بازدید 6035
۱

روحانی: در مصرف گاز مراقبت کنیم تا خودکفا بمانیم

رییس جمهور گفت: حدود ۸۹ نیروگاه ما توسط گاز اداره می‌شود و سراسر کشور از عسلویه تا خوزستان و کردستان و آذربایجان شرقی و غربی خط لوله گاز را می‌بینیم و گازی که امروز خودکفا شدیم در آن؛ البته باید در مصرف گاز مراقبت کنیم که خودکفا بمانیم.
کد خبر: ۹۹۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 24 August 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت با بیان اینکه صنعت گاز برای ما اهمیت فراوانی دارد، اظهار کرد: امروز در غرب کشور ما هم گاز را به ترکیه و هم به عراق صادر می‌کنیم و قادریم به کشورهای شرقی هم صادر کنیم و گاز را تا مرز پاکستان هم برده‌ایم.

وی افزود: حدود ۱۷ هزار روستا در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مجهز به گاز شدند و همه شهرها تقریبا در حال استفاده از گاز هستند مگر در استان سیستان و بلوچستان که در دولت تدبیر و امید گاز به آنجا وارد شد و در مجموع می‌توان گفت که جز موارد استثنایی، به همه روستاهای ما گاز رسیده است.

روحانی تصریح کرد: حدود ۸۹ نیروگاه ما توسط گاز اداره می‌شود و سراسر کشور از عسلویه تا خوزستان و کردستان و آذربایجان شرقی و غربی خط لوله گاز را می‌بینیم و گازی که امروز خودکفا شدیم در آن. البته باید در مصرف گاز مراقبت کنیم که خودکفا بمانیم و از ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز به هزار میلیون مترمکعب گاز رسیدیم و یک میلیون مترمکعب گاز می‌توانیم گاز تولید کنیم و در زمستان می‌توانیم ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
مثل خودکفایی تو تولید گندم و خودرو داخلی !!!

خودکفا دیگه نبود !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی