بازدید 182037

وزیر بهداشت: گرفتار موج دوم کووید ۱۹ شدیم

وزیر بهداشت، بر آمادگی کامل برای مواجهه با موج سوم بیماری کرونا در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 19 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سعید نمکی، در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: باید به شدت بر روی اصول و پروتکل‌های بهداشتی ایستادگی کنیم. این اصول و شیوه نامه‌ها ابزار اصلی کار ما قبل از دارو و واکسن است و نباید اجازه دهیم این اصول دچار خدشه و تنزل شود.

وی افزود: برخی از مردم، مقامات و مدیران اجرایی به محض اینکه تخت‌های بیمارستانی خلوت تر می‌شود، فکر می‌کنند که موج بیماری رد شده و دیگر خبری از کرونا نیست. قبل از موج جدید کرونا به مردم و مسئولان اجرایی هشدار دادم که مواظب باشید دقیقه ۹۰ گل نخوریم، چرا که با یک ویروس بسیار چموش، شطرنج بازی می‌کنیم و نباید ضربه فنی شویم اما گرفتار موج دوم کرونا شدیم.

وزیر بهداشت یادآور شد: دانشگاه‌های علوم پزشکی در نظارت و اجرای دقیق شیوه نامه‌های مختلف مربوط به مشاغل یا ماه محرم یا کنکور سراسری باید ایستادگی و مقاومت کنند. از تمام رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی انتظار ایستادگی بر اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی دارم و هر گونه سستی و عدول از اینها، باعث گرفتاری بیشتر دانشگاه‌ها می‌شود.

نمکی اضافه کرد: دومین تقاضای بنده از رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی این است که در این مدت، کمبودها را جبران کنند. در این مدت دستوراتی به معاونت‌های مختلف وزارت بهداشت داده ام که کمبودهای دانشگاه‌ها به ویژه در بخش بستری باید جبران شود. یکی از مشکلات ما در این شرایط، بخش اکسیژن و اکسیژن ساز بود و همکاران ما در این زمینه تلاش زیادی می‌کنند چون حیاتی ترین عنصر برای مدیریت بیماران بدحال کووید ۱۹، اکسیژن است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد نیروی انسانی باید به نیروهایی که در ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای مبارزه با کرونا کردند، تسهیلات و تشویق‌هایی ارائه کرد. خوشبختانه تلاش کردیم و مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت را گرفتیم و باید در این زمینه اقدامات را به سرعت انجام دهیم تا نیروهای تازه نفس به سیستم بهداشتی و درمانی کشور اضافه شوند.

آمادگی خدمت به بیماران غیر کرونایی

وزیر بهداشت تاکید کرد: یکی از حیاتی ترین بحث‌های ما در مدیریت بیماری کرونا، توسعه مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته بهداشتی است. در بعضی از استان‌ها، خیلی خوب کار شده و بعضی از استان‌ها، مقداری ضعیف هستند. باید به زودی توزیع جغرافیایی این مراکز بر حسب جمعیت و پوشش جمعیتی تهیه شود. مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته بهداشتی، رکن اصلی برای کاهش بار بستری در مراکز درمانی است و باید به این موضوع، توجه ویژه ای کرد.

نمکی اضافه کرد: حتماً باید در مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته، نمونه گیری برای آزمایش‌های تشخیصی انجام شود و حتماً باید بیماران، پیگیری شوند و باید بروشور و آموزش‌های مورد نیاز برای موارد مثبت در شرایط ایزوله و قرنطینه ارائه شود. همچنین تا این هفته باید لیست مراکز عاری از کرونا برای مراجعه و ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی مخصوص پیگیری و مراقبت‌های گروه‌های پرخطر، مادران باردار و واکسیناسیون تهیه شود تا از وضعیت استان‌ها در این زمینه مطلع باشیم.

وزیر بهداشت گفت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی در سراسر کشور که به مرحله افتتاح و بهره برداری می رسند را باید یکبار دیگر مرور کنیم. برنامه ما این است که فقط و فقط به کرونا نپرداخته و نشان خواهیم داد که همکاران ما نه تنها در مدیریت کرونا، عملکرد خوبی داشتند بلکه در توسعه زیرساخت‌ها و در شرایط تحریم‌های ظالمانه، بهتر از قبل عمل کردند. هر هفته حداقل ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در کشور آماده افتتاح است و بیش از یک هزار و ۴۰۰ پروژه حوزه سلامت با تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی افتتاح می‌شوند.

نمکی افزود: به عنوان وزیر از روز اول و حتی زمانی که در سازمان برنامه و بودجه مسئولیت داشتم، معتقد بودم که کنکور باید حذف شود و این یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ما خواهد بود. سال ۹۶ محاسبه کردیم که حدود ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از سبد خانوار به کلاس‌های کنکور اختصاص می‌یابد و امسال برآورد این هزینه‌ها حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: با ناتوانی در برگزاری کنکور، مخالفیم و اعتقاد داریم که کنکور باید به خوبی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. از رؤسای دانشگاه‌ها می‌خواهم که قبل از کنکور از طریق صدا و سیمای استان‌ها اطلاع رسانی شود و به مردم در خصوص پروتکل‌های بهداشتی، آموزش داده شود.

وزیر بهداشت افزود: در برگزاری کنکور، سه مرحله مهم داریم؛ یکی آنچه قبل از کنکور تا قبل از حضور داوطلبان در حوزه‌های امتحانی باید انجام شود، یکی مربوط به زمانی است که داوطلبان مشغول آزمون هستند و یکی دیگر مربوط به بعد از ترک حوزه‌های امتحانی است و برای این سه مرحله، پروتکل نوشته و ابلاغ کرده ایم اما خانواده‌ها باید توجیه شوند و آموزش داده شوند خوشبختانه با دوستان بسیج برای مدیریت و تکریم خانواده‌ها، هماهنگی‌های لازم انجام شده اما رؤسای دانشگاه‌ها حتماً باید بر اجرای پروتکل‌ها نظارت کنند و به دنبال ارائه آموزش‌های فراگیر در صدا و سیمای استان‌ها باشند.

نمکی گفت: دلیلی ندارد امسال همانند هرسال خانواده به همراه فامیل، داوطلبان را همراهی کنند و آنجا بمانند و دعا بخوانند بلکه می‌توانند در خودروی شخصی یا خانه، دعا بخوانند و حضور داشته باشند و باید به خانواده‌ها آموزش دهیم که اگر داوطلبی را برای کنکور می‌خواهند بیاورند، یک نفر و نه بیشتر همراه داوطلب باشد و بعد که داوطلب را به حوزه امتحانی رساند یا در خانه یا در خودروی شخصی بماند و از تجمع خانواده‌ها باید حتماً پرهیز شود.

وی افزود: باید دانشگاه‌ها نظارت ویژه ای بر مرحله برگزاری کنکور و رعایت پروتکل‌ها داشته باشند و حداقل فاصله ۱.۸ متر رعایت شود و در مناطقی که فضای کافی وجود دارد، این فاصله می‌تواند بیشتر هم شود. می‌خواهیم امسال اثبات کنیم که یکی از بهترین کنکورها را با رعایت پروتکل‌هایی که تدوین شده را برگزار می‌کنیم. برگزاری کنکور امسال، می‌تواند ویترین کادر بهداشتی و درمانی باشد.

وزیر بهداشت یادآور شد: بعضی از نمایندگان مجلس می‌خواهند در نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در کنکور به ما کمک کنند که از این کمک استقبال می‌کنیم. تمامی روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی باید از برگزاری کنکور در مناطق خود، تصویر و مستندات تهیه کنند. در کنکور کارشناسی ارشد ۴۵۳ تصویر از جلسه کنکور دریافت کردم که ۶-۷ مورد آن با نقصان‌هایی همراه بود. بنده هم به صورت سرزده در جریان کنکور سراسری بازدید خواهم کرد.

وی افزود: همه ما با عشق امام حسین (ع) و یاد شهدای کربلا بزرگ شده ایم و به هیچ ایرانی نمی‌توان گفت که محرم را کنار بگذار و در این ماه، سوز و گداز حسینی نداشته باش. از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تقاضا دارم که تند نروید و با امواج تندروی همراه نشوید و جلوتر از من راه نروید. در ماه محرم همه گروه‌ها و اقشار ممکن است برای اباعبدالله الحسین (ع) عزاداری کنند و ما کارشناس و ناظر بر اجرای پروتکل‌ها هستیم.

وزیر بهداشت بیان داشت: رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی به همراه مسئولان محلی با افراد تأثیر گذار و مدیران هیأت‌های مذهبی گفتگو کنند و آنها را برای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی متقاعد کنند چون دوربین‌های جریانات تندروی وهابی و ضد انقلاب آماده است تا هر خیز و موج جدیدی از کرونا را به حساب ماه محرم بگذارند.

نمکی گفت: هیأت هایی که در استان‌ها اعلام می‌کنند که امسال مراسم‌هایشان متفاوت و بر اساس پروتکل‌ها برگزار می‌شود را هر روز به بنده اعلام کنید تا از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، گفت: گزارشی را خدمت مقام معظم رهبری تقدیم کردم و منحنی‌هایی که در مقابل عظمت و همت شما سر تعظیم فرود آورد و رو به نزول گذاشت را نشان دادم. به ایشان نوشتم که در هر میلی متر این نزول، عرق هزاران همکار ما در حد یک اقیانوس روان شد و عزیزانی را از دست دادیم و عزیزان هم خسته و وامانده، به کرونا مبتلا شدند و هنوز هم با عشق و عظمت، عاشقانه کارها را انجام می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵۷
دچار موج دوم نشدیم دچار مدیریت غلط وفلج مدیریتی آقایان وزارت بهداشت شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
پس عزاداریها رو پرشورتر کنید خخخ
شما فقط موج ها را بشمارید. دریغ از یک کار مفید و اقدام عملی
ما هنوز در گیر بیماران عید فطر تعطیلی چند روزه دورهمی بعد عید نوروز همچون تعطیلی نداشتیم هستیم و طبل اجتماعات برای ماه محرم زده می شود این دفعه اگر درگیر شدیم حالا هم کادر پرستاری پزشکی از هم می پاشد ایثار هم تا حدی دارد بیایند فکری کنند چون بعضی کارها در اجتماعات واجبات روزمره است که نان نخوری کار نکنی از بین می روی ولی عزاداری مستحب است نشد هم تلوزیون با برنامه ها هدفهای آشورا را می گوید برای عزداری مردم در خانه ها ولی حفظ جان واجب است در اسلام عزیز ما اسلام را اشتباهی آدرس می دهیم برای حفظ چان در دین تقیه کن به ظاهر می خواهم برای کادر پزشکی پرستاری گریه کنم خدایا با این شرایط کاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
سلام
جالبه ک ما همیشه اول از همه زورمون به دینمون میرسه موقع تعطیلی اماکن عمومی اول از همه اماکن مذهبی تعطیل شدن و موقع بازگشایی آخر از همه اماکن مذهبی بودن چرا دقت نمی‌کنیم ک همین هفته های اخیر بخاطر اینکه مجالس عروسی به محرم برخورد نکنن تو خونه و باغ ها یواشکی مجلس می‌گرفتیم و موج کرونایی هارو روانه بیمارستان‌ها میکردیم یا یکی از عزیزامون فوت می‌کرد حالا چه به خاطر کرونا چه غیر اون دست از مراسم یک و دو سه و هفت و چهل برنمیداشتیم؟ یه لباس تو خونه برا بچه ها میخوایم ن کل بازار رو زیرو رو میکنیم ک ارزونتر و جنس بهتر بخرن من نمیگم اینها خوبن بلکه اینها آدمهایی هستن ک مرز بیشعوری رو جابه جا میکنن اما خیلی نامردیه ک فقط بخوایم عزاداری اباعبدالله رو خطر جان بدونیم دوست عزیز شما حتی نمیدونی عاشورا با ع هس نه با الف بعد دم از تقیه میزنی؟ یه سر به بازار ها و باغ ها و مسجد ها برای مراسم ختم بزن بعد بیا بگو عزاداری باعث خطر انداختن جان میشه هیچ کس اجبار نکرده بریم عزاداری تو خونه همه میتونن عزاداری کنن اگر هم کسی دوست داره بره هیئت توجه داشته باشین ک هیئت ها و مراکز عزاداری با وجود نمایندگان بهداشت و با رعایت کامل پروتکل ها قراره برگزار بشن چیزی که توی جاده چالوس و عروسی انجام نمیشه فک نمیکنم با فاصله‌ی دومتری و ماسک و اسپری ضد عفونی و هوای باز کسی درگیر این بیماری بشه ک اگه این طور بود تاحالا نباید کسی درامان میموند چون الحمدلله هم تمام مشاغل باز هستن هم بازارها و وسایل نقلیه عمومی ه
مجتبی
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
تمام عالم به فدای حسین (ع)خدا تمام عالم و هرآنچه در اون هست رو به خاطر پنج تن آل عبا آفریده حالا شما میگی روضه مستحبه ،حالا بقیه کارایی که تو اسلام واجب بود رو انجام دادیم ؟منم مثل شما جون مردم برام عزیزه ولی تا زمانی که مافیای پزشکی هست و پول براشون مهم تا جون مردم انتظار نداشته باشید مردم خوب بشن ،حالا تازه اولشه دارن با کرونا کاسبی میکنن
محمد
| France |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
شما همونای هستین که اجتماع اربعین در کربلا را پول دور ریختن میدانید که هزینه تقریبا ناچیز داره عین یک سفر داخلی، ولی خودتون میلیون ها هزینه ی آنتالیا و... می کنید صدا شو هم در نمیارید. حالا هم معلوم نیست که چقدر مراسم و پارتی و ... را بدون رعایت نکات بهداشتی راه میندازید ولی مراسم محرم که کلی با حساسیت و رعایت قراره برگزار بشه را بهانه می کنید
چه عجب بعد 8 ماه یادش افتاد از بهداشت محیط حرف بزنه.بهداشت محیط از اول کرونا داره به ترمینالها بانکها خودپردازها مدارس و آزمونهای نهایی و دکترا و ارشد و کل مغازه ها و باشگاهها و پارکها و و تمامی اماکن نظارت میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
موج سومی در کار نیست این چرندیات رو میگن که کسی عزاداری نره. دوستان لطفا به این چرندیات گوش ندین وبرا مجلس امام حسین کوتاهی نکنید. امام حسین زیر دین شما نمیره وکسی از مجلس اهل بیت کرونا نمیگیره.
آقای وزیر بهداشت اگر باز با بحران مریضی کرونا روبرو میشیم به آقای حاجی میرزایی بگید دست از بازگشایی مدارس برداره
با شروع محرم وارد موج سوم نیز خواهیم شد
پاسخ ها
S40
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
این رو فراموش نکن که هیچ کس تا حالا در مراسم عزاداری
حضرت آقا امام حسین (ع) هیچ مشکلی براش پیش نیومده و هیچ کس زیر دست و پا نمونده ... خود آقا امام حسین (ع) مراقب نوکراشون هستند
و جالب هست که سالهای قبل افراد بیمار در مراسم عزاداری حضور پیدا می کردند و شفا پیدا می کردند
بنظر من این یه آزمایش الهی ست که متاسفانه فراموش کردن که عزادار واقعی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
در هر صورت در مراسم شرکت خواهد کرد که البته اونم سعادت می خواد که نصیب هر کسی نمی سه.
ململ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
عزیزم کرونا هست چه محرم برنامه باشه چه نباشه مگه کشورهای خارجی محرم دارن ولی اونجا هم کرونا هست پس لطفا شایعه نکنید که با شروع محرم موج سوم ه شروع میشه کرونا هست چه محرم باشه چه نباشه چطور شمال میرن عروسی و دور همی میگیرن کرونا نیست فقط محرم کرونا هست. خیلی برای بعضی ها متاسفم با این طرز فراشون
واقعاشرم نمیکنید/کنکور را دربدترین شکل و بدترین زمان برگزار میکنیدبعد میگویید دچار موج کرونامیشویم/مسئولیت این بی تدبیری شخص شماییدو رئیس دولت/اون دنیا باید جواب پس بدید/بازی باکلمات دیگه فایده نداره/چ خانواده هایی ک داغدار شدند و بچه هایی ک یتیم شدند/آه همه ی پدرومادرا بخاطر عدم مدیریت شمادامنتون خواهدگرفت/وقتی نمیتونید چرا استعفاندادید/پیش بینی منم میتونم بکنم، بخاطر کنکورآمارمرگ بالای250تامیره/ربطی هم ب محرم نداره/خجالت بکشید
اينها موج هستند خدا ما را از طوفان بي تدبيري محافظت كند
حفظ جان مردم از هر چیزی مهمتره حتی از عزاداری ماه محرم امام حسین از این خوشحال نمیشن که دوستدارانشون خودشون را به کشتن میدن مراسم سوگواری بر گذار میکنند
کمک کردن به همنوعان راه رسیدن به هدف کربلا وعاشوزا است بیایین امسال بجای بر گزاری دسته های سینه زنی وهر جا چادر بر پاکردن وپخش شربت و نذری به هموطنان عزیزی که این روزا با اومدن کرونا خانه نشین شدن واقعا سفره شون خالیه به اونا کمک کنیم ثواب بیشتری داره وموجب رضایت خداوند متعال میشه با پوشیدن لباس سیاه وکلاه وسر بند هیچ نفعی به اون بزرگواران نمیرسونه
چرابه محرم فقط چسبیدید
اینجا منافع ملی مردمی مهم
هم عروسی هم عزا هم محرم هم اعیاد همشون نباید دورهمی باشه
حالاروضه عا اینقدر نردم دین زده شدند که زیادکسی نمیره
ولی حالامطمین باشید صفهای نذری چه بازده کرونای داشته باشه
الان ببینید چقدر هرشب عروسی هست
اکثرتالارها عروسیه
من نمیدونم این عروس داماد اینقدر اخمقند که ختماباید خودی نشون بدعند
به چه قیمتی
ذوروز پیش اعلام کردند
ذراثریک عروسی
عروس وداماد وپدرومادر داماد وپدر عروس در اثرکرونا فوت شدند
واقغا اینجا اگه بگیم حقشونه ازبس نفهمند
مساله ای نیست
مشکل از وزارت بهداشت نیس مشکل اصلی ستاد ملی کروناس که یه مشت ادمن که هیچی از کرونا و خطرش نمیدونن و درک نکردن چون همشون تو خونه هاشون قایم شدن و رییس اونها هم روحانیه که هیچجوره کوتاه نمیاد میخواد به قیمت جون همه هم که شده همه برنامه هایی که داره و باعث فلج شدن مملکت شدن رو پیش ببره (بابا یه ماه شما دخالت نکن بذار مملکت خودش پیش بره به خدا اوضاع بهتر میشه)
اینقده ازین ادمای نابلد و نامربوط تو ستاد کرونا هست که اصلا کسی حرف وزیر و پزشکارو گوش نمیکنه
راهش اینه که خود اینا هم به کرونا مبتلا بشن نا بفهمن با چی طرفن
تابناک خواهشا فیلتر نکن
با برگزاری کنکور موج سوم میاد همه کار کردید برگزار شه چون پول خوبی گیرتون اومده پول آغشته به خون جوانان ۱۸ و۱۹ ساله برات متاسفم ...
اقای وزیر بهداشت ترخدا دست از کشتار جمعی مردم بردارید ما همه امام حسین دوست دارین ولی امسال جایز نیست که بیرون از خانه عزاداری کنیم واینکه ترابه خدا دست از سر بچه هامون بردارین امسال اموزش همون مجازی باشه اخه زرد وقرمز چه صیعه ای خطر در کمین بچه هامون هست
واقعا متاسفم از اینکه علی رغم این همه اطمینان از عملکرد واین همه امکانات ذکر شده در مقابله با کرونا هنوز باید به زمین و زمان بزنیم برای بستری کردن مریض کرونایی بدحال و بعد از بستری کردن دنبال تهیه آمپول باشیم که بطور محدود تولید میشه ونمیدونیم بدست چه کسانی میرسه......
همین الان میخوان توی منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر ساعت اتمام کار نیروهای ستادی رو از ۱۴ به۱۷ ببرن.نمیدونیم آیا کرونا تموم شده با موندن بیشتر درمحل کار و خستگی بیشتر احتمال بیماری بیشتر میشه.خوب نظارت دقیق بر شرایط باید باشه هیچ چیز عوض نشده ویروس هنوز هست واکسنی هم وجود نداره تنها راه رعایت کردنه.وقتی درمحل کارموندیم مجبوریم ناهار بخوریم و باز احتمال بیماری بالاتر میره.چرا نظارت نمیکنند برین تصمیمات مسولین بهداشتی.چرا مغازه هایی که ماسک نمیزنن رو تعطیل نمیکنن تا مجبور بشن از ماسک استفاده کنند.کافیه قبل از رفتن داخل یه مغازه فروشنده در تنهایی عطسه کرده باشه و ناقل هم باشه و ماسک هم نزده ملیونها ذره آلوده درهوا معلقه باعث بیماری میشه.باید باقوه قهریه برخورد کرد که متاسفانه برخوردی نمیشه
آفرین، قبل از اینکه اتفاقی بیفته خودتون دارین عاقبت برگزاری مراسم محرم وکنکور هارو میگید. هوشمندانه نبود
کرونا را دنیا بجان ش بچسبانددرنرود
اینطور ک پیداست صد تا موج رو قراره بگذرونیم .........
خواهشا در خصوص مدارس بچه ها فکر معقولانه بگیرن
آقای وزیر بهداشت شما صحبت نکنی بهتره.آقای با لیاقت
چرا این همه با الفاظ بازی میکتی ،ایران همش رو موج سواره با امار ساختگی هم پایین نیومدید که الان موج دوم باشه ..... وزیران مجترم و اصرار بر پروتکل هایی که اجرا نمیشود جان مردم رو به خطر میندازه ،بازگشایی مدارس ذر این وضعیت اشتباه هست اگه اصرار بر اموزش حضوری است بهتر است زمان ان از فروردین تا شهریور باشد
آقای نمکی . من از شما بسیار تشکر می کنم . چون از همان روز اول بار این بیماری به دوش شما افتاد . خسته نباشید . خدا خیرتان بدهد. من هم که سرباز وطن هستم . و سرباز آقا . به امید دادن خبر تولید واکسن توسط شما
معلومه تا زمانی که دستور به برگذاری محرم و کنکور رو بدین باید منتظر موج های بعدی هم باشیم بیچاره مردم که گرفتار شما شدن
بله دقیقا بعد از دو هفته از اجرای کنکوری دکتری!
بعد از کنکورهایی که ابتدایی ترین موردی که میشد رعایت کرد زدن ماسک بود ولی سر جلسه همه ماسکاشونو کشیده بودن زیر چونه و حتی یه نفر نبود تذکر بده حداقل ماسکارو در نیارین
عزیزان جالبه نظرتون ..مجالس عروسی که هست..دورهمی و مسافرتشون هم که سرجاشه... نوبت به محرم میرسه میگین کروناست..عزیزان یادتون رفته خیلی ازماها تو همین مجالس عزاداری حاجت گرفتیم ..هرچه پرشورتر برگزار شه قطعا وسیله خیر برای خودمون میشه..درضمن وزیر بهداشت زحمت کشی داریم خدا از کسایی نگذره که حرفش رو گوش ندادن
چرا اون موقع که قرنطینه بود هیچ فردی توی کوچه ها نبود خود رئیس جمهور به مجلس نمیاد بخاطر کرونا بعد انتظار دارن با این وضع گرونی مردم بمونن تو خونه هاشون
موج دوم و سوم و هزارم هم که بیاد اینا مردم رو مقصر میدونن
اگه جایی غذا نباشه کسی نمیره
باسلام من ازدکتر نمکی تشکرمیکنم امیدوارم خدا اینا رو برا ما نگه داره واقعا زحمت میکشن خدا کنه کنکور بسلامتی و لطف خدا و اقا امام حسین علیه السلام برگزاربشه
ممونم ازاقای دکتر نمکی و کادر پزشکی خدا بهشون عوضشو بده
همه اش دلهره مدرسه رو داریم اخه چطور ما که شش ماه بچه هامان تو خونه قرنطینه کردیم از ترس کرونا یه دفعه بیاریمشون بیرون وبگیم باید باهاش زندگی کنیم،اخهالان دیگه مسیله مرگ و زندگی
دوستان نگران نباشید این موج ها هم مثل حباب هایی که ترکید و بعدش تبدیل شد به چاله ی هوایی ،تبدیل میشن به اقیانوس نا آرام اندکی صبر لازم است و علی برکت الله
مطمعن باشید امام حسین علیه السلام هرگز راضی نیست جان پیروانش بخطر بیفتد این همه اصرار نمیدانم برای چیه
خاستن رعایت کنند
با اجرایی کردن کنکور و فرا رسیدم عاشورا تاسوعا و شروع مسافرتها دچار موج سوم خواهیم شد اصلا از امسال باید کنکور حذف شود چه جور دانش آموز خودش را عرض ۴ ساعت نشون بده با این همه حول ولایی که امسال بر سرش آمده و مثل کشورهای خارج بشه نترسید با شیوع این بیماری کادر بهداشت ودرمان کم خواهید آورد پس باید قبولیهاتون رو زیاد کنید تا جبران بشه
با سلام من خودم یه بیمار کرونایی بودم و بخاطر کرونا الان ریه ام مشکل داره چطور یه کارگر رعایت کنه چطور من میتونم تو خونه بنشیم دست رو دست بذارم وقتی خانوادم نون شب ندارن اخه کی میخواد حمایت کنه هزینه درمان منو کی میخواد بده فقط میگن بیرون نیاید من بیرون نیام اقای ریس جمهور به من پول میده کرایه خونه منو کی میده مشکل شما از روز اول بود که قرنطینه رو گفتید مال قرون باستان پس بیخود دیگه شعار ندید
موج دوم رو خیلی وقته رد کردیم داریم وارد موج سوم میشویم آقای نمکی انگار شما از غافله عقبید بیایید ببینید تو خیابانها و کوچه ها چقدر بنر سیاه چسبوندند که دل آدم با دیدن بنرها کباب میشه خدا به داد دانش آموزان و والدینی که با این وضعیت کنکور میدن برسه
وخداوندبه هرآنچه که می کنید آگاه می باشد.
یعنی چه دست از بازگشایی مدرسه بردارید پس بچه ها چطور درس بخوانند
اقا همکاری کنید تا این ویروس نابود بشع من نمیدونم والا چرا بعضیا بدون ماسک میان بیرون یا اصلا کار ضروری نداری کشکی میان ول میگردن
هرکس جونش و خانوادشو دوست داره از خونه عزاداری کنه
اصل نیته و ذات ادماست
خدا قوت خسته نباشید آقای دکتر خدا نگهدار شما وهمه همکارانتان در صف مقدم مبارزه با کرونا ما در برابر همتتان سر تعظیم فرود میاوربم
موج مکزیکیش کی میشه
به نظرم کلمه موج برای کرونا خیلی کوچکه،به جاش از سونامی سوم کرونا تو پاییز و زمستان استفاده کنید به واقعیت نزدیک تره.
کادر درمان درخط مقدم این بیماری هستند، هر چی هم که می گویند عملا گوش شنوایی نیست ایام محرم واجب نیست در این شرایط خطرناک که جان در خطر است ،
یعنی چی مردم را کنار فرض کردند رئیس جمهور خودش2متری از همه میشینه بعد بچه ها برن مدرسه 20سانتی از هم بشینند اونم اگه شیطنت بچه ها اجازه بده بچه می‌تونه دستشویی نره می‌تونه بازی نکنه میتونه ابخوری نره یکی جواب بده از مسئولین
محبوب قلب بهداشت جهانی وتکه ای ازامیداینده اش
واندوخته هایش کوویدیاکرونای خوکی
انقد به فکر سلامتی مردم هستید یکم به اوضاع مالی مردم هم توجه کنید اقای روحانی ما نخوایم تو و دارودسته ات ببینیم چیکار کنیم
اقای وزیر،اگه واقعا اختیاری دارین فکر ملت باشین .مراسم محرم ومدرسه واینا.ب خدا امام حسین هم راصی نیس
هیأت شهدای آل یاسین گرگان که بالغ بر 2000نفر جنعیت عزادار حسینی اعم از برادران و خواهران داشته امسال با30نفر مراسم محرم را برگزار می کند
وقتی این همه موسسه دولتی وغیر دولتی دارن کار میکنن مدارس هم باید باز بشه
چه موجی بسه این موج بازی تو محرم (یه چیزی از همه می‌خوام التماسم میکنم دستور پاهاتونو می‌بوسم نمی‌گم نرید هیعت فقط رعایت کنید چون کرونا نگرفتین نمیدونی من از مرگ برگشتم بخاطر همین التماس میکنم پس یادتون نره خواهش میکنم به امید خدا اینو شک نکنین تحریم ها رفته رفته از بین میرم میدونین چجوری رفته رفته معاملات با طلا خواهد شد و ارزش پول صفر خواهد شد انشالله بتونیم بهم کمک کنیم مخصوصا به جوان ها که قبل از سن ۲۵ باید ازدواج کنم تا تنها مشکل بزرگ جامعه حل بشه که بنده خودمم ۲۴ سالمه بخاطر کمبود مالی نتونستم ازدواج کنم ممنونم از همتون مراقب خودتون باشین
از وزیر بهداشت تشکر می کنم وخواهش میکنم به فکر واکسن باشید حداقل واکسن چینی نیاشد
جانب انصاف را رعایت کنید دایم در حال کوبیدن دولت نباشید کدوم کشور اروپایی یا آسیایی تونسته کرونا رو مهار کنه چرا دایم از ضعف دولت صحبت میکنید حداقل در مورد کرونا انصاف داشته باشید در کوچه و بازا رفتید حضرت عباسب چند نفر رعایت میکنند چرا نمیگویید ما مردم بدی هستیم فکر هموطنامون نیستیم یه خورده به خودمون بیاییم بله دولت در مورد خیلی چیزها ضعف داشت همه دولتها ولی واقعا ما خیلی مردمخوبی هستیم ؟
حالا خوبتون شد؟
کنکورم که برگزارشد بزار ایران بشه قتلگاه کشتارگاه
بشه صحنه‌ی کربلا
ای بابا کاری لا اقل از دستشان برنمیاد اینقدر آدم رو افسرده نکنن دیونه شدیم از بس اینقدر گفتن موج اول موج دوم خب مردم هم یه خورده شعور داشته باشن دیگه خب تو تجمعات نرن به خدا الان از زمان کرونا افسرده شدم از بس تو خونه نشستم بچه م دیگه چقدر میتونه صبر کنه اصلا این به کنار اون بدبختا پرستارا چه گناهی کردن تو بیمارستان ها جونشون رو به خطر انداختن ،اصلا اینایی که میگن ماه محرم باعث بیشتر شدن کرونا میشه همینارو دقت کنین همه جا میرن ،گردش و... خب
با این اوصاف بازگشایی مدارس رو کجای دلمون بزاریم...خواهش میکنم مدارس رو باز نکنید و بگذارید آموزش مجازی باشه...به مردم تو این وضعیت رحم کنید.
فقط ماسک بزنید ... فقط همین ... بخاطر خودت اعضای خانواده و هم وطنان ...
نتیجه بی کفایتی وبله قربان گویی مسیولین وزارت بهداشت راباید با مرگ مردم بیگناه وکادردرمان مظلوم دیده ممیشود بابازگشاییهای اشتباه کنکور وعزاداریهابیماری را دوچندان کرده اید وجالب که ادعا هم برای کل جهان دارید کاش مجلس با استیضاح این دولت مردم رانجات دهد
جاهایی که درآمد زا هستند مثل هواپیما کرونا مشکلی ایجاد نمی‌کند و فقط درمساجد و حسینیه ها کرونا خطر دارد اینقدر با روح و روان مردم بازی نکنید آمار کشته شدگان از روغن نباتی خیلی بیشتر از کرونا هستش چرا در این موارد کاری نمی کنید
موج سوم تو محرم و بعد اون شروع مدارس که گریبان گیر نوجوونوا میشه من خودم تو یکی از مساجد غرب تهران داشتن بساط محرم میچیدن تمام جوونا بدون ماسک و رعایت فاصله حالا که تصمیم به برپایی محرم گرفتین خوب نظارت کنید
اگه مردم اعتراض کنن ۱۰۰۰۰نفر میریزین سرشون حالا اون ۱۰۰۰۰ نفرو بفرستین نظارت کنن
الان روزهای خوشمون هست بزارید یه چند هفته از کنکور بگذره تعداد مبتلایان بیشتر میشه
برگزار کنین کنکورارو
بارعایت پروتوکول هاتون ببینیم وارد موج ۴م ۵م میشیم یانه
شما اگه نگران جان مردم بودی داروی امام کاظم (ع) رو به مردم معرفی میکردید نه اینکه جلوی اون رو بگیرید و داروهای خودتون رو با قیمت های نجومی روی مردم آزمایش کنید ،آقای نمکی هدفت سلامتی مردم نیست هدفت حرم و مسجد و محرم هستش ،با یه داروی گیاهی 5000 تومنی در آرامش کامل دارم زندگی میکنم و هیچ ارزشیم برای حرفهای شما قائل نیستم،آخرتی هم هست نمکی ،مافیای پزشکی داره بیداد میکنه
وقتی تجمعاتی چون کنکور و محرم برگزار میکنید انتظار اینم داشته باشید...تو کنکور ک به ریش همه خندیدید نسل جوان هم فک کنم دیکه به پروتکل اعتمادی نکنه
این عبارات من گفتم،دقیقه نود،ضربه فنی،چموش،پیچیده؟واقعا این شیوه حرف زدن یه وزیر در مجامع مختلف کشور هستش؟
موج دهم هم در پیش داریم با این اوضاع و احوال مملکت داغون
نمی دانم چرا یه تایمی مدارس رو باز کردن ، توو مترو و brt که انگار جنگه ، فروشگاه ها تظاهراته و همه ی بانک ها شلوغ آمار کرونا زیاد نیست ولی بعد شب قدر و بعد محرم آمار زیاد می شود .... جالب است
گرفتار موج انتخاب های غلط مسئولین شدیم... محرم، کنکور و... با این که میدونیم پروتکلها فقط نوشته میشه، رعایت نمیشه!
بابا کرونا وجود نداره قیامته
دوستانی که نگران هستند که محرم باعث شیوع بیشتر
بیماری میشه........
شما فقط نگران محرم هستید .......
اگه راست میگید چرا اعتراض خودتون رو نسبت به باز بودن جاده چالوس اعلام نمی کنید یا به سلبریتی های عزیزتون و ضد کرونایی چیزی نمیگید؟؟؟؟؟؟
این همه شرایط برای مراسم های محرم گذاشتند ..... ایا برای جاهای دیگه هم اعمال کردند ؟؟؟
بعدشم عزاداری محرم فقط عامل شیوع کرونا است؟؟؟
(عزاداری امام حسین واجبه نه مستحب )
شما آنقدر ازموج میگید آیا به فکربیماران قرنطینه هم هستید فقط میخواید ازسر خودتون رفع کنید همه به حال خودشون رها هستند
لطفا اجازه بازگشایی مدارس رو ندیدوضع بدتر میشه
بخدا امام حسین راضی نیست محرم برگزار بشه چطور مجالس ختم و عروسی باید ممنوع باشه ولی محرم که ،10روز با ،7 روز دیگه که سر جمع 40روز آخه این درسته من خودم ذاکر هیات هستم نمی‌رم حفظ جان مردم مهم تره تا عزاداری و دریافت پول
آقای وزیر شما اصلآ به فکر مردم نیستید فقط به فکر خودتون و خانواده خودتون هستید خبر از فقیران بی خونها ندارید. و آقای جاجی میرازایی تو را خدا تو این شرایط مدرسهارا باز نکنید اگر یک مو از سر بچه ای ما کم بشه شما جواب گو هستید من نه تلویزیون دارم ک بچم درس یاد بگیره ن گوشی داریم من ی گوشی از داداشم گرفتم ک اونم اومده گوشیشو میخواد بچه من پس چجوری باید درس بخونه یا یاد بگیره
خطاب به دوستان عزیزی که به محرم اشاره کردن می گم چرا شیرجه زدن ملت تو دریا و عروسی عیبی نداره و وقتی به عزاداری محرم میرسیم دست ها بالا میره ؛ من نمیگم عزاداری عیب نداره ولی چرا یه جوری شده که وقتی فقط به عزاداری میرسیم گیر میدیم ؛ آیا ملت تو عروسی و سفر کردند نمیگیرن ؛ همه عزادار های سیدالشهداء تو هیئت ها به غیر از یه عده خاصی با ماسک و دستکش و فاصله تو فضایی باز ایستادن و عزاداری میکنند اما باز هم ملت بدون هیچ گونه رعایت نکات بهداشتی تو سفر و عروسی کرونا نمیگیرن و فقط و فقط تو عزاداری آخه ؛ این چه انصافی هست که ما داریم ؛ آگه عزاداری برگذار نشه سال بعد میگن خوب یه سال که نشد سال امسال هم ول کنید ماه چی میشه و همین طوری تیشه به ریشه تفکرات ما میزنن ؛ با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها امسال انشاءالله عزاداری محرم را برگذار خواهند کرد. عزاداری یک عمر واجب هست چون با این کار حداقل کمی میتوانیم دین خود را نسبت به ایثار سیدالشهدا ادا کنیم.
اگر با موج بعدی کرونا روبرو هستیم لطف کنید یه کم از وجدان خودتون استفاده کنید و بچه ها رو به مدرسه نکشید و باعث قتل عام بچه ها بشوید
وزیربهداشت دولت روحانی صاحب ندارد دولت روحانی و دولتمردان روحانی وزیر آموزش پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان رانکشند ازسر مردم دست برنمیدارند
وزیری که در تلویزیون علیرغم مدیریت ضعیفش خودش را الگو کشورهای غربی معرفی میکند.در حالی که ایشان میبایستی موضوع سلامت و جان مردم را به سیاست گره نمیزد .چون در خصوص اعمال خود و جان هموطنان پیش خدای متعال چه جوابی خواهند داد
حالا ی سال محرم عذاداری نکنیم چی میشه
آقایون کسی با محرم یا حسین مشگلی نداره مسئله اصلی ویروس کروناس که با اجتماع کردن پخش می شه و باعث مشگل می شه . یه مرجع می گه نباید برگزار بشه یکی می گه دشمنان منتطر همین هستن یه مرجع می گه برگزار بشه ولی با رعایت مسائل بهداشتی . یعنی واقعا یه تصمیم گیرنده اصلی وجود نداره ؟؟؟ یاد یه ضرب المثل افتادم آشپز که ۲ تا بشه غذا یا شور می شه یا بی نمک وای به حال ما ایرانی های بدبخت که معلوم نیست چندتا آشپز داریم .
احسنت به شما پس به انتظار موج سوم وچهارم وپنجم و ششم باشید علی برکت الله
دکتر نمکی محبوب، اجر شما با صاحب الزمان انشاءالله. الحق که شما هم مانند رهبر عزیزمون سلامتی مردم براتون فوق العاده اهمیت داره و در این راه تمام توان خود رو به کار گرفتید. جز دعای خیر کار دیگه ای از من بر نمیاد. به امید ریشه کن شدن این ویروس خبیث از کل دنیا. اللهم عجل لولیک الفرج
اگر عسق به امام حسین ( ع)داریم ،تو خانه هم میشه عزداری کرد،واین همه استرس وزحمت وخستگی برای مردم وکادر درمان درست نکنیم وبا شرایط اقتصادی که داریم ،اگر بیماری کمتر بشه ،میشه سرمایه تو قسمت های دیگر کشور خرج کنیم.مردم باید خودشان شرایط بفهمنو رعایت کنن
احساسی عمل کردن همینه، خدا عقل داده که ازش استفاده بشه ...
آره دقیقا بخاطرسهل انگاری های اینهاست که عزیزانمون راداریم ازدست میدیم .... اگرازاول قم رامیبستن اینطوری نمیشد ...حالا باچی میخوان جلوی موج بعدی رابگیرن نکنه موج شکن نصب کردن یانکنه باقلاب ماهی گیری میرن موج هارابگیرن
خوبه این همه موج میادو میره باز میگین محرم برگزار شه واقعا شماها مسولین بی لیاقت موجی هستین
مدرسه کجا بود واقعلا خیلی مسقره هست
فقط حرف اضافه نزن، تو اگه موج میشناختی با گرفتن کنکور تو این شرایط سخت تعداد بیماری ها و مرگ و میر و چندین برابر نمیکردی، یه مشت بیسواد و بی لیاقت دارن وزارت خونه ها رو میچرخونن، تاسف
بخدا نمیدونم چندین نفره دیگه باید جونشو از دست بده که مدیران عزیز ملت غیور ایران بفکر بیفتن تا مانع بوجود اومدن موج های پیاپی این بیماری بشن.چرا مردم اینقدر راحت به اماکن متبرکه و مسافرت و تفریح میرن بخدا ماهم از خونه نشینی خسته شدیم ماهم از بسکه هرچی کار کردیم دادیم به الکل و ماسک خسته شدیم.اما جان مادرانتان جان عزیزانمان چند وقت رعایت کنید تا اوضاع درست بشه بخدا این پیچشهای مدیریتی کشور ما راه به جایی نمیبره خودمان دست بکار شیم.
امام حسین راضی ب مرگ اادما نیست.از یک طرف میگن رعایت کنید از طرفی میگن مراسم با پروتکل بهداشتی اجرا بشه مگه ممکنه؟؟؟.
یاد ملا نصرالدین افتادم با یک دست بشکن میزد با دست دیگه سینه. ملت میتونن انلاین عزاداری کنن مگه کنسرت وسینما انلاین نیست .
من از شیفتگان امام حسینم وارادت خاصی بهش دارم
سلام ب حسین
با سلام امارا همه الکی هست اکثرا ازمایش نمی دهند ودرخانه خفه می شوند ومی میرند . کنکور و محرم رو هم برگزار کردید ومی کنید کرونا یی که من مدیرمدرسه سیستان وبلوچستان گرفتم سرعت سایتش مافوق تصور بود از صبح تا شب به بچه کوچیک من هم رحم نکرد ما نتونستیم ازمایش بدیم حالمون خیلی بد بود بدتر از اون چیزی که تو فیلما و سایت است تازه بیماری پولداریم وباید خیلی وضع مالیت خوب باشه تا از پسش بر بیای ضعف و عرقش بی اندازه شدیده مایک قدمم نتونستیم از خونه دور بشیم چون خشکی گلو و تبش شدید بود کی پول دویست به بالا داره پول ازمایش بده ای جا مردم فقیرند بی نهایت چرا بشون رحم نکنی باید خودتون کرونا بگیرین تا بدونید کرونا چیه خدا به خانواده ت رحم کنه واخر وعاقبت خودت چون کنکورو برگزار کردی واه مظاومینی که با کرونا ازمون می دن وبقیه ی فقیری که می گیرند و می میرند برعهده تو هست هر قتل نفسی که با کرونا صورت می گیره برعهده شما مسیولین هست بچه های منم باید با کرونا ازمون بدهند
امسال کنکور برگزار می شود ولی به احتمال خیلی زیاد آمار هم بالا خواهد رفت. فقط افزایش آمار را به گردن محرم نیندازید ها ... !!!!!!
امام حسین قبل عاشورا تمام یارانش رو جمع کرد و گفت اگر کسی حقی بر گردنش هست این جمع را ترک کند حالا مسئولین ما اصلا به فکر مردم نیستند و مراسم محرم برگزار میکنن هیچ چیز بالاتر از سلامتی نیست
بعضی ها موج سوم کرونا رو به محرم ربط میدن ،چرا غرض ورزی می‌کنن فصل مسافرتها و شروع مدرسه ها با همه خرید ها ایاب ذهاب وپیش هم بودن بچه ها،اونم بعد از چند ماه دوری و...دلیل محکم شیوع سوم کرونا میشه ،وگرنه عزا دار محرم بلد هست چه جوری عزاداری کنه و راه امام حسین علیه السلام رو ادامه بده،قابل توجه غافلان و کاربرانی که دانسته و ندانسته غرض ورزی و...میکنن!!!!
محرم مدرسه،مسافرت و...بهونه هست فقط مردم باید رعایت کنن و همه رو برادر دینی خود حساب کنن
نمیدونم چرامروم ما بااین همه مرگو میر هنوز کرونارو جدی نگرفتن خیلیها ماسک نمیزنن جاهای شلوغ رفتو آمد میکنن جشن میگیرن مهمونی میگیرن
دچار تفکر ۱۰۰سال پیش شدیم .از شنبه همه چیز ب روال عادی برمیگزده
اگه کرونا‌توسط دولت مدیریت نمیشه متآسفانه ملتم کرونارو جدی نگرفتن
تو موج اول چکار کردید که برا موج دوم و سوم میخوایید انجام بدید؟؟؟
کادر بهداشت ودرمان خسته نباشید واقعا کار طاقت فرسایی انحام دادید دست مریزاد از این که امسال با تمام مشکلات کنکور را برگزار کردید ممنونم این کار بزرگ شما در تاریخ ثبت خواهد شد
بعضی از اقایون بلد نیستند بنویسند عاشورا اونوقت در مورد عزاداری صاحب نظرند
با رعایت پروتکل ها هیچ مشکلی پیش نمی یاد،بعضی ها حرف زیادی می زنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
عزیزم، شما برو پروتکل های منتشر شده از سازمان بهداشت جهانی را بخون و ترجمه کن. اونوقت میفهمی پروتکل های منتشر شده از جانب وزیر و دوستانش صرفا یک نوشته ی خنده داره. البته اگر مردی یک کشیک در بیمارستانهای کرونایی بده تا بفهمی قضیه چیه
سلامتی مردم مهم هست عزاداری هم مستحب هست هر که از تلویزیون میتونه ببینه مدارس رو هم باز نکنید همه کرونا میگیرن و فاجعه میشه
مدارس رو تعطیل کنید تا واکسن کرونا بیاد مجازی هم فایده نداره خانواده ها استرس دارند تا فاجعه نشده تعطیل کنید
بااین وضع اصلا بازگشایی مدارس صلاح نیست باید فکر بازگشایی رااز سر بیرون کنید اگر اینجوری پیش برویم برنامه اسفند ماه را داریم چرا انقدر عجله میکنند برای مدارس هر کسی هم که رعایت میکند پاسوز بقیه مردم میشود که اصلا رعایت نمیکنند و مسافرت وتفریحشان به جای خودش هست اینها همه اثرات به جای مانده از عید فطر است لطفا کاری کنید
جناب وزیر تدبیر و داریت شما باعث شده الان ما موج شمار بشیم
ایجاد تجمع یعنی انتشار ویروس چه پروتکل بهداشتی رعایت شود وچه نشود فقط تعداد بیمار بارعایت پرونکل کم میشود.
عشق به امام حسین (ع) باید عقلانی باشد نه احساسی شور حسینی باید عبادت باشد نه عقل را کور کند
ما در محرم نباید باعث قتل شیعیان امام علی شویم
کارمسولین ماهمیشه همین بوده و هست کارشون فقط و فقط منفعت خودشونه وبس کاردگه ای که بلدنیستن فقط می‌خوان اسم ورسمشونو بالا ببرند کارمفیدی که نمیکنن
آقای وزیر بنده دانشجوتون بودم یه زمانی
همون موقع هم بلوف زیاد میزدید
الان هم همینطور
همون موقع هم میگفتید من اینطورم اونطورم الانم میگید مدیریتمون آنقدر خوب بوده که کشورهای اروپایی با ما تماس گرفتن برنامه مدیریتی‌مان را خواسته‌اند
متاسفم برای کشورم که همچین وزیران نالایقی سرکار هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
روزتون مبارک جناب یا خانم پزشک، حرف حق را زدی
سلام آقای وزیر۰عاجزانه تقاضا دارم در مورد باز گشایی مدارس تصمیم درست رو اتخاذ بفرمایید۰همانطور که میدانید نه تنها سرمایه ی خانواده ها بلکه سرمایه مملکت ما بچه ها هستند پس مطمئنا با باز گشایی مدارس خطر زیادی بچه ها رو تهدید میکنه۰خواهش میکنم مدارس به صورت حضوری نباشه۰۰۰حتی اگه امکانش هست اصلا امسال بچه ها مدرسه نرن۰
سلام
جناب وزیر بهداشت امام حسین راضایت ندارد توی ایام محرم یکی از80میلبون نفر مریض شود راه امام حسین را پیشه فرمائید
نه راهی را که خودتان دوست دارید مراسم محرم را امسال100%
بر قرار نفرمائید فقط از شبکه مجازی برپا فرمائید
حالا این موج ها رو داشته باش که مثل سیل میاد بعد تازه وزیر آموزش و پرورش به جای برنامه ریزی اساسی داره صحبت از قرمز و زرد و آبی و هفت رنگ میکنه که کجا حضوری مدرسه باز بشه کجا نیم حضوری
انسان اگه کمی عقل خودش رو کار بندازه زیر ساختارهای اینترنت و ... ردیف میکنه خودشون هم می دونن که مدرسه ها امکان باز شدن شون بسیار کمه ولی دارن حرکات کبک و برف رو انجام میدن
برای... ارشد اون جاهای که کسی عکس نگرفته چی.... تازه ارشد سفر داشت این خودش.... جداگانه خطر ناکه تو کرنا..... اگه قرار باشه کنکور وبردارن... ویه شرط های عجیب ی بزارن جاش برای گرفتن دانشجو .که فایده نداره... ماکه نمیدونستیم شما کنکور برمیدارین... معدلمون خیلی بالا نیست.... یا نمیدونستیم باید شیش ترمه لیسانس بگیریم
شما کنکورو برگزار کنین مدارسم پشت سرش محرمم برگزار کنین بعدشم مدارسو بازگشایی کنین همه چی حل میش
یا امام حسین خودت کمکمون کن
حضرات وزیر به خاطر خدا دست از بازگشایی مدارس بردارید مقام معظم رهبری همین چند روز پیش فرمودند اگر شل بگیرم فاجعه ای درست خواهد شد که این سرازآن سر ناپیدا.
بابا جان من یک روز در هفته کافیست الباقی با بسته های مکتوب آموزشی از طرف معلمین عزیز برای دورترین مناطق هم کاربردی است
من داوطلب هنر هستم با قطعیت تمام می گم اصلا پروتکل های بهداشتی رعایت نشده بود از وقتی از امتحان اومدم سردرد دارم و کمی هم گلو درد می خوام برم آزمایش خدا کنه منفی باشه
از یه طرف محرم که صد درصد موج سوم افزایش پیدا میکنه واز یه طرف مدارس اونم مدارس ما که بهداشت وضدعفونی خیلی کم رعایت میشه حداقل مدارس حضوری نکنید
خوب این وزیر به چه دردی میخوره
خودش داره میگه عرضه نداریم
میشه استعفا بدید بری وزیر نداشته باشیم بهتره
با سلام.عزیزان امسال را خواهشا در خانه عزاداری کنید قربان امام حسین.ولی اگر کسی بخواهد در تجمعات مثل هر سال عزاداری کنند این یعنی خودکشی و به خطر انداختن جان دیگران که در دین اسلام هم خودکشی فعل حرام است پس خواهشا امسال را در خانه عزاداری کنید.لبیک یا حسین
به این مسوولان بفرماييد این چه کاری پسرم شب دندون درد شدید گرفته صبح بردم بیمارستان برگشتن میگن باید دیروز وقت میگرفتی نمیشه ببر ببین سر کوچه ها کجا دندون پزشکی هست دیگه من چه بگم خودتون قضاوت کنید
وقتی تو این شرایط کنکور برگزار میکنن بهتر از این نمیشه
بزارین مراسم محرم تمام بشه این مراجع تقلیدی که مردم راسرپوشیده به مراسم دعوت می کنن چه غوغایی خواهد کرد این کرونا وآقایان هم شانه خالی کرده وخواهند گفت ما گفتیم که هرچی برادران بهداشت بگن همین کاررابکنید بعد چند پرستار اخراج ومردم گربیانگیر کرونا
مدارس را خواهشاً غیر حضوری کنید
واقعا باید از زحمات جناب وزیر بهداشت جناب اقای دکتر نمکی قدردانی کرد ما از زحمات شما سپاسگداریم اگر شما نبودید همه مارا به کشتن میدادن
وزیر جان الان تو موج 5 هستیم خبر نداری
امثال نمکی و.. اگه امین جان مردم بوند دوماه بعد از ورود این ویروس به کشور اطلاع رسانی نمیکردن!!!همین نمکی روزهای اول میگفت قم رو قرنطینه نمیکنیم چون میدونیم درک مردم بالاست!!!!!فکر کردن با یک ملت ساده طرفن قبلی،الان هم نمیخواد زحمت بیوفتید ما مردم خودمون محرم و اربعین و...رو رعایت میکنیم ،اگه نمیگفتید هم خودمون انجام میدادیم نیازی به امثال شما نیست ،
صدرصد مواجه میشیم که هیچ، وضعیت هم از این خراب تر میشه
چرابس وزیر آموزش پرورش ایران برای بازگشایی مدارس تاریخ و ساعت روز تعیین کرده است کودکم موبتلا به ویروس کوید19گرفتار شود خانواده آنان را نخواهم بخشید .....
هر سری گفتن موج جدید صدنفر روزانه به کشته ها اضافه شد..واقعا تاسف باره ..شما یه سر برو تعویض پلاک ببین چه خبره به جای اینکه ساعت کاریشونو بیارن پایین دوساعتم گذاشتن روش که مثلا ازدحام جمعیت کم بشه ولی تعداد ورودی رفته بالا و به شدت وحشتناکه چه برای مردم چه واسه اون کارمند بد بخت
ولله این تندرویها باعث گرفتاری مردم میشود ماشیعه علی و اولاد ان بزرگواریم یه امسال مثل جانبازان مثل انهایی که چندین ساله درخانه عزاداری میکنندعمل کنیم .بعدان مسولینی که میگویندمثل هرسال برگزارشود خودشون ایاحاضرمیشونددست زن وفرزندانشان را بگیرن شبها بیایندهیت یا فقط مردم را توصیه میکنن به عزاداری فکرنکنم حاضرشوندبیایند شبها هیت
بنده نه پزشکان نه پرستار نه تخصصی دارم نه سواد درست حسابی ولی یک خواهش دارم به حرمت اما حسین علیه السلام تلاش کنیم ارزش زحمات این جهاد گران سلامتی را بیش از گذشته بدانیم وقدر دان باشیم
با یک کلمه دلسرد کننده زحمات شبانه روزی این خوبان وعزیران را نادیده نگیریم
خدا حفظشان کند وبه عمر واز و سربلندی آنها بیفزاید کارگر بازنشسته کاظمی
انتقادکردن کارساده ای است اما بهتر ازانتقاد راه حل نشون دادنه ..لذا عزیزانی که انتقاد میکنند خوبه ومعلوم میشه دلسوزند اما خوبه که راه حل هم نشون بدن وبیان بفرمایند
ای کاش مسولان جمهوری اسلامی ایقدی که به فکر امام حسین بودن که ۱۴۰۰ سال پیش شهید شده به فکر مردمی بودن که بخاطر نون شبشون تا کمر تو سطل اشغال دنبال غذا میگردن
متاسفم که حتی تحصیلکرده ها و متخصصین ما،کماکان دربند چنین افکاری هستند.اینان دانسته یا ندانسته در حال بسترسازی برای همه گیرتر شدن و افزایش تلفات مردمی کرونا هستند.شما به این بیاندیشید کع در این همایش بزرگ و احساسی که چندشبانه روز طول میکشد،چند درصد احتمال سرایت و واگیری بیماری بصورت مستقیم و پیامد آن با انتقال به محلهای زندگی و کار،ریسک انتقال و ابتلا و مرگ را افزایش میدهیم؟این چه اصرار و پافشاری بی خردانه ایست؟ در انتعای کار آیا دین زدگی بیشتری را تولید نکرده ایم؟ شما باید فقط به یکی از این اصول پایه ای معتقد باشید:۱-بیخیال علم و یافته های پزشکی،خدا بزرگع و امام حسین حافظ همه ماست.... ۲-ویروس و باکتری با این تفکرات مهار یا رام نشده و مماشتبا مردم ندارد.و میتواند موجب کشتاری وسیع در کشور و بروز نارضایتی های جهنمی شود و آنگاه مردم و عزاداران را مقصر جلوه دادن،نظری سخت منزجر کننده و آتش بیار معرکه جهنمی خواهد بود.
خدا به خیر کنه.
خونواده رو همه داغدیده کردین ،
آمار فوت رو چرا کتمان میکنین.
خودم تو آمار هستم و تعداد فوتیها بیش از ۵۰ درصد بالا رفته و با آمار اعلامی اصلا هم خوانی نداره.
مرجع : سایت ادارات ثبت احوال شهرستانها هر ماه آمار فوت رو میزنن و میتونین تفاوت رو ببینید.
اقا نه اینکه تا بحال ایستاده اید همه چیز و بحال خودش رها کردید و دم از مبارزه میزنید هی میگوین ماسک بزنید ماسک بزنید چ درمانی داره گرفتار تنگی نفس شدیم کو تو محرم چطور فاصله گذاری و ماسک رعایت میشه
سلام جناب وزیر خواهشا تکلیف نیروهای شرکتی رو هم مشخص کنید که با کمترین حقوق ومزایا تو خط اول کرونا هستن دارن از خود گذشتگی میکنن
سلام مدارس را غیر حضوری نکنید خواهش میکنم مدارس به خصوص بوشهر راحضوری برگذار کنید ممنون
اگروزیربهداشت قبلی دکترهاشمی بود هیچ جاازکرونا قرمز نبود
سلام من همه ساله عزاداری را در خانه از طریق تلویزیون و شبكه کربلا نگاه میکنم چون اعتقاد ندارم به عزاداری بیرون از خانه چشم در چشم نامحرم ها ولی چون یه عده براخودشون راه درامد درست کرده اند اصرار دارند ودر مورد مدارس اگر یك سال تعطیل بشه مثلا چی ,میشود اسمون به زمین میاد؟
کاشکی این کسانیکه اینجا در مورد محرم نظر میدهند که برگزار نشه،کاشکی این افاضاتشان در مورد شما و مسافرت‌ها و تجمعات بی فایده میدادند،در مورد صف‌های طویل و عریض سهام عدالت و وام یک میلیونی و سیم کارت رایگان کارشناسی میکردند مظلومیت امام حسین علیه السلام که به احادیثی که از این امام بزرگوار بیان شده اهمیت میدادیم،بعضی در مورد قرنطینه قم می گویند در حالیکه اولین جایی که این بیماری تشخیص دادند قم بود و گروه استانهای دیگر زودتر مبتلا شدند باز هم قم مبدا آگاهی مردم بود،خدا لعنت کند کسانی را که قم را بعنوان مرکز این میکروب معرفی کردند،ویروس مسری کسانی هستند که مخالفتشان با برگزاری محرم و مناسبت‌های مذهبی و ملی است در حالیکه بیدار کننده مردم از جور و ظلم و ستم در برابر غارت گران و چپاولگران همین ایام های ملی و مذهبی است که چه فتنه ها برای به هم زدن امنیت و معیشت مردم
دیده اند.
وای چقد اخوند اینجا حرف زده
آون وزیر آموزش وپرورش رو حلواحلواکنید بخاطر بازگشایی مدارس.
در ب هر اتاق از آداره آموزش و پرورش میز گذاشتن که ارباب رجوع داخل نشن. اونوقت چطور بچه های مارو میخوای بذاری تو یه کلاس 15متری در و هم ببندی که خفه شن.
سلام جناب وزیر بهداشت امام حسین خودش راضی نیست که مردم بخاطر عزا کرونا بگیرن و جانشون را از دست بدهند ولی ظاهرا روحانی دلش میخپاد مردم کرونا بگیرند پس ظاهرا ریس جمهور بفکر مردم نیست. واقعا کادر درمانی خسته شدن از این همه مریض خدا بهشون قوت دهد ایکاش زیس حمهو ر سواد یک پزشک را داشت
با آرزوی سلامتی و تندرستی و تبریک پیشاپیش روز پزشک و بزرگداشت پدر طب ایران

امیدوارم ناسپاسان و متخلفان بی وجدان و خدا بی خبر که باعث زحمت بیشتر کادر پزشکی و درمان و به خطر افتادن جان دیگران می شوند کمی به عقل بیان که این دوران هم میگذره

ولی ضرری که اینگونه افراد در هر شرایط زدند و می زنند ادامه دار هست

خدا قوت و بس
نشستین تا موج ها بیان و همرو ببرن ؟ تو این تابستون داغ نشه کنترل کرد از پاییز میخواین فقط جنازه ها رو از وسط شهر جمع کنین ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار