بازدید 4816
۴

قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان عزاداری‌های محرم

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم، در پیامی از وعاظ، مداحان، مدیران و اعضای هیئات مذهبی و مردم قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۹۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 31 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سعید نمکی در این پیام نوشت: با آرزوی قبولی عزاداری‌های همه عزیزان در دهه اول محرم الحرام و پاسداشت رشادت، آزادگی و مظلومیت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش مراتب قدردانی خود و کلیه همکارانم را از بزرگوارانی که در هوای گرم تابستان و در آفتاب داغ ظهر عاشورا در فضای باز و تحمل سختی بخصوص در استان‌های گرمسیر کشور، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت فرمودند اعلام می‌دارم.

وی افزود: گرچه در نقاط محدودی گروه‌های اندکی به تمنای اینجانب و همکارانم وقعی ننهادند مع الوصف جمعیت کثیر عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) با رعایت کلیه اصول شرمسارشان کردند و تاسوعا و عاشورایی متفاوت و باشکوه در تاریخ کشورمان رقم زدند. سلامتی، عزت و توفیق روزافزون همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
اجازه بدین ۲-۳ هفته دیگه نتایج کرونای عزاداری بیاد اونوقت اگه گسترش نداشت تشکر بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عزاداريها با رعايت شيوه نامه ها بوداما سفرهاي تفريحي به شمال چطور؟
ناشناس
| Romania |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
این آقای وزیر بهداشت هم خوب میدونه باد از کدام طرف
میاد
از الان دست پیش گرفتید که پس نیوفتید؟اگر شما ندید بنده به چشم خودم دیدم که تقریبا و اصلا مراسم های امسال هیچی رعایت نشد.تنها فرقش 30 الی 40 درصد ماسک زده بودند ان هم روی دهان نه کامل رو صورت.فکر کنم جناب وزیر از تلویزیون مراسم رو تماشا کرده اند.شمال رفته ها که تکلیفشون معلومه.فکر کنم از روی قصد جاده ها رو نبستید و ممنوعیت مسافرت نگذاشتید تا پاییز سخت رو بندازید گردن مسافران.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل