بازدید 18448

پیکر آیت‌الله علم‌الهدی در مشهد به خاک سپرده شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله سیدعبدالجواد علم‌الهدی، موسس و تولیت حوزه علمیه الامام‌القائم(عج) و از شاگردان آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره) در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، در این مراسم که امروز یکشنبه دوم شهریور در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) برگزار شد مسئولان اجرایی استان خراسان رضوی، روحانیون و جمعی از مردم حضور داشتند.

نماز میت بر پیکر مرحوم علم‌الهدی توسط آیت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی از استادان درس خارج حوزه علمیه مشهد اقامه و پیکر این مرحوم در دارالزهد حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد. آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی سی‌ام مردادماه گذشته در سن ۹۰ سالگی در تهران درگذشت.

آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی موسس و استاد عالی حوزه علمیه امام‌القائم (عج) تهران و از شاگردان مرحوم آیت‌الله بروجردی و امام خمینی (ره) بود. آن مرحوم که برادر بزرگتر آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد است عمر خود را در مسیر احیای علوم قرآن، سیره اهل بیت(ع) و تربیت طلاب صرف کرد.

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی، رئیس جمهوری و دیگر مسئولان عالی کشور طی پیام‌های جداگانه این ضایعه را به امام‌جمعه مشهد تسلیت گفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل