بازدید 5688

ایران براساس نظریه کیسینجر جزو ۵ قدرت برتر دنیاست

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز ایران بر اساس نظریه هنری کیسینجر جز 5 قدرت برتر دنیا است و جمهوری اسلامی در کنار روسیه و چین جز چالش های اصلی ایالات متحده در سطح کلان هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 16 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مراسم تکریم وابستگان نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: بازنشستگان در همه حوزه ها حضوری جدی و فعال دارند و حضورشان منفک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست. وابستگان در نیروی زمینی سپاه در همه زمینه ها از جمله سیل، زلزله، کرونا و مشاورات امنیتی حضوری فعال و چشمگیر داشته و این نیروهای جان بر کف همیشه حضوری جدی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه این نیرو ستون فقرات سپاه پاسداران است، تاکید کرد: بازنشستگان، همین نیروهای رزمنده دوران دفاع مقدس بودند که جان شیرین خود را در همه زمینه ها تقدیم کردند.

در ادامه این مراسم، سردار محمود امیرمجاهد مسئول کانون وابستگان نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: دو نوع عضویت پیوسته و وابسته در سازمان وجود دارد که وابستگان حقیقتا منشا خدمات بزرگی در نیرو بودند.

وی افزود: در دوسال گذشته به واسطه شرایطی که وجود داشته نتوانستیم مراسم تکریم از وابستگان را برگزار کنیم اما امسال به لطف خدا بیش از ۵۰۰ خانوار از این عزیزان در مراسم حضور یافتند.

مسئول کانون وابستگان نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رژیم طاغوتی سرسپرده آمریکا و انگلیس بود، گفت: امام با پشتیبانی ملت توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند و ملت انقلابی ایران اسلامی در راه این انقلاب هزار شهید را تقدیم کرده اند. امروز دشمن با طراحی های پیچیده در سطح جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار امیر مجاهد تاکید کرد: نگاه وابستگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نگاه ویژه است و این نیروها جزو خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که در همه زمینه ها می توانند نقش آفرینی کنند.
وی افزود: وابستگان همان ادامه دهنده راه شهدا و از نسل دوران دفاع مقدس هستند که جانفشانی های این عزیزان زبانزد بوده است.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار برزکار معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه با تشریح ابعاد توطئه های استکبار جهانی و همپیمانانش علیه ایران عنوان کرد : امروز ایران بر اساس نظریه هنری کیسینجر جز ۵ قدرت برتر دنیا است و جمهوری اسلامی در کنار روسیه و چین جز چالش های اصلی ایالات متحده در سطح کلان هستند.

وی اضافه کرد: برآورد سازمان های اطلاعاتی آمریکا نشان می دهد امروز جمهوری اسلامی از سطحی از بازدارندگی برخوردار است که می تواند به دشمنان در صورت تجاوز، درسی فراموش نشدنی بدهد.

سرهنگ پاسدار برزکار با بیان اینکه امروز ریشه مشکلات کشور معیشتی است ؛ تاکید کرد: باید جلوی سو استفاده دشمنان را در همه ابعاد بگیریم و این مهم با کار جهادی و خستگی ناپذیر و همچنین حضور در میادین پرحجم کار و کوشش محقق می شود.

گفتنی است؛ این مراسم با آیتم های مختلفی همچون اهدا جوایز، مسابقه فرهنگی ـ تاریخی و پخش کلیپ های حماسی همراه بود و در پایان نیز از وابستگان نمونه در حوزه فرهنگی تجلیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی