بازدید 14500
۴
آمار می‌گوید شانس پیروزی بعداز دادگاه CAS صفر است

نقش دادگاه فدرال سوییس در لغو غرامت ویلموتس

درصد موفقیت در دیوان فدرال سوئیس برای شکستن آرای صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش بسیار کم و اندک است
کد خبر: ۹۹۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 29 August 2020

در شرایطی که کشور در تنگنای اقتصادی به سر می‌برد و فدراسیون فوتبال تا خرطناق در بدهی فرو رفته است، فقط دادگاه داوری ورزش و همینطور تلاش‌های مسئولان و نمایندگان فدراسیون در پرونده ویلموتس می‌تواند گره‌گشای این غرامت چند میلیون دلاری شود.

به گزارش تابناک ورزشی، امیدواری مسئولان ورزش به باقی ماندن دو مرحله دیگر از رسیدگی به پرونده ویلموتس در حالی است که روی کاغذ فقط یک مرحله باقی مانده و امیدی به دادگاه فدرال سوئیس نیست.

پس از صدور رای از سوی فیفا یا هر فدراسیونی، دادگاه حکمیت ورزش به احکام مختلف رسیدگی می‌کند اما در صورتی که یکی از طرفین نسبت به رای صادر شده معترض باشد، دیوان فدرال سوئیس آخرین شانس هر شخص و نهادی است تا نسبت به رای صادر شده در کشور سوئیس اعتراض کند.

با این وجود، بررسی‌ها نشان می‌دهد درصد موفقیت در دیوان فدرال سوئیس برای شکستن آرای صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش بسیار کم و اندک است و تقریبا امیدی برای موفقیت و تغییر رای وجود ندارد.

نقش دادگاه فدرال سوییس در لغو غرامت ویلموتس

بنا بر آمار رسمی، در دو سال گذشته، هیچ رای صادره شده‌ای از سوی CAS در دیوان فدرال سوئیس تغییر نکرده و درصد موفقیت صفر است! در واقع آرای صادره از سوی CAS برخلاف فیفا, با خطای کمتر مواجه است و دیوان فدرال سوئیس این آرا را مورد تایید قرار می دهد.

درصد موفقیت در دادگاه فدرال سوئیس

یک شانس برای فدراسیون فوتبال باقی مانده است

با این حساب، تنها روزنه امیدی فدراسیون فوتبال برای شکستن غرامت ۶.۲ میلیون دلاری پرونده مارک ویلموتس فقط دادگاه داوری ورزش است و نباید دل به دیوان فدرال سوئیس بسته شود. به عبارت بهتر، فدراسیون فوتبال برای تغییر رای پرونده مارک ویلموتس باید تمام تمرکز و داشته‌های خود را روی تغییر نظر داوران CASمنعطف کند و به خودش و همینطور به اهالی فوتبال ایران کد اشتباه ندهد.

این روزها برخی از مسئولان برای افزایش امید در این پرونده و القای اینکه هنوز چیزی برای فوتبال ایران تمام نشده، از وجود دو مرحله دیگر در رسیدگی به این پرونده صحبت می‌کنند اما واقعیت این است که نباید روی دیوان فدرال سوئیس حساب شود و با ادامه دار کردن پرونده، هزینه‌های اضافی به این غرامت هنگفت اضافه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خرطناق را از کجا اوردی؟
باید در این مدت هم مواظب بود تاج و رفیقاش خونه هاشونو نفروشن دلار کنن بفرستن اونور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
چه ربطی به تاج داره؟ وقتی احمدی نژاد 700 میلیارد دلار را به خزانه برگرداند یقه تاج را بگیرید
چندتا دیوانه سنگی تو چاه میندازن ملتی باید تاوانش را بدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی