بازدید 16808
۲

روش خلاقانه ژاپنی‌ها برای نابودی کووید۱۹

دانشمندان ژاپنی موفق شدند با روشی بسیار ساده و بی‌خطر برای انسان، کووید ۱۹ را نابود کنند.
کد خبر: ۹۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 27 August 2020

روش خلاقانه ژاپنی‌ها برای نابودی کووید۱۹

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محققان ژاپنی اعلام کردند لایه نازک و کم‌تراکمی از گاز اوزون می‌تواند به راحتی ویروس کرونا را نابود کند.

بر این اساس، دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی فوجیتای ژاپن اعلام کردند تحقیقات نشان داده است گاز اوزون می‌تواند به راحتی باعث از بین رفتن ویروس کرونا شود. درنتیجه می‌توانیم از این گاز برای ضدعفونی کردن بیمارستان ها، اتاق‌های بستری و سالن انتظار به صورت گسترده استفاده کنیم.

دانشمندان ژاپنی اثبات کردند ۰,۰۵ تا ۰,۱ قسمت در میلیون (ppm) از گاز اوزون که در این تراکم برای انسان غیر زیان آور است، می‌تواند به راحتی کووید ۱۹ را نابود کند. محققان در آزمایش‌های خود توانستند در مدت ۱۰ ساعت، ۹۰ درصد ویروس‌های کرونا را در محیط با گاز اوزون رقیق نابود کنند.

تاکایوکی موراتا، مدیر این تحقیقات اعلام کرد: می‌توان از این روش برای کاهش آلودگی در سیستم حمل و نقل عمومی بهره گرفت. غلظت پایین گاز اوزون برای انسان زیان آور نیست و می‌توان از این روش حتی برای محیط‌های باز نیز استفاده کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ده ساعت !!!!عجب ویروس سگ جونیه
گاز اوزون! خب سخت پیدا میشه همینطوری که نریخته تو هوا! اون لایه ی بالایی زمین هست البته قابل دستیابی به روش های دیگری هم هست اما در هر حال زیاد نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی