بازدید 4196

تجمعات نتیجه‌ای جز افزایش غم و افسوس ندارد

کد خبر: ۹۹۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 20 August 2020

رییس سازمان نظام پزشکی گفت: امروز تجمعات و بی توجهی به اصول و پرداختن به فروع، نتیجه‌ای جز افزایش بار غم و از دست دادن عزیزان نخواهد بود.

به گزارش میزان، محمد رضا ظفرقندی در مراسم روز پزشک که امروز (پنجشنبه) در برج میلاد تهران برگزار شد، افزود: حکایت روز پزشک امسال در مقایسه با سال‌های قبل متفاوت است. امسال به جای تبریک روز پزشک، باید به تکریم و تعظیم آن پرداخت. امسال در سوگ بیش از ۱۶۰ نفر از همکارانی هستیم که جان برکف و شجاعانه برای نجات مردم ایران به صحنه خطیر بیماری کرونا قدم گذاشته و صادقانه با عهدشان با خدای بزرگ و مردم وفا کردند و پرچم شرف و افتخار را در تاریخ و در جغرافیای ایران بر افراشتند.

وی ادامه داد: حکایت روز پزشک امسال حدیث مبتلایان و شهیدان جامعه پزشکی است که عزت و ایثار را برگزیده و مهر شرف و مرام و میثاق طبابت را بر صفحه‌های تاریخ جامعه پزشکی ثبت کردند.

رییس سازمان نظام پزشکی گفت: روز پزشک امسال برگ سبزی تحفه تقدیر از کسانی است که در لباس‌های سخت و نفس‌گیر حفاظت از کرونا در آی سی یو و بیمارستان‌ها همه بیماران را مانند خانواده خود تصور کرده و جان بیماران را نجات دادند.

ظفرقندی اظهار کرد: با ساده انگاری و بی توجهی و بدون عزم جدی و ملی و بدون حمایت گسترده، این مسیر به سر منزل مقصود نمی‌رسد. پس در دوراهی تحمیل باید شجاعانه به اصول پرداخت و تصمیم درست و منطبق بر سلامت مردم را اتخاذ کرد.

ظفر قندی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد:‌ امروز تجمعات و بی توجهی به اصول و پرداختن به فروع، نتیجه‌ای جز افزایش بار غم و از دست دادن عزیزان نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل