بازدید 4057

خودروساز آمریکایی از هند خارج شد

کد خبر: ۱۱۸۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 17 August 2023

واحد هندی هیوندای موتور، کارخانه خودروسازی جنرال موتورز ایالت ماهاراشترا را خریداری خواهد کرد که به خودروساز آمریکایی امکان خروج از کشور و همچنین افزایش تولید سالانه هیوندای را می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این شرکت اعلام کرد که هیوندای قصد دارد ظرفیت تولید خود را از طریق تاسیسات Sriperumbudur خود در خارج از شهر چنای و کارخانه Talegaon به یک میلیون دستگاه در سال افزایش دهد. ظرفیت تولید این شرکت در نیمه اول سال جاری ۸۲۰ هزار دستگاه بوده است.

آنسو کیم، مدیر عامل شرکت هند اظهار کرد که این شرکت قصد دارد زیرساخت‌های موجود در واحد Talegaon را ارتقاء دهد و تولید را در سال ۲۰۲۵ آغاز کند. این کارخانه در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه ۱۳۰ هزار دستگاه را دارد.

این قرارداد به خودروساز آمریکایی اجازه می‌دهد تا از هند خارج شود. جنرال موتورز در سال ۲۰۱۷ پس از سال‌ها کاهش فروش، فروش خودرو را در این کشور متوقف کرد اما خروج کامل آن از بازار با مشکلاتی همراه بوده است. جنرال موتورز در سال ۲۰۱۹ موافقت کرد که کارخانه را به گریت وال موتورز چین بفروشد اما مذاکرات شکست خورد.

طبق گزارش رویترز، هیوندای هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد خودروهای برقی بیشتری را با برندهای هیوندای و کیا در هند عرضه کند. این شرکت قصد دارد ۲.۴۵ میلیارد دلار برای افزایش تولید خودروهای برقی در این کشور سرمایه‌گذاری کند و تمایل بومی به خودروهای برقی را افزایش می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار