بازدید 4203

عزاداری عاشورایی بی سرپناهان با حضور مسولین

کد خبر: ۹۹۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 31 August 2020
مراسم عاشورای حسینی امروز و با حضور مقامات ارشد حوزه اجتماعی در گرمخانه خاوران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در این آئین مذهبی که به میزبانی گرمخانه خاوران و مددجویان برگزار شد، حجت الاسلام یعقوبی به  ذکر مصیبت و بازخوانی واقعه عاشورا پرداخت و پس از وی دو تن از مداحان اهل بیت با ذکر مصیبت و نوحه خوانی که با  سینه زنی حاضران در مجلس همراه بود در فضایی معنوی مراسم به پایان رسید.

در این مراسم جوادی یگانه، معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، احمد نادری، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون آسیب های اجتماعی مجلس، مجتبی دانشور، مدیرکل آموزش شهروندی  و سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در کنار مددجویان حاضر در گرمخانه خاوران حضور پیدا کرده و به عزاداری پرداختند.

بر پایه این گزارش، پس از پایان مراسم عزاداری با حضور آقایان نادری و جوادی یگانه از بخش های مختلف گرمخانه خاوران که در حال حاضر با پذیرش روزانه بیش از ۳۵۰ نفر در ایام گرم و بیش از ۸۰۰ نفر در ایام سرد سال بزرگترین گرمخانه شهر تهران محسوب می شود، بازدید کرده و در جریان فرایند و سطح کمی و کیفی خدماتی که به کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه شهر ارائه می شود قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که، طی ۳ روز اخیر ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم در تمامی گرمخانه های شهر تهران و با رعایت همه پروتوکل های بهداشتی ابلاغی برگزار شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار