بازدید 5998

تاکیدمجدد بهداشت برسلامت برنجهای وارداتی!

دستجردی از 2 برنامه مهم در 15 خرداد نام برد و بیان کرد: برنامه ارتقای اورژانس های بیمارستانی به تمامی دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد تا رضایتمندی و رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم برطرف شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹ 25 May 2010
با وجود اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس در خصوص آلوده بودن بعضی از اقلام برنج های وارداتی، وزیر بهداشت بار دیگر بر سالم بودن این برنج ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، مرضیه وحید دستجردی در حاشیه افتتاح هزارمین پایگاه جاده ای کشور بیان کرد: معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت در این زمینه گزارش اساسی را ارائه خواهد کرد. همچنین نظر وزارت بهداشت نسبت به گذشته تغییر نکرده است.

وی در خصوص متخلفان آزمون دستیاری بیان کرد: وزارت بهداشت مدعی مردم است. همچنان منتظریم تا دستگاه های قضایی کار خود را به نتیجه برسانند. همچنین در این راستا پرونده های جدیدی در خصوص کسانی که آزمون دستیاری را خریداری کرده اند، مطرح شد، 32 نفر از متخلفین مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته اند که 3 نفر آنها در زندان به سر می برند.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به تعرفه گذاری آمبولانس های خصوصی افزود: قیمت گذاری آمبولانس های خصوصی مشخص شده است و آمبولانس های خصوصی حق ندارند بیش از حد مجاز هزینه دریافت کنند. همچنین برای خدمات بیشتر اضافی نباید پولی دریافت شود.

دستجردی از 2 برنامه مهم در 15 خرداد نام برد و بیان کرد: برنامه ارتقای اورژانس های بیمارستانی به تمامی دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد تا رضایتمندی و رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم برطرف شود.

وی همچنین دومین برنامه را درخصوص مراقبت های طی دوران بارداری، زمان زایمان و پروناتال بیان کرد: به منظور رفاه حال زنان باردار مراقبت ها از 15 خرداد در 6 استان کشور آغاز می شود که این طرح در جهت کاهش مرگ و میر نوزادان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
فكر كنم با توجه به بارها و بارها تائيد و بارها و بارها رد نمودن سلامت برنجها توسط اين وزارت محترم، بهتره كه در اين رابطه فرمايشي نفرمايند و اينقدر رو اعصاب مردم نرن ، چون به اندازه كافي مردم مصرف كردن و آينده نشان خواهد داد كه چه صدماتي متوجه جانشون شده!
تو را به خدا زودتر تصميم بگيريد برنج يخ كرد از دهن افتاد، قاشق برنج تو دستمون مونده نميدونيم بخوريم يا نه؟!! اين كه ديگه مذاكره هسته اي نيست كه اينقدر كشش ميديم اصلا ميخواهيد استخاره كنيم!! بالاخره از بلاتكليفي كه بهتره "مرگ يك بار شيون هم يك بار" اگر هنوز برنجي مونده كه خورده نشده يا فروش نرفته ميريزيم تو كيسه هاي يا علامت قرمز ميديم به رستورانهاي بين راه خورونده ميشه ميره اين كه ديگه اينقدر رد و تكذيب نداره!!!
این شل کن وسفت کن ها چه معنی میدهد مردم بازیجه اند
سسسسسسسسسلام
بحث تعیین الودگی برنجها در اکثر دنیا
ربطی به وزارت بهداشت نداره و مرجع موسسه استاندار می باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی