بازدید 14815
سوژه

مقصد بعدی ترابی کجاست؛ ۲ غول قطری یا تیم پرتغالی

ترابی که گفته می‌شود برای انصراف از این اقدام، خواهان مبلغی نجومی برای تمدید شده بود، حالا در مسیر لژیونرشدن قرار دارد و هدفش حداقل پیشتهادهای یک میلیون دلار به بالاست
کد خبر: ۹۹۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 01 September 2020

مهدی ترابی ارزشمندترین بازیکن فعلی باشگاه پرسپولیس با فسخ ناگهانی قراردادش با این باشگاه ، حالا مشغول مذاکره و بررسی پیشنهادهای خارجی‌اش است.

به گزارش تابناک ورزشی، ترابی با تکیه بر بندی از قراردادش با پرسپولیس که در صورت عدم دریافت ۹۰درصد دستمزدش در پایان فصل می‌تواند از این تیم جدا شود، اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد نمود.

ترابی که گفته می‌شود برای انصراف از این اقدام، خواهان مبلغی نجومی برای تمدید شده بود، حالا در مسیر لژیونرشدن قرار دارد و در اولین خبرها اینطور مطرح شده که الدحیل و السد دو باشگاه متمول و قدرتمند قطری خواهان او هستند.

مقصد بعدی ترابی کجاست؛ ۲ غول قطری یا تیم پرتغالی

به طور طبیعی تیمهایی از بلژیک نیز خواهان بازیکنان ایرانی هستند و ترابی سرآمد آنها خواهد بود. همچنین شنیده می‌شود درخشش طارمی در فصل اخیر لیگ پرتغال و انتقال او به پورتو بعد از زدن ۱۸گل  باعثشده تیمهای بزرگی از این کشور نیز مشتری گلزن جدید پرسپولیس شوند تا مثل ریوآوه سود میلیون دلاری به جیب بزنند.

باید منتظر ماند و دید که ملی‌پوش جوان فوتبال ایران راهی کدام تیم خارجی خواهد شد. رقم مورد انتظار ترابی حداقل یک میلیون دلار است که درآمد حدود ۲۳ میلیارد تومانی وی در یکسال آتی را با نرخ ارز امرور نشان می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار