بازدید 6235

واردات برنج‌های آلوده ادامه دارد

کد خبر: ۹۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳ 12 May 2010
در حالی که در چند روز اخیر آلوده بودن برخی از برنج‌های وارداتی از سوی مجلس تایید شده اما طبق اعلام وزارت بازرگانی که ثبت سفارش این واردات و گمرک کشور که ترخیص کالای وارداتی را انجام می‌دهد، هنوز ممنوعیتی در واردات این برنج‌های آلوده اعمال نشده است.

به نوشته «جهان صنعت»، معاون امور گمرکی گمرک کشور در این خصوص با بیان اینکه هنوز چیزی به گمرک ابلاغ نشده است، گفت: اگر قرار است برای واردات کالا محدودیتی یا ممنوعیتی در نظر گرفته شود، قطعا وزارت بازرگانی باید از ثبت سفارش آن جلوگیری کند. کالایی که ثبت سفارش نشود وارد نخواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین باید این موضوع از طریق وزارت بازرگانی پیگیری و اقدام شود.به گفته سخنگوی این وزارتخانه، باید استانداردهای جدید از سوی موسسه استاندارد اعلام شود تا وزارت بازرگانی در این مورد اقدامی کند.

این گفته‌نیز به مانند سخنان معاون گمرک کشور نشان می‌دهد، هنوز اقدام خاصی برای جلوگیری از ورود برنج‌های آلوده صورت نگرفته و از قرار معلوم ابتدا باید یکی از سه دستگاه سازمان‌استاندارد، وزارت بهداشت و سازمان حفظ نباتات در این راه پیش‌قدم شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
هیچ وقت دیگر هم جلوی آن گرفته نمیشه. اینم مثل اسامی مفسدان اقتصادیه. هر چیزی که اعلامش دو روز بیشتر طول بکشه مطمئن باشین که اعلام نمیشه هیچ وقت. جون مردم هم که مفته.
برنج وارداتي برنج كارخانه اي هست و ماكاروني است از نشاسته است.
سلامتي و جان مردم براي مسئولين مهم نيست. تنها به فكر تبليفات و بزرگ جلوه دادن به اصطلاح اختراع و غيره هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار