بازدید 11351
۲

دفترچه سوالات کنکور تجربی منتشر شد+ لینک دانلود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 21 August 2020

به گزارش تابناک، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان کنکور سراسری به سؤالات گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی سؤالات هر یک از گروه‌های آزمایشی را پس از برگزاری آزمون منتشر کرده در دسترس داوطلبان قرار می‌دهد.

زرین آمیزی اضافه کرد: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می توانند اقدام به دانلود این دفترچه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور هنر، علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی نیز در دو روز گذشته بعد از پایان آزمون در سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

زرین آمیزی گفت: کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱ روز دوشنبه سوم شهریورماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

گفتنی است، سازمان سنجش دفترچه سؤالات عمومی یا دفترچه شماره یک گروه آزمایشی علوم تجربی برای نظام آموزشی ۶-۳-۳، دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی و دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی را منتشر کرد.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روز‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه برگزار می‌شود. کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح امروز ۳۰ مرداد با رقابت ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در ۳۹۲ شهر کشور برگزار شد.

دانلود دفترچه سوالات عمومی گروه علوم تجربی

دانلود دفترچه سوالات اختصاصی گروه علوم تجربی

دفترچه فرهنگ و معارف اقليت‌هاي ديني و زبان‌هاي خارجي غيرانگليسي

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
این همه سخت؟!!!
امسال به خاطر این که دفترچه سئوالات در تمامی گروهای آزمایشی لو رفته و سنجش از بار سنگین لو رفتن سئوالات شانه خالی کند سئوالات رو زود بیرون می دن تا بگن سئوالات لو نرفته و خودمون بیرون دادیم! و زیاد هم لو نرفته!! چرا سالهای قبل چند روز یا یک هفته بعد سئوالات رو بیرون می دادند؟؟؟
سئوال دوم و مهم چرا از حذفیات علوم تجربی همانند فیزیک یا عربی و غیره سئوال داده بودن؟؟؟؟؟!!! کی باید پاسخ بده یا اشتباهات فاحش دروسی مثل بینش اسلامی؟؟؟
چرا در این ایام سخت کرونایی که بچه های این مرز و بوم با ماسک و شرایط سخت کرونایی و قرنطینه و بازی با اعصاب و روان انها که یک روز خبر از تعویق کنکور و روز بعد عدم تعویق می دادند!!! در کنکور شرکت کرده بودند سئوالات بدون استاندارد کنکور من جمله شیمی، ریاضی یا فیزیک که باید زمان مناسب برای حلیات در نظر گرفته شود در نظر نگرفته و سنجش خواسته تاوان سئوالات پارسال رو امسال جبران کند و اب رفته رو به جوی برگرداند؟؟!!!کنکور تجربی امسال سخت ترین و بدون استانداردترین کنکور تجربی. وقتی سئوالات این چنین باشد دانش اموزان متوسط و متوسط به بالا نیز با دانش اموزان ضعیف فرقی نکرده و در حق اینها ظلم می شود!! واقعا در ایران همیشه برعکسه و تجربه اینچنین است که در ایران هر حرفی زده شود ما برعکس عمل کنیم. من جمله حذفیات کنکور یعنی حتما از اونا سئوال می دن. امسال هوای داوطلبان رو داریم یعنی حسابی حالتون رو خواهیم گرفت. گشایش اقتصادی داریم یعنی بدبخت میشید و ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل