بازدید 20228

توضیحات شهرداری تهران درباره اجرای طرح ترافیک

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امیدواریم از ابتدای شهریور ماه اجرای طرح ترافیک به منظور برقراری نظم شهری در تهران مجددا آغاز شود.
کد خبر: ۹۹۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 18 August 2020

به گزارش تابناک، سید مناف هاشمی در برنامه تهران ۲۰، اقدامات صورت گرفته حوزه حمل ونقل و ترافیک را در ایام کرونا تشریح کرد و گفت: الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اقدام بسیار خوبی بود گرچه اندکی زمان برد تا شهروندان با فرهنگ استفاده از ماسک مانوس شوند و از حدود ۱۰ درصد استفاده از ماسک آغاز کردیم، اما اکنون بالغ بر ۹۹ درصد مسافران در ناوگان عمومی شهر اعم از اتوبوس و مترو و تاکسی از ماسک استفاده می‌کنند.

هاشمی بر شستشو و ضدعفونی روزانه ناوگان عمومی شهر تاکید کرد و گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و شستشوی ناوگان عمومی در پایانه‌های اتوبوسرانی و ناوگان ریلی شهر در حال انجام است، همچنین تلاش شده با تمام ظرفیت به شهروندان در ناوگان عمومی شهر خدمات رسانی صورت گیرد.

معاون شهردار تهران در ادامه به لغو طرح ترافیک در ایام کرونا اشاره و تصریح کرد: در روزهایی که طرح ترافیک اجرا شد هم با ظرفیت ۵۰ درصدی اجرا شد، بطوریکه ساعت اجرای طرح از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ در نظر گرفته شده بود.

به گفته‌ وی این نگاه در مورد اجرای طرح ترافیک وجود داشت که اگر سخت گیری داشته باشیم مسافران مترو و اتوبوس افزایش میابد و گرچه استفاده از ماسک الزامی است، اما امکان رعایت فاصله‌ی اجتماعی وجود نخواهد داشت، این در حالیست که با اجرای طرح ترافیک برابر تغییرات صورت گرفته (کاهش ساعات طرح ترافیک) برابر گزارشات افزایش مسافران را در ساعات مذکور شاهد نبودیم به همین منظور گزارشات به ستاد ملی کرونا داده شده امیدواریم از ابتدای شهریور ماه اجرای طرح ترافیک به منظور برقراری نظم شهری مجددا آغاز شود.

وی در ادامه از راه اندازی موزه اتوبوس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: راه اندازی موزه اتوبوس در دستور کار قرار که بر اساس آن یک اتوبوس دو طبقه به عنوان موزه اتوبوس مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
...امیدواریم از ابتدای شهریور ماه اجرای طرح ترافیک به منظور برقراری نظم شهری مجددا آغاز شود....!!!!!!!


کرونا ثابت کرد طرح نرافیک هیچ تاثیری در آلودگی هوا یا کاهش ترافیک نداشته است فقط بحث درآمد است و به فکر خالی کردن چیب مردم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
حرف حساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
قبل از کرونا غیر از این فکر می کردی/؟
گناه ما ساکنین مناطق مرکزی تهران چیه؟هر وقت طرحو کنسل میکنن مردم از اقصی نقاط ایران با کامیون و وانتو و سواری و...هجوم میارن.جلو در پارکینگ ما پارک میکنن.سد معبر میکنن .هر روز دعوا و بحث داریم .برای گرفتن دو تا نون باید کلی عذاب بکشیم.توروخدا طرح ترافیکو لغو نکنید خیلیا فرهنگشو ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
چاره طرح ترافیک نیست. چون به همه ثابت شد هیچ تاثیری در آلودگی هوا نداشته. در مورد مشکل شما هم که اساسی تر از این حرفاس و باید تو شهرها کار و اشتغال درست بشه تا همه توی یه شهر تجمع نکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
طرح ترافیک فقط رانت شهرداری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
اینکه ملت فرهنگ ندارن چه ربطی به طرح ترافیک داره
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
تازه درد بقیه مناطق تهران را دارید می فهمید این چیزی که می گی من هر روزه باهاش درگیرم
لااقل تا بعد از کنکور صبر می کردید.
اگر هم قرار باشه که طرح ترافیک برای درآمد بیشتر شهرداری برقرار بشه، باید ساعت طرح ترافیک متناسب و مساوی با ساعت قانونی ادارات باشد . تا کارکنان اداری بتوانند با وسیله شخصی به محل کارشان رفت و امد نمایند.
در بین روز هم که قرارنیست ترددی باشه و خدمات از طریق مجازی انجام میشه
این آقا احتمالا از ناوگان عمومی در ساعات پیک استفاده نکرد ه ... پای طرف تو لوزالمعده بغلی رفته دیگه ماسک تاثیر نداره ‌... سواره از پیاده خبر ندارع
به منظور برقراری نظم شهری یا پر کردن جیب گشاد شهرداری ؟!!
این حرف عقلانی نیست . از یک طرف می گویند که ترافیک مرکز شهر زیاد می شه و الودگی هوا و ... و از طرفی می گن تعداد مردم استفاده کننده از مترو و اتوبوس که خطر جانی داره کم نشده . با این حرفها ریاضیدانها و افلیدس و .... را به چالش نکشانیم !!!!!
شهرداری باید راه دیگری برای درآمد پیدا کند اجرا این طرح با بهانه آلودگی هوا درست نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار