بازدید 4821

برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو در ۱۸ شهر جهان

جنبش اعتراضی بین‌المللی علیه بنیامین نتانیاهو از برگزاری تظاهرات همزمان بر ضد او در ۱۸ شهر جهان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 28 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست، جنبش اعتراضی بین المللی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد روز شنبه در ۱۸ شهر در سراسر جهان تظاهراتی در اعتراض به سیاست‌های وی برگزار می‌شود.

این تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی ساعت ۹ صبح با تجمع مقابل دفتر نخست وزیری در قدس اشغالی برگزار و به طور مستقیم در فیس بوک پخش می‌شود. تظاهرات در سایر شهر‌های جهان نیز با هماهنگی این جنبش از شبکه اجتماعی فیس بوک مخابره می‌شود.

پیش از این معترضان با برگزاری تظاهرات در تل آویو و دیگر شهر‌های سرزمین‌های اشغالی به سیاست‌های نتانیاهو اعتراض کردند و خواستار استعفای وی شدند.

خشم عمومی به علت فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد، تشدید شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت متهم شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفت که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی