بازدید 4245

انهدام ۳۸ باند قاچاق کالا در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام ۳۸ باند قاچاق کالا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 24 August 2020

به گزارش «تابناک»، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، در حوزه قاچاق کالا ناجا وظیفه دارد به اقتصاد به خانواده و مردم در کنار پیشگیری از تصادفات و سرقت‌ها کمک کند و برخورد قاطع و پیگیر با قاچاقچیان کالا و ارز در محورهای مواصلاتی و صحنه فروش داشته باشد.

وی بیان کرد: سال جاری موفق به کشف ۷۸۸ میلیارد تومان کالای قاچاق شدیم که ۳۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: همچنین در این حوزه ناجا با پیگیری و مممارست توانست ۳۸ باند قاچاق کالا را منهدم کند.

مهدیان نسب یادآور شد: ۶۰۹ خودرو در رابطه با کشف قاچاق کالا توقیف شده که بیشتر خودروهای سنگین و بزرگ هستند.

وی ادامه داد: همچنین در مدت چهارماه امسال ۷۰۰۵ فقره سرقت گزارش شده که در مقایسه با سال گذشته که ۶۶۷۵ فقره بوده پنج درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: این هم ناشی از دقت و صحت سامانه پلیس است و ما کوچکترین مورد را که در اقصی نقاط استان رخ می‌دهد در سامانه ثبت و مستقیم وارد عمل می‌شویم.

مهدیان نسب با تاکید براینکه اقدامات پیشگیرانه خوبی را طراحی کردیم، افزود: ۱۶ طرح پیشگیرانه را تدوین و طراحی کردیم و به دنبال این هستیم که با این طرح‌ها به سمت این برویم که در اول مهرماه افزایشی نداشته و در نیمه دوم این موارد کاملا کاهشی باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر