بازدید 4586

باشگاه خریدار مسی باید چقدر بپردازد؟

کد خبر: ۹۹۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 31 August 2020
 
قیمت مسی چند است ؟ / نگاهی به مطبوعات اسپانیا و تیتر جالب آ.اس +تصاویر

روز گذشته لالیگا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پرونده مسی و بارسلونا، باشگاه محق بوده و موضوع بندجداسازی 700 میلیون یورویی دوباره مطرح شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اگرچه پس از این اتفاق، رسانه اونداسرو عنوان کرد که مسی می‌تواند رایگان نیوکمپ را ترک کند ولی همچنان نظر اصلی این است که باید باشگاه مقصد برای مسی 700 میلیون یورو بپردازد.

البته این به معناست که باشگاه مقصد باید پای میز مذاکره آمده و اگر بتواند بارسلونا را راضی کند می‌تواند با قیمتی پایین‌تر، مسی که را خودش خواهان ترک آبی‌اناری‌هاست را خریداری کند.

در این میان مطبوعات ورزشی اسپانیا نیز به بیانیه لالیگا واکنش نشان دادند و موضوع بندجداسازی مسی تیتر رسانه‌ها شد.

مارکا با تیتر «حالا قیمت مسی چند است؟» به موضوع ترک لئو از بارسا صحبت کرد. فوق ستاره آرژانتینی اصلاً دلش نمی‌خواهد موضوع حساس شود و می‌خواهد دوستانه و با مذاکره بارسا را ترک کند.

آ.اس اسپانیا نیز از عکس پسر بچه هوادار مسی استفاده کرد و با تیتر جالبی به استقبال این موضوع رفت. روز گذشته که همه بازیکنان بارسلونا باید برای انجام تست کرونا به باشگاه می‌آمدند مسی غایب بزرگ نامیده شد تا بحث ترک لئو جدی‌تر از همیشه شود.

این پسربچه بیرون از باشگاه بارسلونا منتظر مسی بود که به اینجا بیاید ولی این اتفاق رخ نداد و تصاویر جالبی از خود به جا گذاشت.

تیتر آ.اس هم با ظرافت جالبی روی جلد رفته است. آ.اس با تیتر «بارسلونا بازگشت و همه چیز به هم ریخت» از آشفتگی این دوران آبی‌اناری‌ها نوشت.

این رسانه از کلمه‌ای استفاده کرد که در زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی یک معنا دارد ولی ترکیب لئو مسی را می سازد. آ.اس از  Lio  (اسپانیایی) به معنای Messy (انگلیسی) و در فارسی به معنای به هم ریختگی صحبت کرد.

موندو دپورتیوو در چاپ امروز خود بزرگ از عدد 700 میلیون یورو نوشت. این رسانه چاپ بارسلونا از بیانیه لالیگا به عنوان عکس اول خود استفاده کرد و مطرح کرد که تیم مقصد مسی باید بند جداسازی این فرد را بپردازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل