بازدید 5446

برادر کشی به خاطر ترس از بیمارستان روانی

کد خبر: ۹۹۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 23 August 2020

پسر متوهم به تصور اینکه برادرش قصد دارد او را در بیمارستان روانی بستری کند وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، ساعت 8:30 صبح پنجشنبه 30 مرداد مأموران کلانتری 139 مرزداران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی خیابان سیمرغ 11 شدند. محل جنایت خانه‌ای ویلایی بود و با ورود تیم جنایی به خانه آنها با جسد پسر جوانی روی کاناپه، مقابل تلویزیون روبه‌رو شدند.

پسر جوان از ناحیه پشت سر با 4 ضربه چاقو به قتل رسیده بود. صاحبخانه که مرد میانسالی بود در تحقیقات به مأموران گفت: زمان حادثه من داخل حیاط بودم و همسرم نیز در حمام بود. یک دفعه پسر بزرگم به‌نام افشین به حیاط آمد و گفت حال پدرام خوب نیست. پرسیدم چه اتفاقی افتاده که افشین با لحنی عصبی گفت: پدرام می‌خواست مرا به بیمارستان روانی ببرد.

مرد میانسال ادامه داد: افشین بیماری روانی دارد و تحت درمان بود. یک بار او را در بیمارستان روانی بستری کرده بودیم. پسرم این را گفت و از خانه خارج شد. بلافاصله خودم را به اتاق پذیرایی رساندم و با جسد پسرم پدرام مواجه شدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که افشین تعمیرکار لوازم خانگی است و هنگام فرار حتی خودروی پرایدش را نیز با خود نبرده و پای پیاده فرار کرده است. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری برادرش ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل