بازدید 10633
۳

اعتراض شدید مجلس کویت به صلح امارات و اسرائیل

جمعی از نمایندگان پارلمان کویت در بیانیه‌ای پایبندی دولت‌شان به حمایت از مساله فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی را خواستار شدند، تعدادی از شهروندان کویتی نیز در تجمعی مقابل سفارت فلسطین همبستگی خود را با فلسطینی‌ها اعلام کرده و هرگونه عادی‌سازی با اشغالگران را خیانت خواندند.
کد خبر: ۹۹۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 19 August 2020

به گزارش تابناک، به نقل از سایت الجزیره، ۴۱ نماینده از مجموع ۵۰ نماینده مجلس الامه کویت (پارلمان این کشور) در بیانیه‌ای رسمی تاکید کردند: مردم کویت از تمامی گروه‌ها هرگونه عقب‌نشینی دولت‌شان از مساله اول اعراب و مسلمانان را هرگز نخواهد پذیرفت.

این نمایندگان پارلمان کویت در ادامه از دولت‌شان خواستند بر موضعگیری ثابت کویت در مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل تاکید کند.

آنها بر همبستگی خود با مردم مقاوم و پایدار فلسطین تاکید کرده و موضعگیری ثابت و مستمر پارلمان این کشور علیه تمامی اشکال عادی‌سازی روابط با اسرائیل را یادآور شدند.

این چهره‌های پارلمانی کویت در ادامه بیانیه خود اظهار کردند: مردم کویت از موضعگیری شجاعانه، ثابت و مستمر رهبران سیاسی خود در قبال مساله فلسطین حمایت خواهند کرد.

در همین راستا جمعی از شهروندان کویتی با برپایی تحصنی مقابل سفارت فلسطین در کویت، بر همبستگی خود با فلسطینی‌ها و حمایت از حقوق پایمال شده آنها و مخالفت‌شان با مساله عادی‌سازی با اشغالگران اسرائیلی تاکید کردند.

این فعالان کویتی با در دست داشتن پلاکاردهایی در مخالفت با مساله عادی‌سازی تاکید کردند هرگونه عادی‌سازی با اشغالگران خیانت است.

این تحرکات مردمی پس از آن انجام شد که جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از موضعگیری کویت در حمایت از فلسطینی‌ها و مخالفت این کشور با مساله عادی‌سازی، آن را سخت و غیرسازنده توصیف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
از نظر مغرضان چرا کاسه داغ تر از اش شدین!!!!
باز هم به شما
احتمالاً چهل پنجاه نفر فلسطینی ساکن کویت بوده اند و دو سه نفر هم نماینده. خیالتان راحت تا سال آینده همین موقع بیشتر کشورهای عربی حتی همین کویت رابطه بسیار دوستانه با اسرائیل برقرار خواهند کرد و همگی با هم ایران را دشمن شماره یک خود اعلام خواهند نمود.میگید نه. این خط و این نشان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی