بازدید 13289
۳

دمای هوا در همدان به ۴۰ درجه می‌رسد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اعلام وضعیت جوی پایدار استان، گفت: تابش مستقیم آفتاب موجب افزایش دمای روزانه بیشتر مناطق استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 19 July 2022

به گزارش «تابناک»، «محمدحسن باقری شکیب» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از ۲ روز گذشته بیشینه دمای هوا در استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش یافته است و در برخی از نقاط برای امروز و فردا به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

باقری شکیب با بیان اینکه سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز به صورت مقطعی و موقت افزایش می‌یابد تصریح کرد: دمای کمینه (شبانه) بیشتر نقاط استان نیز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد با ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۲درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
یکی از شهرهای همیشه سرد ، داره به درجه میرسه !
همدان.....
سرمای 29 درجه زیر صفر رو باهات تجربه کردیم توی دوران دانشجویی
چه به روز کره زمین اومده که تو دمای 40 درجه رو به خودت میبینی
قدیما اونقدر تابستونش خنک بود که خیلی از خونه ها اصلا کانال کولر براشون تعبیه نشده بود
رودخانه کجا بوده ! محیط زیست همدان نابود شده ! در حال تبدیل شدن به بیابان است !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی