بازدید 3215
۵

امیرعبداللهیان خواستار اقدام کشورهای اسلامی شد

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه عراق خواستار اقدام هماهنگ و مؤثر کشورهای اسلامی برای کمک به فلسطین و توقف حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان غزه شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱ 09 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر امور خارجه جمهوری عراق امروز در یک گفت‌وگوی تلفنی، ضمن رایزنی در خصوص روابط و مناسبات دوجانبه، در خصوص تحولات جاری در صحنه فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.

طرفین در این گفتگو بر ضرورت هماهنگی و انسجام کشورهای اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و درخواست از سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری نشست اضطراری این سازمان برای بررسی تحولات جاری فلسطین و حمایت از ملت فلسطین و مسجدالاقصی در برابر اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، با تاکید بر حق مشروع ملت فلسطین برای مقاومت در برابر تجاوز و اشغال، عملیات خودجوش گروه‌های مقاومت فلسطینی را پاسخ طبیعی به تجاوزات مستمر و اقدامات افراطی رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی و تداوم جنایات و کشتار علیه ملت فلسطین بویژه زنان و کودکان و اسرای فلسطینی دانست.

امیرعبداللهیان خواستار اقدام هماهنگ و مؤثر کشورهای اسلامی برای کمک به فلسطین و توقف حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان غزه و کرانه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
باشه
شما خودتون بگید کی شروع کرد؟
بازی با الاتحاد چی میشه؟
حمله تجاوزگرانه اسرائیل!!!!!!!!
بهیچ عنوان نباید توقف داشته باشیم نیروی مقاومت جنک را تل نابودی اسراییل باید ادامه بدهد یا پیروزی یا شهادت ، ایران و کشورهای اسلامی حق درخواست توقف حمله یا آتش بس ندارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی