بازدید 6989
۱

خسارت سیل به ۴۰ روستای رابُر کرمان

فرماندار رابر گفت: سیلاب و آب‌گرفتگی در پی بارندگی‌های شدید روزهای اخیر به زیرساخت‌ها، اقتصاد و منازل مسکونی ۴۰ روستا از توابع این شهرستان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۹۹۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 27 August 2020

به گزارش «تابناک»، کرامت امیرحیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به گزارش اولیه خسارات سیل در شهرستان رابر افزود: بارندگی‌های روزهای اخیر به‌ویژه بارندگی امروز خسارت بسیاری بر زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، دامداری و منازل مسکونی حوزه روستاهای ننوک، ده‌دیوان ،اسکر و بخش هنزا از توابع این شهرستان وارد کرده است.

وی بابیان اینکه میزان خسارات در دست بررسی است و گروه‌هایی از روز گذشته در مناطق سیل‌زده برای بررسی میزان خسارت وارد عمل شده‌اند تصریح کرد: سیلاب امروز سه دستگاه خودرو در حوزه بخش هنزای رابر را آب برد ، تعداد زیادی دام به‌خصوص در مناطق عشایری اُشکان آبدر و روستاهای یاد شده به علت سیل و صاعقه تلف شده است.

فرماندار رابر گفت: راه‌های روستایی بسیار و قنوات کشاورزی تخریب و حوزه کشاورزی آسیب زیادی دیده است.

وی افزود: یک پل در روستای باب گلوئیه رابر نیز به دلیل سیل تخریب شده است.

امیرحیدری بیان داشت: از عصر امروز امداد رسانی توسط هلال احمر به مناطق عشایری آغاز شده و از بقیه روستاهای سیل زده امداد رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۰۰ کلونی زنبور،۵۰۰ راس دام ، ۲ هزار متر کانال کشاورزی، ۲۰ رشته قنات ، تخریب ۱۸۷ کیلومتر راه روستایی، راه عشایری ۴۰۰ کیلومتر، تلفن و اینترنت منطقه قدرودخانه، مسکن ۴۵۰ واحد در حد ۱۰ درصد خسارت وارد کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تابناک اسم شهرستان راور است نه رابر لطفا تصحیح کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی