بازدید 9781
۱

نيکي هيلي: رياست جمهوري بايدن فاجعه خواهد بود

نماینده پیشین آمریکا: زمانی که اوباما و بایدن در قدرت بودند همه در سازمان ملل آمریکا را تحقیر می‌کردند. بایدن در رابطه با سیاست خارجی ضعیف است.
کد خبر: ۹۹۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 26 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما. نیکی هیلی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت ریاست جمهوری بایدن برای آمریکا به منزله یک فاجعه خواهد بود.

در ابتدا مجری اين شبکه پرسید نظر شما درباره رئیس جمهور ترامپ چیست؟ شما او را با ریگان مقایسه می‌کنید؟

هیلی گفت وضع کنونی نشان دهنده تغییرات زیاد است. نظر من این است که دموکرات‌ها حتی در دوران ریگان هم از اینکه عظمت آمریکا در مرحله اول اولویت باشد انتقاد می‌کردند. امروز ما هم همان مطلب را می‌شنویم اما باید همیشه اولویت نخست ما عظمت و رفاه مردم آمریکا باشد. این همان چیزی است که رئیس جمهور ترامپ همیشه انجام داده است.

مجری در ادامه پرسيد شما اعلام کردید در آمریکا نژادپرستی وجود ندارد اما دموکرات‌ها نظر دیگری دارند. شما در این رابطه چه می‌گویید؟

هیلی افزود کنگره دیشب جمهوری خواهان در مقایسه با کنگره هفته گذشته دموکرات‌ها شاهد تفاوت‌هایی بود. در کنگره جمهوری خواهان شاهد خوش بینی، امید و موفقیت بیشتر بودیم. در حالیکه در کنگره دموکرات‌ها شاهد این بودیم­ که انگار آسمان در حال فروریختن است. ما در کنگره جمهوری خواهان گفتیم توجه کنید که ما رئیس جمهوری داریم که در دوره قبل از شیوع کرونا به موفقیت‌های زیادی در رابطه با اقتصاد رسید و پیشرفت‌های قابل توجهی داشت.
مجری اين برنامه پرسيد شما اعلام کردید جو بایدن یک انسان خوب است اما در این حال گفتید که یک فرد خوب خواهان هرج و مرج در خیابان‌ها نیست.

هیلی در جواب به اين پرسش گفت جو بایدن یک انسان بسیار خوب است. من او را می‌شناسم. او بسیار خوب است اما این مشکل ساز است. ما دیدیم که در سازمان ملل چه روی داد. زمانی که اوباما و بایدن در قدرت بودند همه در سازمان ملل اصولا آمریکا را تحقیر می‌کردند. بایدن در رابطه با سیاست خارجی ضعیف است. او می‌خواهد مالیات‌ها را افزایش دهد. این موضوع به ۸۲ درصد آمریکایی‌ها آسیب وارد می‌کند. آن‌ها می‌خواهند مقررات را درباره کسب و کار‌های کوچک تغییر دهند. اگر ما شاهد ریاست جمهوری بایدن و معاون وی هریس باشیم این به منزله یک فاجعه است. بایدن بیش از آنکه به سخنان اوباما گوش فرا بدهد؛ به سخنان سندرز گوش می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این خانم بنگالی چه کینه ای از ایران داره. با اینکه برکنار شده دست از سر ما بر نمیداره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل