بازدید 4924

انهدام باند سارقان تجهیزات شرکت برق شرق تهران

کد خبر: ۹۹۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 31 August 2020

سرهنگ کنجوریان از دستگیری یک سارق و ۲ مالخر تجهیزات شرکت برق و کشف ۹۸ دستگاه کنتور برق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و نهم مرداد ماه گزارشی از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر دپوی تعداد زیادی دستگاه کنتور شرکت برق در خانه‌ای اعلام شد و سریعا ماموران گشت کلانتری ۱۳۲ نبرد به موقعیت اعزام و موفق به دستگیری ۲ نفر به نام‌های سهیل و سیامک و کشف ۹۸ دستگاه کنتور برق شدند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری پرونده اولیه تشکیل و با دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی و دستگیری سایر ایادی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: با وصول پرونده و ارجاع آن به دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه ششم پلیس آگاهی، کارآگاهان بازجویی از متهمان را آغاز و حسب ادله موجود هر دو متهم به خرید کنتور‌های شرکت برق از شخصی به نام مجید اعتراف کردند و اظهار داشتند بابت هر دستگاه مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیون ریال را به مجید پرداخته اند.

سرهنگ کنجوریان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و معرفی مجید به عنوان فروشنده و سارق، کارآگاهان با پی جویی دقیق و بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی سارق شدند و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه حوالی میدان شهدا متهم دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: مجید پس از دستگیری ضمن قبول سرقت کنتور‌های برق به کارآگاهان گفت: در گذشته پیمانکار شرکت برق بودم و آشنایی کاملی با نحوه جابجایی این کنتور‌ها داشتم و در زمانی که کنتور‌ها را به آزمایشگاه و انبار انتقال می‌دادند دست به سرقت می‌زدم و تا کنون در مجموع سرقت‌ها ۷ میلیارد ریال به دست آورده‌ام.

این مقام پلیسی گفت: با دستگیری تمامی اعضای باند و کشف اموال مسروقه هر سه متهم با صدور قرار مجرمیت از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر