بازدید 5131

کندوان یکطرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد از ۱۲ ظهر یکشنبه نهم شهریور تردد در محور کندوان از مرزن‌آباد به سمت کرج مسدود شده و ساعت ۱۵ از کرج به سمت چالوس یکطرفه است.
کد خبر: ۹۹۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 30 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی یکشنبه نهم شهریور افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن‌آباد تا سه‌راهی دزبن جاده کندوان سنگین و تردد کند است. با توجه به سنگین بودن ترافیک خودرویی در جاده هراز، محدوده پارک جنگلی، سه‌راهی چلاو و بائیجان جاده هراز سنگین است و در باقی مسیر این محور نیمه‌سنگین و پرحجم است.

رییس پلیس‌راه مازندران همچنن از ممنوعیت ورود خودروها در جاده هراز از مسیر ورودی مازندران اشاره کرد و گفت: تردد در جاده هراز از ساعت ۱۶ از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد شد.

قدمی همچنین از ترافیک سنگین در جاده سوادکوه خبر داد و افزود: تردد خوردها در محدوده زیراب تا پل سفید این محور به صورت سنگین است. شرایط باقی محورهای استان روان و در برخی موارد پرحجم است، پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعد از ظهر ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین‌تر شود.

سرهنگ قدمی همچنین از مردم و مسافران خواست از رانندگی حادثه‌ساز در این ایام خودداری نمایند و تاکید کرد: تخلفات حادثه‌ساز در این ایام برخورد شدید می‌شود و خودرو رانندگان نیز به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل