بازدید 12157

لبخند مسی

ستاره آرژانتینی با روحیه‌ای خوب پس از مدت‌ها به تمرینات تیم ملی بازگشته است تا آلبی سلسته را در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمک کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 07 October 2020


به گزارش تابناک و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی بازگشته است. ستاره آرژانتینی که مشتاق است تا از پیراهن تیم ملی کشورش دفاع کند دوباره در کمپ اسیسا تمرین کرد تا کار گروهی با آلبی سلسته شروع شود.

مسی پس از اپیزود جنجالی که با بارسلونا گذراند، داستانی که اکنون فراموش شده است، در تمرینات زیر نظر لیونل اسکالونی خیلی خوشحال دیده شد.

شماره ۱۰ آلبی سلسته زمان زیادی از تیم ملی دور بود. آخرین باری که با پیراهن آرژانتین بازی کرد به دیدار برابر شیلی در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برمی گردد. در آن دیدار به خاطر برخورد با مِدِل از بازی اخراج شد.

این اتفاق با اظهارات جنجالی درباره Conmebol همراه شد و مسی کنفدراسیون فوتبال آمریکایی جنوبی را به فساد متهم کرد. این سازمان جریمه سنگینی برای ستاره آرژانتینی در نظر گرفت اما چند وقت پیش محرومیتش برداشته شد که خبر خیلی خوبی برای اسکالونی و تیمش برای شروع مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب می‌شود.

نخستین حریف آرژانتین اکوادور است، تیمی که با حضور گوستاوو آلفارو وارد دوران جدیدی می‌شود. اکنون زمان فراموش کردن برای مسی فرا رسیده است‌. بازیکن اهل روساریو باید اتفاق‌های چند وقت اخیر را به فراموشی بسپارد و تمرکزش را روی صعود کشورش به جام جهانی آینده بگذارد.

دیدار آرژانتین و اکوادور بامداد جمعه (ساعت ۳:۴۰) در ورزشگاه آلبرتو آرماندو بوینس آیرس برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی