بازدید 4203

مسی خواستار جلسه مستقیم برای جدایی مسالمت‌آمیز

کد خبر: ۹۹۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 29 August 2020

آخرین خبرها درباره جدایی کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا از تمایل وی برای مذاکره با مدیران باشگاه حکایت دارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، لیونل مسی اگرچه درخواست کتبی و رسمی خود برای جدایی از بارسلونا را به مدیران این باشگاه ارسال کرده است اما او به هیچ عنوان قصد ندارد با ورود به یک جنگ با باشگاهی که 20 سال گذشته عمرش را در آن سپری کرده از این تیم جدا شود.

به همین دلیل مسی خواهان ملاقات با مدیران باشگاه است تا با آنها درباره خروجش مصالحه و با توافق دو جانبه نوکمپ را ترک کند.

سه‌شنبه شب بود که مسی اعلام کرد می‌خواهد بارسلونا را ترک کند، تیمی که در آکادمی معروف آن «لاماسیا» پرورش یافت و به تدریج به جایگاهی رسید که اکنون خیلی‌ها او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند. دلیلش هم نارضایتی او از عملکرد ضعیف مدیران بارسلونا در چند سال اخیر بود که در فصل اخیر منجر شد این تیم برای اولین بار از فصل 08-2007 بدون کسب حتی یک جام به کارش پایان دهد.

مسی از مدیران بارسلونا به خاطر بی‌کفایتی‌شان در از دست دادن نیمار، سپس عدم تقویت تیم با خرید بازیکنان مناسب، اخراج ارنستو والورده در ابتدای فصل اخیر و انتصاب کیکه ستین به عنوان جانشین او به شدت ناراضی بود و باخت 8 بر 2 تیمش مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم که غرورش را جریحه‌دار کرد مزید برعلت شد تا او بیش از پیش بر تصمیمش برای ترک بارسا مصمم شود.

 ابتدا اعلام شد که مسی خواهان فعال کردن بندی در قراردادش است که به او اجازه می‌دهد تا قبل از یک تاریخ مشخص در پایان هر فصل به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند و از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. اکنون اما نشریه اسپورت و سایت گل مدعی شده‌اند که مسی با توجه به اینکه یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و مهلتش برای اعلام جدایی هم تمام شده، می‌خواهد از طریق گفت‌و‌گو با مدیران باشگاه و توافق دوجانبه از نوکمپ برود چرا که در غیر این صورت با توجه به غرامت 700 میلیون یورویی فسخ قراردادش، انتقال او به تیمی دیگر خیلی سخت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل