بازدید 14026
۱

ضرب شست پلیس به اراذل و اوباش جنوب تهران

پلیس تهران از دستگیری هفت شرور خبر داد که با درگیری مسلحانه، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته بودند.
کد خبر: ۹۹۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 21 August 2020

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، با تلاش مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران، ۷ شرور .. متواری که در شهرری با درگیری مسلحانه موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند

پنجم مرداد سال جاری یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح و قدرت نمایی با سلاح که موجب رعب و وحشت شهروندان و ناامنی در بین اهالی یکی از محلات شهرری شده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.

بر این اساس، تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مسؤولیت پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه را برعهده گرفتند.

پس از تحقیقات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی، مشخص شد عاملان اصلی درگیری دو برادر بودند که به دلیل اختلاف حساب مالی با چند تن از مواد فروشان منطقه شهرری درگیر و برای نشان دادن قدرت خود از سلاح گرم استفاده کرده اند و بلافاصله همچون طرف دیگر درگیری از محل گریخته‌اند.

حدس و گمان پلیس مبنی بر انجام اقدامات تلافی جویانه طرف دیگر نزاع و درگیری که اغلب از عمده فروشان مواد مخدر در جنوب تهران بودند قوت گرفت و ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی موفق شدند روز گذشته مخفیگاه متهمان را در حوالی اسلامشهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی هر دو برادر را در مخفیگاهشان دستگیرکرده و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دهند.

گفتنی است، ۵ متهم متواری دیگر این پرونده چندی پیش در عملیات‌های جداگانه در استان‌های غربی کشور شناسایی و توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شده‌اند.

پس از تحقیقات تکمیلی و اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر ۷ متهم عاملان نزاع و درگیری مسلحانه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است، جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح‌های مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومی در سطح تهران ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و هنجارشکنی توسط افراد قانون گریز، از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
فقط اعدام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر