بازدید 15446

هیلاری: بایدن نباید در شب انتخابات شکست را بپذیرد

«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا به «جو بایدن» نامزد ریاست جمهوری از دموکرات توصیه کرد که در شب انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) در صورت پیشی گرفتن رقیب، شکست را نپذیرد.
کد خبر: ۹۹۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 26 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، کلینتون سه‌شنبه گفت که نتایج اولیه شاید حاکی از برتری جزئی «دونالد ترامپ» باشد اما «بایدن نباید تحت هیچ شرایطی شکست را بپذیرد زیرا به نظر من اعلام نتایج طول خواهد کشید.»

کلینتون دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در مقابل ترامپ جمهوریخواه شکست خورد. وی در آن سال در شب انتخابات شکست را پذیرفت اما اکنون معتقد است از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا رأی‌گیری پستی افزایش یافته است، معرفی پیروز انتخابات امسال طول خواهد کشید.

انتظار می‌رود که امسال نیمی از رأی‌دهندگان به صورت پستی در انتخابات شرکت کنند که این آمار دو برابر کسانی است که سال ۲۰۱۶ آرای خود را به صورت پستی ارسال کردند.

برخی ایالت‌ها ظرفیت کافی برای شمارش سریع آرای پستی را ندارند و مقام‌های برخی ایالت‌ها مانند اوهایو و کارولینای شمالی نیز اعلام کرده‌اند که اگر آرای پستی در روز انتخابات پست شود، اما چند روز بعد به دستشان برسد، شمارش خواهند شد.

ترامپ در رأی‌گیری پستی تشکیک کرده و گفته که این روش مملو از تقلب خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار