بازدید 16906
۲
گزارش

تنها مانع دروازه‌بان ملی‌پوش برای پیوستن به پرسپولیس

طبق قوانین بازیکن در صورت داشتن شرایط فسخ قرارداد یک طرفه در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که بازی های تیمش در نیم فصل یا فصل جاری به پایان رسیده باشد
کد خبر: ۹۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 31 August 2020

پرسپولیس در هفته های آخر لیگ و بازی جام حذفی نشان داد بعد از فروش بیرانوند در خط دروازه دچار مشکلاتی است و رادوشوویچ نمی تواند گلر شماره یک این تیم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، به همین دليل جذب یک سنگربان مطمئن اولویت اصلی گل محمدی و سرخ‌هاست و در میان گلرهای بدون تیم د  حال حاضر رشید مظاهری بهترین گزینه است هرچند علیرضا حقیقی بعد از یک فصل موفق در نساجی برای بازگشت به پرسپولیس انگیزه های زيادي دارد.

تنها مانع دروازه‌بان ملی‌پوش برای پیوستن به پرسپولیس

گزینه اصلی باشگاه برای دروازه پرسپولیس در لیگ بیستم رشید مظاهری است. بازیکنی که هنوز تکلیفش با تراکتور مشخص نیست. مظاهری مدعی است که قرارداد با باشگاه تبریزی را به صورت یک طرفه فسخ کرده اما پیگیری ها از سازمان لیگ نشان می دهد که این فسخ قرارداد هنوز نهایی نشده است چون فصل هنوز تمام نشده است.

طبق قوانین بازیکن در صورت داشتن شرایط فسخ قرارداد یک طرفه در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که بازی های تیمش در نیم فصل یا فصل جاری به پایان رسیده باشد. در جریان مسابقات هیچ بازیکنی نمی تواند برای فسخ قرارداد اقدام کند. باشگاه تراکتور هم که هنوز در جام حذفی بازی دارد و در کوران مسابقات است بنابراین فسخ قرارداد یک طرفه رشید مظاهری در این شرایط مبنای قانونی ندارد. این بازیکن که مدعی هم هست در قراردادش دستکاری شده، باید تا تمام شدن فینال جام حذفی صبر و سپس تکلیف خود را با تراکتور روشن کند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قابل توجه لنگیها . یخیی گلمحمدیتون بزودی استعفاء میده با علی دایی قرار داد میبندید ، بشاررسن و مهدی ترابی و علیپور فصل بعدی بفروش میرسند ، علیرضا حقیقی قراره بیاد بشه دروازبان فیکستون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
پرسپولیس با کمترین بضاعت هم قهرمان شد. امید که بقیه مدیران پرسپولیس قدر تیم و هواداران را بدانند و در خدمت تیم باشند.تیمها هم موفق باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل