید الآن شما نمونه یک انسان هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۲۱:۱۳
بر خلاف شما بله
انسان ، در همه جای دنیا و با هر کیشی و هر مذهبی انسان است . تو رو خدا خوشحال نشید از مردن آدم ها . چه یهودی چه مسلمان و چه ... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ااگر براي كشته هاي ترور در ايران ، تحريم دارو در ايران ، يمن ، عراق ، سوريه و... كه در همه آنها اسرائيل نقش داشته هم خيلي ناراحتي احتمالا آدم خوش قلبي هستي ولي اگر فقط الان حس همزاد پنداريت گل كرده كه هيچ . هرچند اينها همان قاصبان خانه هاي مردم فلسطين هستند و كساني كه بر روي تپه هاي شهرك ها هر شب مي نشينند و با عياشي به حملات جنگنده ها به مردم بي دفاع فلسطين نگاه ميكردند و كلي ذوق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
واقعا؟!
تمدن بشر بر روی اجساد ناشی از جنگ بنا شده
حالا که ۴تا غربی مردن ، نه به جنگ؟!
چرا زیر خبر جنگ داخلی تو سودان و لیبی این کامنتو نذاشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگر قرار است متاسف باشید باید برای تخریب خانه های مسلمانان توسط صهیونیست ها و قتل آن همه انسان بی گناه در طول هفتاد سال را هم متاسف باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

جمهوری اسلامی ایران خودش می گفت تحریم نعمت است حالا که دارو رو تحریم کرده اند گلایه می کند که چرا تحریم دارو؟
صدای ملت که شنیده نمی شود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
معلوم است که از کشته شدن انسانها درهمه جای جهان ناراحت میشویم.ولی مردم عادی تریبون ندارند.همه تریبونها در دست یک گروه با تفکر خاص است.بیایید باهم برای صلح درجهان تلاش کنیم نه جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۹:۴۳ -
گر تو با بد ، بد کنی
پس فرق چیست

ضمن اینکه دارو برای هیچ کشوری در هیچ زمانی تحریم نبوده و نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هیچ کس از مردن آدمها خوشحال نیست. اینهایی که کامنت شادی گذاشتند، حقوق بگیرهایی هستند که دارند شغلشون رو انجام میدن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
انوقتی که اسراییلی های زن مسلمان را هم اذیت وازار میکردند از این کامنت ها میگذاشتی یا ... ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اون زمان که مردم مظلوم فلسطین یمن و سوریه و حتی افغانستان و غیره کشته میشدن تو دقیفا کجا بودی؟؟؟؟؟
تا اینا باشن نیان کنار مردم بی گناه نوار غزه که دارن تو زجر زندگی می کنن برقصن و فستیوال راه بندازن. یکم هم اینا بترسن جای دوری نمیره باور کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
غزه یه شهر بی خاصیتیه که هیچی تولید نمیکنه اگه امروز با اسراییل صلح بشه و کمکهای کشورهای اسلامی به غزه قطع بشه همشون از گشنگی میمیرن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چند سالته عمو؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰۹:۳۹
سنش از تو بیشتره
ناشناس
| Switzerland |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تا آنجا که ما می دانیم فلسطینی ها جز خوردن و خوابیدن و خوش گذرانی هنری ندارند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
عمله های اسراییل ، حز حرف مفت زدن چیز دیگری بلد نیستند ارابابشون و خودشون از بی خاصیت ترین ادم ها هستند که فقط از راه مزدوری و خیانت به وطن ارتزاق میکنند به بقیه انگ میزنند ننگ بر شما ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فقط از سالِ ۲۰۰۸ تا امروز ۱۵۰٫۰۰۰ فلسطینی سلاخی شده‌اند که ۳۳٫۰۰۰ نفر از آن‌ها کودک بودند .
ناشناس
| Austria |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۲:۳۱
وطن تو ایران نیست شرت رو کم کن برو
جنگ برنده ندارد
لعنت بر جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
در کل آره. ولی این جنگ نیست. اسرائیلیا اومدن خونه اینارو گرفتن و یه گوشه نگهشون داشتن تا بمیرن و فراموش بشن. خوب اینا هم نمی خوان بمیرن. یا اینکه آخرین تلاششون رو برای آزادی بکنن و بمیرن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
|۰۹:۳۵
فلسطینیا خودشون زمیناشون رو ب چند برابر قیمت فروختن. اسنادش هم موجوده. من دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کدوم سند؟ فقط جنگ 6 روزه مدرک تاریخی است که صهیونیست ها یورش آوردند و با کشتار هزاران فلسطینی زمین هایشان را گرفتند
این فقط ذره ای از قدرت مقاومت است . حزب الله در کنار سرزمینهای اشغالی بیش از 100 هزار موشک اماده دارد. گنبد اهنین هم فرو ریخته است. این حمله پاسخی به کشتار هر روزه فلسطینیان توسط صهییست هاست. این عده الهی است که قوم یهود در صورت سرکشی و نافرمانی از خداوند مجارات می شود و بهودیان خود به این امر واقف هستند. قوم یهود امروز به تامین کنندده منابع مالی فساد و ترورریست و کشتار در کره زمین تبدیل شده است. امریکایی های دزد چنان سخن می گویند که انگار شش میلیون دلار پول انها بوده که به ایران داده اند این پول ما بوده و یک میلیارد دلار ان هم به دلیل کاهش ارزش پول کرده اب رفته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مساله رو نژادی و مذهبی نکنید. به نفع فلسطینیها نیست. باید روی جنبه های حقوق بشری تاکید کرد.
ناشناس
| Switzerland |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
این ذره که ادعا می کنی سرمایه های مردم ایران است که می بایست برای رفاه و ابادی ایران صرف می شد اما به گروههای شبه نظامی وابسته به روسیه داده می شود تا خاورمیانه را به آشوب بکشند
اسراییل احمقه اگه مثل عربستان به چین هم نزدیک میشد الان مثل عربستان امن و امان بود و از ترس چین کسی جرات چپ نگاه کردن بهش نداشت.چون حمله به عربستان یعنی تهدید منافع چین ورویایی با یک دیکتاتوری بیرحم که مثل امریکا مماشات تو کارش نیست.
بفرمایید چرا بورس ایران به نابودی کشیده شده؟ آیا حماس به ما حمله کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کسی به ما حمله نکرده اما بقول دکتر ظریف این مائیم که هر
کجا سنگی پرت شد می دَویم زیرش تا تو سر ما بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
از الان منتظر حمله باش طولی نمیکشه
سزای خیانتکاران به ملت ایران همین است...انشالله یک روز عملیاتی گسترده تر در قلب واشینگتن و نیویورک رقم خواهیم زد.... آنها که تشنه ثروت ملتهای مظلوم هستند هم حواشون جمع بشه نویت آنها هم خواهد رسید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جعفر بیا پایین خون به پا نکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فعلا که ناوها آمریکا تو خلیج فارسه و جرئت ندارین چپ نگاشون کنید ... چرا به آینده موکول می کنید ؟؟؟ یا علی ... شروع کنید ناوهای آمریکایی خلیج فارس رو غرق کنید
جمعیت یهودی اسرائیل امسال حد اقل یک میلیون نفر کاهش خواهد یافت۔
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به همین خیال باش !!!!!!!!! اتفاقا قرار است یهودیان بیشتری به اسرائیل بیایند.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یهودی در فلسطین وجود ندارد اینها صهیونیست هستند و انشاالله امسال نسلشان منقرض می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یکی اینو از برق بکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یعنی خداوکیلی دلت میخواد یه میلیون آدم کشته شن؟؟؟؟
خدایا اگه این بره بهشت، منو ببرین جهنم
مقاومت صاحب ساختاری شبیه ناتو شد و تجمیع حزب الله و حماس نقطه عطفی در منطقه است
غرب هم تردید نداشته باشد که برچیده شدن اسرائیل به نفع آنها هم است و با آرامش منطقه امکان سرمایه گذاری بهتر خواهد شد
اسلام با غرب مشکلی ندارد اگر مقداری تلطیف افکار انجام شود همه چیز حل می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چند روز دیگه که غزه و جنوب لبنان با خاک یکی شدند هم نظر بده
ماشاالله به سايبر، معلومه براي هر سايت خبري يه لشگر پاي كار گذاشتين جواب ملتو با مزخرفاتشون بدن، اجرتون با صاحبتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خودتو میگی ،آلبانی؟ آره واقعا خیلی فعالید ولی تمام خواهید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
درود بر مقاومت، مرگ بر سایبر آلبانی
من یک کاسب مغازه دار معمولی هستم باور نکنی هم برام مهم نیست فقط فشار بخور
آمریکا دارد جو بی خود می دهد تا در دنیا صهیونیست غاصب را مظلوم نشان دهد، غزه
دهه ها در یوغ این رژیم کودک کش شاهد جنایات زیادی بود آمریکا یک موضع گیری منطقی نشان نداده حالا هم دارد موضع گیری غیر منطقی می کند.
اسرائیل ویرانگری نکند، شهرک سازی غیر قانونی نکند، به قوانین بین الملل پایبند باشد، به مرزهای کشورهای مجاورش تجاوز زمینی و هوایی نکند، سرزمین های غصبی را پس دهد، به تشکیل دولت فلسطینی به مرکزیت قدس شریف رضایت دهد این مشکلات به وجود نمی آید. باید به آمریکایی ها گفت کورید نمی بینید این همه این رژیم بیداد می کند انتظار بی خود هم دارید.
زنده باد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چرا کسی باید به شعار زنده باد ایران منفی بدهد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
درود بر شما
پاینده ایران عزیز
اشغال گر اشغال گر هستش . چه در فلسطین . چه در اوکراین . چه در لبنان و چه در سوریه . تعجب می کنم از عده ایی که دفاع اوکراین از خودش و جنگ با روسیه رو مشروع می دونن و در فلسطین . لبنان و سوریه به دنبال صلح و دوری از خونریزی و پذیرش اشغال هستن . دست بردارین از این ریا کاری و آنچه در دلهایتان هست رو آشکار کنین .
حماس همیشه با تحریک اسرائیل باعث کشته شدن فلسطینیهای بیشتری شده و این کمکی به تشکیل کشور مستقل فلسطینی نمیکند.
واقعا خجالت داره کسی بیادحمله غافلگیرانه فعلی مقاومت را زیرسوال ببره/شرمت /نمیشه .... نداری اوارگی وبدبختی وظلم وستم 75سالگی فلسطینیان بیچاره را نمیبینی یانشنیده ای.اگه خودت فلسطینی بودی ساکت مینشستی.حداقل یه کم انسان باش .اسراییل بایدمجازات بشود .ساکنین یهودی ان بایددر /روعب /و وحشت باشن وبدانند این سرزمینی که توش دارن زندگی میکنن غصبی هست ومالکین انها به زور وقتل عام انها تصاحب کرده اند وبایدفرارکنند وگورشان راگم کنند. پیروزبادنبردهمیشگی مقاومت .نابودباد اسراییل غاصب وستمگر
تا دیروز می نوشتن موشک های فلسطینی بی خاصیت هستن. اسرائیل اونا را نابود می کنه. اسرائیل ککش هم نمیگزه. اسرائیل فلان و بهمان
امروز می نویسن کشتن مردم گناه داره!!!جنگ فایده نداره!! انسان های بیگناه می میرن!! جنگ اسرائیل به ما چه!!
یعنی اون مردم فلسطین که هر روز در بمبماران و گلوله ها می مردند بی گناه نبودند!!؟خیلی فایده داشت!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بدبختی اینه که خود حماس، هم تو جنگ داخلی سوریه، طرف مخالفین نفوذ ایران رو گرفت
بازیهای سیاسی بایدن و عده ای هم خوشحال از خونریزی و جنگ
توجه کردید همه چی به نفع اسراییل تموم شده
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آره ولی این دفعه خود اسرائیل تموم میشه
ناشناس
| Switzerland |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
از پوتین بپرس که هدفش از حمله به اسراییل چی بوده
حماس بدنبال برهم زدن ترتیبات اخیر در خاورمیانه است که از خود هیچ اراده ای هم ندارد اما اینبار خسارات مهلکی را تحمل خواهد کرد بگونه ای که حتا مردم غزه هم با آنها مخالفت خواهند کرد اثرات این جنگ ممکن است نقشه سیاسی منطقه و فلسطین واسراییل را تغییر دهد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
حماس در حد و اندازه این حرفها نیست حماس یک مهره روسیه است که به دستور روسیه و بقیه در منطقه برای تامین منافع روسیه کار می کنه
چه راحت مردم کشته میشوند عقده ای ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ویک عده هم از کشتن انسانهای بیگناه جشن و شادی بپا میکنن
حماس حزب الله یا اسراییل کدومشون زدن به بورس ایران ؟؟؟ اونا می جنگن بورس ما داغون شده ....
4میلیون مسکن و مهار تورم‌و رونق تولید چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جند ماه بعد و پس از ویرانی کامل غزه با پول های مردم ایران ۴ میلیون مسکن یک ماهه در غزه می سازند و به وعده هایشان عمل می کنند !!!!!! شما هم ده ساله دنبال تحویل مسکن مهر باش
اگه گل به خودی هم گل حساب بشه بله برنده مشخص
چند ذرصد این تلفات نظامی بودن؟؟؟؟؟؟؟؟ کمتر از ۵ درصد چرا می گی مفقودی ؟؟؟؟؟ فیلمهاش در شبکه های جهانی پخش شده زن و کودک و پیر و جوان غیر نظامی اسراییلی را داعش وار اسیر کرده اند و ربوده اند یک کودک را می زنند یک زن بدبخت بی نوا را همچون داعش اسیر کرده دست و پا بسته می ربایند جنازه یک زن اسراییلی را لخت کرده اند و در شهر می چرخانند این حجم از شرارت را به جز داعش در کجا سراغ دارید؟؟؟؟؟ اگر ذره ای انسانیت در وجودتان باشد باید خون گریه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مطیع اوامر دوستان هستن
ناشناس
| Canada |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
در مورد مفهوم مقابله به مثل کمی مطالعه بفرمایید. من بیام و بزنم عزیز شما را بکشم شما برای من شعر سعدی و حافظ میخونی؟ این چرندیات چیه که تحویل میدین؟
قرمزشدن بورس و بالارفتن قیمت دلار وطلا وملتی که جشن شادی برپا میکنه از گسترش جنگ افروزی و....بقول ظریف که خودمان انتخاب کردیم اینگونه زندگی کنیم
بدبخت شدیم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بدبخت تر شدیم
شک ندارم که امریکا از قبل از این عملیات مطلع بوده ولی اسراییل را مطلع نکرده . به تلافی حملات 11سپتامبر که اسراییل خبر داشت و به امریکاییها خبرنداد.در روز11سپتامبر یک ننفر جهود صدمه ندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
باشه نابغه اسراییل اطلاع نداشته ولی تو اینو فهمیدی!!!!! واقعا این روسوفیل ها توهمشان پایانی نداره b
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
زیاد رائفی پور نگاه نکن
بعضی فکر میکنن روابط جهانی مثل روابط دو تا شخصه آقا جنگل میدونی یعنی چی؟ یعنی اگه بتونن میزنن تعارف هم ندارن حالا تو هرجوری میخوای فکر کن. عصبانی میشن ، حالا این کارو میکنن و ..... این حرفا چیه؟ اگه میتونستن تا الان شخم زده بودن اگه نکردن یعنی تا امروز نتونستن البته که جنگ بده ، سخته ، کشتن و کشته شدن هم داره ولی با ایوای میزنه و دیگه کارمون تمومه اینا همچنان
برای خوشحالی خیلی زوده... اگر سیاست به همین کشکی و مسخرگی بود که الان پاکستان باید ارباب جهان میبود!
این حملات خوی وحشی گری اسرائیل را دو چندان خواهد کرد و من به عنوان یک مسلمان بیشتر نگران شروع نسل کشی جدید در غزه و کشته شدن زنان و کودکان بی پناه هستم . امیدووارم فلستینی ها با موازنه قدرت بتونن از کشتار مردم بی گناه جلوگیری کنن وگرنه روز گار ساکنان غزه و دیگر مکان های فلسطین اشغالی در اینده نه چندان دور سیاهتر خواهد شد.
والا تلفات رو که ما داریم با این حمله تو بورس میدیم.خونین و مالین
اگه به مثبت و منفی ها دقت کنید
متوجه میشید که بیش از ۷۰ درصد مردم مخالف جنگ بین اسراییل و فلسطین هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اینهایی که اینجا نظر میدن نماینده همه اقشار مردم هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آقای ناشناس برو با این مثبت منفی دلخوش و حال کن واقعیت در فضای واقعی است نه رباتی تیک زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگر اون 70 درصد خونه و آب وغذا و داروی مصرفی شون رو بدن به غزه جنگ تموم میشه. غزه برای همین می جنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس 14:18 اتفاقاً این مثبت و منفیها حرف دل مردمه اونی که بر زبانها بیان میشه حرفهایی است از سر مصلحت
اینکه سیم خاردار رو قیچی کنی و بی سر و صدا بری در یک شهرک مسکونی غیر نظامی و مردم عادی رو گروگان بگیری و بکشی عملیات مقتدرانه است؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این که اسرائیل میگه خبر نداشته خیلی مشکوکه ، اینهمه تحرکات مگه از چشم پهپادهای اسرائیلی میتونه پنهان بمونه ، این نقشه نتانیاهو بود برای یکپارچگی سیاسی و بهانه برای حذف حماس ، امکان نداره اینهمه تدارکات انجام بشه و یه جائی خبرش درز نکنه
واقعا چرا نمیشینن متمدنانه تشکیل دوتا کشور مستقل اسرائیل و فلسطین رو بدن با دوتا حکومت و سازمان ملل هم نظارت بر مرزها داشته باشه ، واقعا وظیفه سازمانهای بین المللی چیه پس ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دنیا جنگله داداش....سازمان ها وقوانین بین المللی هم برای کنترل کشورهای ضعیف تره...توی جنگل باید قدرت داشته باشی تا بتوانی حقت را بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نقش سازمانها اینه "صلوات بفرستید" شما اگه تو دعوا ازاینکه با صلوات حلش کنه راضی میشی کشورها هم راضی میشن
لطفا برای تنویر افکار عمومی تصاویر داخل مترو پخش شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کسی که شجاعت نداره مسئولیت اعمالش رو به گردن بگیره هیچوقت فیم درون واگن رو پخش نمی کنه
اسرائیل مغرورشده بودوهمین باعث شکستش شد ازاد کردن قرباغ توسط آذری ها و حمله غافلگیرکننده حماس به اسرائیل مغروروازخود راضی دوپیام مهم بما میدهند اول انکه نه تنها به ارامنه بلکه به هیج غریبه ای درکشورمان که عمیقاًتعلق خاطر به کشوردیگری دارد روی زیادی ندهیم که توقعشان زیاد شود وآن کنند که باآذری هاکردند چون برای رفع مشکل هزینه زیادی باید پرداخت دوم درمورد اسرائیل که تااینجا شکست سختی خورده وآبرویش رفته چون حتی میخواست این یک مثقال سرزمینیکه برای فلسطینیان مانده راهم هپلی هپو کند لذا این موضوع بما میآموزد که هیچوقت مغرورنشویم که انوقت غرورباعث ضعف میشود البته هیچوقت نباید به ضیف ومظلوم ظلم کرد وازحق وحقوقش محروم کرد اینرا میدانند ولی غفلت میکنند که چوب خداصداندارد ولی دردبسیاردارد.ارزوی همه ما صلح وصفا برای همه ابناء بشر است
هیچ دقت کردین که علیرغم اعلام اخبار به اصطلاح پیروزی های حماس و حزب الله، چه وحشتی از انتقام هولناک صهیونیست ها بر همه جا سایه افکنده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یکصد گروگان چی میشن؟!
هیجان تمامی ندارد عده ای از به اسارت کشیده شدن کودکان و سالمندان خوشحالند. عده ای از جنگ خوشحالند. آنها که در متن جنگند از خانمان سوزیشان ناراحت و گریانند. وای بر آتش افروزان و خانمانسوزان مردم. فرق ندارد چه دینی داشته باشی یا بی دین باشی. مهم آن است که انسان باشی. در پیشگاه خدا همه مسوولیم
ظلم پایدار نمیمونه!
بیست سال پیش کسی فکر نمیکرد که اسراییل که چند کشور عربی رو شکست داده بود، از یک گروه کوچک در یک سرزمین کوچک که از شهر تهران هم کوچکتره و سالهاست بطور کامل در محاصره اسراییله با حمایت اطلاعاتی غرب و آمریکا چنین ضربه سنگینی بخوره.
میشه امیدوار بود که هرچند در کوتاه مدت ممکنه اسراییل به جنایتهاش ادامه بده اما بالاخره روزی تاوان این جنایتها رو خواهد داد. مگر اینکه عاقل بشه و به یک صلح عادلانه با فلسطینیها و تشکیل دو کشور مستقل با مرزهای عادلانه تن بده.
همه اونهایی که دیروز از کشته شدن غیرنظامین یهودی ابراز شادمانی کردند، در چند روز آینده در یک راه پیمایی شرکت خواهند کرد تا کشتن هزاران فلسطینی به دست ارتش اسراییل را محکوم کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ان روز ما جشن مي گيريم
چرت وپرت چرا می نویسید حمله به برج دوقلوی امریکا کجاش شباهت به این حمله دارد. این حمله برای جلوگیری ازتجاوزگری اسراییل انجام شد توسط غزه. اون عملیات تروریستی بود که بوسیله اتباع عربستانی انجام شد. اینجا بین دوکشور جنگ رو درو هستش. مگر مردم فلسطین حق دفاع ازخود را ندارند.
احتمالا رهبران حماس از اینکه صلح بین اسراییل و عربستان اتفاق بیفتد دیگر دلیلی برای کمک های مالی از کشور های دیگر ندارند و حمایت های مالی قطع میشود و مشکل مالی پیدا میکنند این را راهی برای جلوگیری از صلح بین عربستان و اسراییل دانستند .
این توبمیری از نوع توبمیری های قبلی نیست .

کشورهای بحران زی منطقه با استفاده از نیروهای نیابتی خود بازی خطرناکی را شروع کرده اند.
امیدوارم هرچه ستمگر و ظالم و قاتل در هرجای دنیا که هست از صفحه روزگار محو بشه
می خوام بدونم الان رهبران حماس با خانواده هایشان در کدام هتل پنج ستاره قطر مشغول جنگ با اسراییل هستند !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فقط همین را بدان که سردمداران کاخ سفید با لابی صهیونیست در کاخ های پوشالی نشسته اند و نمی دانند در برابر عملیات
طوفان الاقصی چه کنند؟ چرا؟ چون این عملیات جواب جنایات آن ها در سرزمین های اشغالی بود و خود می قصرند که متجاوزند و مقاومت که دفاع می کند مقصر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هر لات و گردن کلفتی چهارنفر دور خودش جمع کرده برو بیایی راه انداخته‌
هنیه‌ رمضان عبدالله‌ یاسر‌خرفات
پولهایی که از کشورها میگیرند صرف خوشگذرانی‌ و تعدد‌ زوجات می کنند‌
ما هم کشور بزرگ‌ ایران‌ و فرزندان‌ کوروش و داریوش را به دم این‌ بی هویتها بستیم‌
اینها‌ چه نسبتی با مردم ایران دارند‌ که زندگی ما را بخاطر اینها تیره و تار کرده اید‌ ؟
به ایران و ایرانی چه ربطی داره؟
بزار جنگ بکنند بکشند‌ کشته شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
قطر پول بازسازی را هم خواهد داد
اشغال فلسطین باید پایان یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فلسطین هیچوقت اشغال نشده که بخواد پایان پیدا کنه
جوجه را آخر پائیز باید شمرد ... ما هم زیادی مغرور شدیم .... کی و چه زمانی آخر ما هم درگیر جنگ بشیم الله اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
غافل کسی که این چیزهای ساده را نمی فهمد
بيش از ٣٠٠ نفر كشته و بر اساس خبر شما فقط ٢٦ نظامي.

شهروندان فلسطيني را هم به آمار اين شهروندان اضافه كنيد.

اگر اسرائيل مردم عادي را به خاك و خون مي كشد، تفاوت سايريني كه به مردم عادي رحم نمي كنند با اسرائيل چيست؟.
کشتن ادمها اسیر گرفتن‌کودکان و پیران تحاوز به زنان از هیچ طرف جنگ بابل قبول نیست کسانی که دست بالا دارند بدانند کار انها الگوی دیگران است نام مسلمان را یدک نکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگه یک پیرمرد، پیرزن یا کودک یا زن بیاد داخل خونه خودت وبخاد به زور خونه ات را بگیره، باز همین حرفو می زنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جالبه اگه اسرائیل این کارو کنه کفنپوشا میان تو خیابونو شعار می دن
آیا جنگ اسرائیل و فلستین ، جنگ اکثریت مردم ایران با اسرائیل است ؟ اگر همین فلستینیها بر ایران سلطه پیدا کنند به ناموسمان هم رحم نمیکنند (حمله عراق یادتان نره ) .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سلام اگر اسراییل به حق بود ببرنداز سرزمینهای امریکا به انها بخشش بکنندانهادرسرزمین اعراب وخاورمیانه موجودیت نداشته وندارد
کار خودشونه مگر نه؟؟؟؟!!!!!!!
دیگه هیچ امیدی به تشکیل کشور مستقل فلسطین نیست. اسرائیل به بهانه این جنگ کنترل تمام فلسطین رو به دست میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مقاومت امید تشکیل دولت فلسطین را بالا می برد با این اشغال گران غصبی یک وجب هم نمی شود با مذاگره گرفت، مذاکره را باید با کشورهای با منطق انجام داد نه با این ها، آدرس اشتباه نده، وقتی مقاومت می کنی یعنی حقم را می خواهم ساده تر از این نمی توانم بگویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
رژیم کودک کش اسرائیل باید از صحنه روز گار محو بشه
اولا بین غزه و شهرکهای اسراییل فقط سیم خاردار نیست که قطع کنن برن سراغ زن و بچه ها .....بین اینا پادگانها و پاسگاههای اسراییلی هست که کاملا رکب خوردن ... ثانیا به اونایی که دلسوز اسراییل شدن و فکر میکنن یه تعدد زن و بچه بی دفاع هستند اگه واقعا میخوای قضاوت کنی نمیگم 70 سال تاریخ اسراییل و ظلمی که به فلسطینها کرد رو بخون حداقل وقایع یکماه گذشته رو ببین تا بفهمی واقعا کی مقصر این واقعه است .....اگه هم سرت تو آغل اوناست که دیگه بحثی نمیمونه ...جنگ بدترین واقعه دنیاست .. تو جنگ تر و خشک با هم میسوزن .. گناهکار و بی گناه اما وقتی یه گوشه گیرت بندازن و اجازه ندن با هیچ کشوری در ارتباط باشی و بدون هیچ امکاناتی اونجا بمونی تا بمیری و طرف مقابل هم هیچ توجهی نکنه جنگ آخرین و البته موثرترین راه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خود حماس داره اعتراف می کنه پیرمرد و پیرزن و کودک رو اسیر کرده ۷۰۰ نفر انسان غیر نظامی رو کشته تو داری اجنایت جنگی رو توجیه می کنی؟ واقعا بویی از انسانیت بردید شماها؟ چرا دست از سر کشور ما برنمی دارید؟
دوستان

اسراییل بیشتر از اینها باید ضربه بخوره
اسراییل نامشروع همین چند روز پیش باعث آوارگی بیش از 120 هزار ارمنی از سرزمین های آبا اجدادی شون در منطقه قره باغ شد.
توی قفقاز اسراییل نامشروع بی ریشه غلط میکنه دخالت کنه و باعث آوارگی مردمانی بشه که بیش از دو هزار ساله اونجا زندگی می کنند.

حالا بخوره نوش جونش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ما دوست تو نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دوستمان حرف حقی زده چرا باید انتقاد کنیم و جواب منفی بدهیم ؟؟؟؟ !!!!!!
ناشناس
| Oman |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ما دوست تو هستیم.
اولین تاثیر اقدامات و حادثه آفرینی حماس افزایش قیمت ارز و طلا و گرانی برای ملت ایران است . يادتان نرود ترامپ در آخرین روزهای ریاست جمهوریش اسرائیل را عضو سنتکام کرد . خدا می‌داند مافیای جهانی دوباره چه خوابی برای ایران دیده
از اسرایئلیها بگذرید مسئول کشته شدن این همه فلسطینی بی گناه کیست ؟ انها کجای این انتقامها هستند و تا کی چرا بر طبل جنگ می کوبید زندگی انسانها برای شما ارزش ندارد
آدم كشي كار درستي نيست . كودك بي گناه فلسطيني و اسرائيلي هيچ فرقي نداره . به اميد صلح جهاني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چرا موقع کشتن کودکان فلسطینی این قدر حساسیت درست نمیشه؟
ناشناس
| Austria |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۴:۱۱
تو که اینقدر دلواپس کودکان هستی مدافع کودکان مظلوم ایران هم هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواست جامعه جهانی از جمله دو قدرت چین و امریکا،حفظ ارامش منطقهحساس خاورمیانه است.مشابه مصالحه ایران و عربستان،پکن خواهان به رسمیت شناستن دوفاکتو اسرائیل از سوی ایران است.
فیلمها نشان میدهد حماس زنها و کودکان و غیر نظامیان را به اسارت گرفته است.این یک جنایت جنگی و است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
موقع کشتن زن و بچه های فلسطینی کجا بودین که حالا افاضات می فرمایین؟
ناشناس
| Austria |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۴:۰۹
این چیزی است که شما ادعا می کنید در ضمن بر فرض که اسراییل ۶۰ سال پیش عده ای بی گناه را کشته باشد توجیه حماس می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تو ارتش اسرایل سرباز زن هم هست برای جهاد نکاح
ماشاالله مجاهدین صد زدن زرگر یک زدن آهنگر
اربابان دنیا اگر یک روز برای مظلوم نشان دادن یهودیان نازیسم و هیتلر را داشتند امروز با همان بازی از حماس و ایران برای مظلوم نشان دادن یهودیان استفاده می‌کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شش میلیون یهودی از بین رفتند تو بی سواد ادعا می کنی مظلوم نمایی؟؟؟؟
لعنت ونفرین خداوند بر جنگ وجنگ افروزان وانانی که از کشته شدن بی گناهان لذت میبرند........
خیلی جالبه که طبق آمار مثبت و منفی و پاسخها، اون هم در سایتی که ترکیب مخاطبانش هم جای بحث داره، بعضیها چقدر بی حیا و بی شرم هستن
بیایید منطقی باشیم حمایت از آرمان فلسطین می کنیم ولی آیا کشتن غیر نظامیان با مرام ما منطبق است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کشتن غیرنظامی که به زور وتجاوز وارد منزل و حریم شخصی شما شده و با شما میجنگه چطوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تعریف نظامی و غیر نظامی مشخص است
اسکان غیر نظامیان در مناطق اشغالی با مثال شما فرق می کند
کشتار غیر نظامیان توسط رژیم غاصب اسرائیل هم مجوز

هچنین کاری را صادر نمی کند
عده ای در ایران که فریاد مرگ بر اسرائیل را تکرار میکنند و اگر روزی اسرائیل به ایران حمله کند اولین کسانی که به سوراخ موش فرار میکنند همین شعار دهندگان هستند و در این وسط ملت ایران نابود خواهد شد و افغان ها حاکم بر ایران که همان خواسته اسرائیل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نترس برادر من.
ما مثل بعضیااز جنگ نمی ترسیم. دنیاطلب هم ان شاءالله نیستیم که خیلی جان دوست باشیم. جانمان را برای هم وطنهایمان سپر می کنیم....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس14:06 پس نشین اینجا . بپر برو غزه جانت رو برای هموطنات سپر کن اگه خیلی به عقیده ات پابندی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس 12:53
درست میگی. این افراد می دانند که تاوان تصمم گیری های اشتباه را همیشه ملت می دهند و خودشان در گوشه عافیت خواهند ماند. بنابراین انگار دارند فیلم جکی جان نگاه می کنند، ذوق زده شدن. بمبی که سر فلسطینی ها و حتی مردم بیگناه اون طرف پایین میاد، خوشحالی ندارد. به اینها از فلسطینی شدن ایران با هجوم افاغنه جلوگیری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نترس پسر
آیا اسرائیل با آنهمه جاسوس و اشراف اطلاعاتی بر حماس و فلسطینیان واقعا نتوانسته حمله حماس را پیش بینی کند ؟ آیا واقعا گنبد آهنین کار نکرده ؟ یا بازی دیگری در حال انجام است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بازم برادران جهادی رکب خوردن و بهترین بهانه رو بدستشون دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل تا سالها بعد از جنگ دوم جهانی یک یک افسرای نازی رو از سرتا سر دنیا گیر میورد یا میکشت یا میوردشون تو اسرائیل اعدام میکرد ، بارها در کشورهای مختلف سران فتح و حزب الله و حماس رو ترور کرده ، من که باورم نمیشه از این حمله بزرگ بی اطلاع بوده
، باشه ، یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست
به نظر من همین نظرات خودش یک رفراندومه که مشخص بشه نظر مردم چیه
اگر از واژه مردم و خواست مردم صحبت می کنیم بفرمایید این هم نظر اکثریت مردم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به نظر شما همه مردم میان اینجا ونظر میدن؟
ناشناس
| Austria |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
نظرات اینجا نظر همه مردم نیست
ناشناس
| Austria |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۱۵:۰۱
خب رفراندوم با نظارت سازمان ملل برگزار کنید تا نظر همه مردم مشخص بشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ناشناس14:03 مشت نمونه خروار هست و اینجا محل مطالعه مردم باسواد و آگاه جامعه هست یعنی قشر کیفی جامعه..حالا یک بار دیگه برو مثبت منفیها رو مرور کن !!
بزک نمیر بهار میاد خربزه با بهار میاد منافق وطن فروش مظلوم کش ظالم پرور که این قدر منتظری تا اسرا ییل غزه را شخم بزند بدان که این رژیم هفتاد سال است که آدم میکشد و غاصب است یک مشت دزد جانی از اقصا نقاط دنیا جمع شدند خانه ها را تخریب زنان وکودکان راکشتند حلا این مردم مضلوم قیام کرده اند ودارند حق شان را می گیرند تو چرا می سوزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مضلوم اشتباهه بنویس مظلوم ... اول املاتو خوب کن بعد بیا بشو کارشناس امور بین الملل
دوران بخور و بخواب شهروندان غزه تمام شد از این به بعد آب و برق و سوخت و خدمات درمانی که اسراییل به غزه می داد قطع خواهد شد یا باید شبه نظامیان مسلح غزه را ترک کنند یا خودشان آب و برق و سوخت تولید کنند نمی شه مردم غزه سپر انسانی شبه نظامیان مسلح وابسته به روسیه باشند حماس به پایان خط رسیده است و تاریخ مصرفش تمام شده است آخرین تیر ترکش روسیه برای به آشوب کشاندن خاورمیانه هم پرتاب شد.
از زمان اشغال فلسطین تا الان حدود ۱۵۰ هزار تا غیر نظامی کشته شدن که ۳۰ هزار تاشون کودک بودن اینو من نمیگم جمهوری اسلامی نمیگه نماینده پارلمان ایرلند میگه این همه سال همه خفه شدن و هیچی نگفتن حالا که ۳۵۰ تا اسراییلی مردن دم از حقوق بشر میزنید ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
فلسطین هیچوقت کشوری نبوده و حکومتی نداشته که اشغال بشه تاریخ رو تحریف نکن بی سواد
دیر یا زود کشور ما هم وارد این جنگ خواهد شد
و متاسفانه تر و خشک با هم خواهد سوخت
با این سیاستی که ما در پیش گرفتیم راهمون به سمت ترکستانه
اشتباه محاسباتی حماس. خواهید دید که در آینده این اقدام به ضرر مردم بی دفاع غزه تمام می شود و اسرائیل با خوی وحشیگیری بیشتری ادامه خواهد داد.
امیدوارم که فلسطین از صفحه روزگار حذف بشه تا مردم ایران یه نفس راحت بشکن و پولی که باید صرف رفاه و اسایش این مردم بشه صرف تجهیز نیروهای فلسطینی و این همه کشتار مردم بی دفاع و اوارگی و بدبختی نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
الهی آمین
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
با نظرت کاملا موافقم....
جنگ را کدام طرف شروع میکند، اصلاً مهم نیست. مهم این هست که کدام طرف جنگ را با قدرت و پیروزی تمام میکند.
خدا شهدای فلسطین را در کنار شهدای بدر و احد در کنار حمزه سیدشهدا قرار بده. خدایا یاری کن فلسطین را. خدیا صبر و استقامت بده به فلسطین. و لعنت بر بنی اسراییل که تفاله بشریت هستن. فلسطین ازاد میشود به اذن خدا.
هر چند بنده مخالف شدید جنگ و انسان کشی هستم ولی بقول معروف مرگ یه بار شیون هم یبار !بالاخره یک طرف باید نابود بشه ! چندین ساله که نه باهم صلح میکنند - نه توافق میکنند و نه اساسی میجنگند که کل کشور دست یکی بیفته !!! این وسط ما ایرانیها هم ..........
دلار کشید بالا
بورس کشید پایین
هعی واقعیت مثل روز روشنه
به امید نابودی هر چه زودتر رژیم ظالم غاصب و کودک کش اسرائیل.
مزدوران دوستدار صهیونیست بدانند آنوقت که فلسطینیهارا این جنایتکاران آواره و کشتار می‌کردند و شکم زنان باردار را میبریدند تا جنین رادر شکم مادرش بکشند و خیلی جنایت‌های دیگر را به ملت فلسطین کردند ، انسانیت مرده بود یا امثال تو کور و کر بودید تا از وحشی‌گری صهیونیست‌ها شکایت کنید. منافقین فعلی که در گذشته در اردوگاههای فلسطین درس چریکی می‌گرفتند و افتخار می‌کردند، ولی حالا مزدور و خود فروخته به صهیونیستها ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
همین اتفاقات حتی بدتر تو چین و میانمار میفته چرا لالمونی گرفتید؟
جنایت در گوشت و پوست و استخوان صهيونيست‌هاست. کسی دلش برای این جماعت غاصب نسوزد. چند سال پیش در حالی که صهیونیست‌ها خانه و کاشانه فلسطینی‌ها را اشغال کرده بودند، یک دختر بی‌گناه فلسطینی رو شهید کردند و بالای سرش نشستند و قهوه خوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کسی به اسراییل دلش نسوخته محمد آقا ما دلمون به خودمون میسوزه که بیشتر از فلسطینیها نابود شدیم!
دوستان هر لحظه ممکنه جایی در ایران بترکه
جنگ اوردن تو ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
به همین خیال باش
تازه دلار و خودرو و ... به ثباتی رسیده بود .خدا بدامون برسه! تو اخبار گفت اسراییل گفته انتقام تاریخی از ایران میگیره. آخه فلسطین به ما چه! عربستان و قطر و امارات و بحرین و ...که هم نژاد و هم زبون فلسطین هستن کاری ندارن با اسراییل و آمریکا و اروپا و خلاصه با کل دنیا در صلحن و مثل خان دارن زندگی میکنن و ما این وسط با کل دنیا دشمن شدیم بخاطر فلسطین ! من کاری به نسل کشی و جنگ و کودک فلسطینی و اسراییلی ندارم چون کودک خودم گرسنه هست!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
اگر كودكت گرسنه هست برو دنبال كار آدم گرسنه نميشينه پاي سيستم كامنت بذاره و تحليل سياسي بده . نكشي ما را گرسنه
تابناک از انعکاس اخبار غزه منع گزدید
بخدا ما بیشتر از فلسطینی ها آسیب دیدم
پس همه با هم مرگ بر اسراییل...
بلایی که سر روسیه اومده سر حزب الله خواهد اومد
سوالی که ذهن بنده رو درگیر کرده این سران حماس الان کجا تشریف داندکه با تصمیم نابخردانه باعث کشتار مردم غزه بدست اسرائیل می شوند چرا خودشان از ویلاهای مجلل در قطر واستانبول بیرون نمی آن ویا فرزندانشان رو برای جنگ نمی فرستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
پیش آقازاده های کشوری و لشکری کشور خودمون لب سواحل هاوایی نوشیدنی میل میفرمایند
الله اکبر. نصر من الله و فتح قریب.. خدا پشت و پناهتون باشه فلسطین. شیر تعظیم میکنه به دلاوری شما.. بنی اسراییل کثیف هم برگردن به کشورهاشون. حتی نتانیاهو متولد لهستانه.. برگردن برن انگلیس و اروپای خودشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
جوگیر نشو، به این این شعارها مواظب کشور خودت باش با این رشد جمعیت افاغنه و ورود آنها به کشور، متاسفانه نسل بعدی ایران فلسطین دوم خاورمیانه خواهد بود
مردم ایران تا اخرین قطره خون از فلسطین حمایت خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
از خودت مایه بذار
تابناک جان
از تلفات غزه هم بنویس لطفا
نتیجه اینکه عکس دختران و کودکان و زنان اسراییلی در دنیا پخش می شود و کل دنیا برعلیه فلسطین و مردمش می شوند که چه جنایاتی انجام دادند . چه نقشه تمیز و عالی برای به گند کشیدن چهره فلسطین
همه دنیا پشت اسراییل هستن حتی چین و روسیه
بیچاره مردم مظلوم ایران که گرفتار و اسیر شدن این وسط ناخواسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اتفاقا بقول آقای ظریف مردم ما خودشان خواستند که اینگونه زندگی کنند
مرگ بر جنگ و بدبختی و فقر و آوارگی
مرگ بر جنگ افروزان وحشی بی قلب
عالی بود این حرکت مرگ یکبار شیون هم یکبار. یا صهیونیست ها میرن جهنم یا ما بهشت. تکلیف مشخص میشه.
دعا کنید که این مثل یازده سپتامبر نشود و ترکشش ایران را نگیرد و پای امریکا وسط نیاید که داستان عراق و صدام برای ایران تکرار میشود
به امید روزی که در دنیا هیچ گونه جنگی نباشد به امید روزی که هیچ کشوری اشغال نشود و دولت ها بجای تولید اسلحه و موشک در فکر تولید گل و گیاه وغدا برای مردم گرسنه دنیا باشند
مرگ بر هر نوع جنگ
فلسطسنها وتصاویری که می بینیم بسار وحشنتاک است مسولان بهتره تصاویر رو ببینن بعد حمایت کنن اصولا مذهب چشم انسانعارو می بنده اخه کشتن زن وبچه وافرادبی سلاح که افتخار ندره
این که انسان‌ها از خشونت لذت می برند، جای تآسفه، در هر شکلی، در هر جایی، باید فکر کنیم، انسانها حق زندگی دارند، احترام به حقوق بشر وظیفه انسانی همه‌ ماست، مشکلات جامعه جهانی باید با سیاست حل شود، این روزی محقق خواهد شد، روزی که یاد بگیریم انسان باشیم، از آزار و اذیت یکدیگر لذت نبریم، چرا انسان های بیگناه کشته میشن؟
بر اساس تجارب قبلی، متاسفانه تا چند روز دیگه اسرائیل غاصب کل غزه را شخم خواهد زد و مردم مظلوم فلسطین متحمل تلفات سنگینی خواهند شد. بعدش هم آتش بس. این وسط فقط خوراک تبلیغاتی برای برخی کشورهای دیگه فراهم می شود تا رجزخوانی کنند ... اما درسی که می شود گرفت اینه: جلوی فلسطین شدن ایران را با اخراج افاغنه بگیرید والا با سرعت رشد اینها چند سال دیگه همین موضوع برای ایران پیش خواهد آمد تا دیر نشده با واقعیت ها مواجه شوید.
خوب عرب و يهود را به جنگ هم انداخته اند.
دم همه براداران سپاهي گرم.
من طرفدار سکه هستم در ایران همیشه سکه برنده است
گردان شهید صدام حسین و عمر الفاروق و خالد بن الولید از سه طرف به صهیونستها حمله‌ کردن
آیا واقعا نیاز به جنگ جدیدی داریم!؟ که داوطلبانه پشت فلسطین ایستادیم! چرا با زندگی مردم بازی باید کرد؟
فقط یک انسان روانی میتونه از جنگ ونابود کشورها لذت ببره
تمها را جلوگیری از این همه کشتار طرفین اینست که اسرائیل رسما نوار عزه را ملحق به خاک خود نماید و رهبران حماس نیز با پاسپورت های چند تابعیتی خود مشغول تجارت شوند.
فقط خدا عالمه که چه خوابی برای ایران و ایرانی دیدن که ملت رو بندازن تو تله این معرکه بازی اسماعیل هنیه بوی دام برای ملت ایران داره و پشت همه این معرکه‌گیری ها خود اسرائیل هست و بس
چرا انسان ها باید همدیگر را بکشند مگر همه از ذات وجود خداوند نیستیم؟ چه چیزی واقعا کم داریم تا همدیگر را درک کنیم
با کدام دین، با کدام فکر، با کدام روش زندگی برای کشته شدن انسانها و گروگان گرفته شدن زنها و بچه ها رقص و پایکوبی می کنید؟ آیا آفریننده مان فرق دارد؟
ماغ که نفهمیدیم مشکل کشور ایران با اسرائیل چیه. شما اگر میدانید بگین ما هم بفهمیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مشکل اینه که ایران تو کارایی که بهش مربوط نیست زیادی دخالت می کنه
اول اینکه به نظر میرسه عده ای حتی از نابودی ایران و درگیر کردن آن در هر جنگی واهمه ای ندارند، شاید استدلال شان این باشد که ما (تصمیم گیرندگان) که هزینه ها را پرداخت نمی کنیم! هر مصیبتی هم باشد فقط مال مردم است. مردم هم که به ما ربطی ندارند! دوم اینکه حتی اگر فرض کنیم اسرائیل همین امشب هم نابود شود با این شیوه کشورداری، مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود
اولا تعداد کشته ها و ویرانی های غزه را هم گزارش کنید ویادتون باشه همین غزه ای ها در جنگ هشت ساله تمام قد از صدام حمایت می کردند و در جبهه ها جنگ علیه ایران حضور داشتند .وهنوز
بر دیوار منازلشان تصویر صدام نصب هست .
شهدای غزه دقیقا ۳۱۳ نفر!!!
الهام نتانیاهوف نوچه نتانیاهو هم بیانیه داد!!!
در سمت راست عدد تعداد کشته شدگان اسراییلی یک رقم صفر بگذارید تا بتوانید تخمین بزنید که تعداد تلفات اعراب در روزهای آینده به چه میران خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چرا اعراب؟ چرا نمیگویید فلسطینی ها چرا اینقدر کینه دارید
من فقط میدونم این جنگ به نفع ما نیست پس چه اسراییل برنده بشه یا فلسطین هیچ فرقی نداره.
شما هم فکر کنید به همین نتیجه میرسید.
با تشکر
این جنگ معجزه ای بود برای دولت نصفه نیمه نتانیاهو....!!!!! عجالتا حواسها به جنگ است. نمیدونم چرا الکی یاد 11 سپتامبر می افتم... و بیشتر یاد تبعاتی که دامن افغانستان را گرفت....!!!! نه عربستان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
در حادثه ۱۱ سپتامبر تروریست ها عربستانی بودند اما طالبان در افغانستان به رهبران تروریست ها پناه داده بود و حمایت کرد این بار نیز همین طور خواهد شد و ان شااالله پشتیبانان تروریست ها مجازات شوند.
700 زن و مرد غیر نظامی و کودک را حماس در یک جنایت جنگی آشکار به قتل رسانده است اصلا فراموش شدنی نخواهد بود و به زودی حمله زمینی اسراییل برای پاکسازی غزه آغاز می شه بعد جلز و ولز کردن روس پرستان را خواهیم دید چند ساعت صبر کنید تا ببینید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بعد می خوان بریزین تو خیابون و مظلوم نمایی کنن و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نه اینکه اسراییل نکشته شما تمام جنایات اسراییل روبروی دوربین بوده کودک جلوی دوربی های خبرگذاری ها کشت ه شده بعد شما الان میگویید 700 تا پیرزن؟ مرد ناحسابی این شهرک نشینان همه مسلح هستند عضو سازمان های فغاشیستی هستند برای کشتا از آنها استفاتده میوشد یکم رسانه های دیگر را هم بخان
اقدام به قتل صدها تن از شهروندان غیر نظامی اسراییل از جمله زنان و کودکان و پیرمردان و پیرزنان و نوجوانان و لخت کردن جنازه یک زن و چرخاندن آن در غزه مصداق بارز جنایات جنگی است و به زودی سران حماس تحت تعقیب بین المللی قرار خواهند گرفت بعد ببینیم می توانند بروند در هتل های پنج ستاره قطر خوش گذرانی کنند یا نه .
تابناك جان لطفاً تعداد تلفات ايراني ها از گرسنگي و بي كاري و گراني و فقر و تحريم بخاطر طرفداري چندين ساله از فلسطين و دشمني با كل دنيا را منتشر كن با تشكر
مشخصه که اسرائیل می خواد از بمب هسته ای استفاده کند
این صفحه به هم ریخته شده و اطلاعات جابجا نوشته شده توصیه میکنم صفحه حدید بگذارید با اخبار جدید
تبلیغات مضخرف ویدئو هاتون هم حذف کنید
تلفات اسرائیل به ۷۰۰ کشته، ۲۱۰۰ زخمی و ۲۰۰ مفقود رسید/حزب الله به مواضع اسرائیل در جنوب لبنان حمله کرد+فیلم/ جنگ علیه غزه در کابینه اسرائیل تصویب شد!!!! یعنی فلسطینیها هیچ تلفاتی نداشتند ؟ لابد تو جنگ نقل ونبات خیرات میکنند . نه اینطور نیست کلی زن و بچه از هر دوطرف کشته و اسیر شده اند . نتیجه جنگ هرچه باشه . برای ملتها بدبختی هست
تو اخبار خوندم امریکا به حمایت از اسرائیل میخواد ناوبفرسته ایران هم باید به حمایت از غزه کشتی جنگی بفر سته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آمریکا خیلی جیگر داره
نتانیاهو: غزه را ویران می‌کنم!
فکر کردی خدا دست روی دست می گذاره تا تو هر غلطی بکنی
بدان که مکر خدا بالاترین مکر هاست
زنان و کودکان فلسطینی با زنان و کودکان اسرائیلی تفاوت دارند فلسطینی ها از سرزمین مادریشان رانده شدند اما اسرائیلی ها آنرا غصب کردند
لذا خون آنها به گردن بزرگ ترهای آنها و سران متجاوز اسرائیلی است
و بی جهت اشک تمساح نریزید
فردا روز مهمی است و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد یا ساکنین غزه باید غسل شهادت کنند و غزه صحرای کربلا خواهد شد و ...
جوابب موشک راهمیشه باسنگ نمیدن بزنه میزنن شهدا هم راهشان مشخصه
حماس در زمانی بدی دست به این قما963.*-ر زد درزمامی روزی 1000 نفر در اوکراین کشته می شوند الان دیگه کشتار در غزه برای جهان اهمیتی نداره حتی مجوز هم داره چون خود حماس وفلسطینیها تجاوز کردن پس اسراییل هم میگه عملیات ویژه میکنه
با این حرکت داعشی آبروی حماس در جهان رفت و دیگر کسی از آنها حمایت نخواهد کرد.
طبق برسی. ها این جنگ اخرین جنگ است که در خاورمیانه صورت می گیرد مانند کامبوج خمرهای سرخ که پایان یافت دو ده پیش
جای هاشمی بشدت خالیست
بعید میدانم بعد از او کسی داشته باشیم که با درایت شر این مشکل منطقه را از سر ایران دور کند
اززلزله هرات چه خبر. تلفات انسانی بالاست . تابناک خبر نداری. خوشت میاد از این کارشناسی های آب ودوغ خیاری دررابطه با غزه وصهیونیست ها. لحظه آخر منجی شون آمریکا وانگلیس واتحادیه اروپا میان نجاتشون میدهند این اسراییلی ها . دنیا دنیای زور وقدرت هستش . ندارید قدرت حرف مفت نزنید.
غرب فقط زبان زور می فهمد
از این کار وقیح تر نداریم که بخوای رژیم تروریستی و تروریست پرور و کودک کش صهیونیستی رو مظلوم هم جلوه بدی، سابقه ی این سفاکان سیاه تر از این حرفهاست
با مه چه مربوطه که فلسطینی ها 70 سال در حال آوارگی، کشتار، غصب سرزمین و.... هستند!!!
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
از حزب الله در لبنان ، سوریه و عراقیها و برادران افغانستان و بقیه …. تقاضای مستمندانه دارم ، از موقعیت ایجاد شده استفاده کرده و کار اسراییل را یکبار برای همیشه تمام کنند. لازم باشد مارا هم بفرستید
کمر مردم دارد ببه لحاظ اقتصادی و روحی و ….میشکند و دیگر توانایی شنیدن پیروزی های موضعی و موقتی را ندارند.

خلاصه یک پایان با درد زیاد به هر صورت و نتیجه ای
بهتر هست از یک درد بی پایان
این جنگ در واقع جنگ روسیه علیه غرب است این اتفاقات در ادامه جنگ اوکراین تعریف میشود چنانچه قرآن سوزیها نیز در همین ارتباط صورت گرفت بخشی از سناریوی روسیه برای بسیج افکار عمومی جهان اسلام علیه غرب . چند صباح دیگر روسیه و غرب پشت صحنه بده بستان خواهند کرد امتیازات رد و بدل خواهد شد و آتش بس اجرا خواهد گردید و هر دو طرف اسرائیل و فلسطین بر روی اجساد صدها یا شاید هزاران بی گناه و خانه های ویران و زندگی های نابود شده و عزیزان از دست رفته جشن پیروزی خواهند گرفت غافل از اینکه پیروز اصلی روسیه یا آمریکاست با امتیازات داده یا گرفته در پشت صحنه نه بازیگران ظاهری سر صحنه .
گویا رقصیدن در سرزمین های غصب شده شگون نداره اون پاشینیان که اومد تو شوشا رقصید اینم فستیوال رقص صهیونیست ها
رقصیدن در سرزمین های غصب شده مسلمانان هزینه دارد ارامنه اومدن در شوشا رقصیدن اون بلا سرشون اومد یهودیها اومدن غزه فستیوال رقص گذاشتن این بلا سرشون اومد
اسراییل باید نوار غزه را به خاک خود ضمیمه ایران را نجات دهد
سرزمین موعود که در تورات آمده حقیقت دارد اما اسرائیلی ها اشتباه فهمیدند
مردم فلسطین و اطراف آن و بنی اسرائیل قبل از مسیح همه یهودی بودند و پس از مسیح عده زیادی مسیحی شدند و پس از اسلام بسیاری از آنها مسلمان شدند
منظور از بنی اسرائیل قومی است که پس از مسیحیت مسلمان شدند و وعده تورات مبنی بر سرزمین موعود قوم بنی اسرائیل و یعقوبی است که مسلمان و آخرین دین خدا را قبول کردند نه اسرائیل متجاوزکار
تابناک جان لطفا تعداد تلفات ایرانی ها هم از گرانی گرسنگی تحریم و تورم فقر بی کاری بخاطر طرفداری چندین ساله فلسطین و دشمنی با کل دنیا منتشر کنید . با تشکر
توی اخبار گفت پهبادهای شاهد ایرانی دارن اسراییلی ها را بمباران میکنند در حالی که متحد های ایران و فلسطین (چین و روسیه ) در خواست آتش بس و مذاکره دادن یا به بیان ساده تر خودشون را از جنگ با دنیا کنار کشیدند! این وسط ما بخاطر فلسطین .....
جنگ به ایران هم کشیده خواهد شد. قطعاً
صلح ، دوستی چه مفاهیمه عمیقی?
به خانه شما حمله میشود ، شمارا از خانه بیرون انداخته و بچه هایت را جلوی چشمانت می کشند، به زنان و دخترانتان تجاوز می کنند ، این اتفاق هرساله تکرار می شود و هنگامی که می خواهی از خودت دفاع کنی دم از صلح و دوستی می زنند.
چه دنیای عادلی، چه مردم فهمیده و فرزانه ای.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی