بازدید 7909

حسن‌نصرالله:‌رژیم‌صهیونیستی‌مهمترین‌تهدید‌منطقه‌است

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در اولین شب محرم گفت: رژیم صهیونیستی مهمترین تهدید منطقه ما است.
کد خبر: ۹۹۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 20 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، رژیم صهیونیستی را مهمترین تهدید منطقه غرب آسیا دانست و گفت: اکنون مهم‌ترین تهدید برای منطقه ما وجود رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.

وی افزود: نمی‌توان بین آمریکا و اسرائیل از نظر ماهیت وجودی آن‌ها (خوی تجاوزکارانه) تفکیک و تمایزی قائل شد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اگر می‌خواهید با دشمن صهیونیستی روبه رو شوید و آن را از بین ببرید باید به تاریخ فلسطین مسلط باشید و تاریخ جنگ‌هایی که بر سر این کشور گذشت را بدانید.

سید حسن نصرالله به آمریکا و جنایت‌های این کشور هم اشاره کرد و اظهار داشت: امروز آمریکا بزرگترین چالش و تهدید ملت‌های جهان و بزرگترین تهدید برای امنیت و صلح جهانی است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا خود را پشت رسانه‌های دروغگو و ریاکار و سیاست‌های گمراه کنند مخفی کرده است.

وی دولت آمریکا را رژیمی نژادپرست توصیف کرد و تاکید کرد آمریکا دولتی نژادپرست است که بر پایه‌های ظلم و تبعیض نژادی استوار است.

سید حسن نصرالله تاکید کرد زمانی که به تاریخ ایالات متحده آمریکا مراجعه می‌کنیم در می‌یابیم که این کشور، کشور شهرک نشینانی است که جنایات بیشماری را در حق ساکنان و بومیان اصلی آنجا مرتکب شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شیوه برخورد با شرایط و موقعیت‌ها این است که درک و فهم کافی از وضعیت فعلی و همچنین آینده داشته باشیم و برای فهم وضعیت کنونی (منطقه) هم چاره‌ای نیست جز اینکه از اتفاقات گذشته باخبر شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار