بازدید 4788
۱

آخرین وضعیت وقف بخشی از جنگل‌های هیرکانی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت که منتظر تفاهم سازمان جنگل‌ها و اداره اوقاف است تا اسناد صادر شده برای جنگل‌های هیرکانی اصلاح شود.
کد خبر: ۹۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 18 August 2020

به گزارش تابناک، ذبیح‌الله خدائیان در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با آخرین وضعیت وقف ۵۶۰۰ هکتار از اراضی جنگل‌های هیرکانی گفت: جلسه‌ای در دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان‌ جنگل‌ها، وزارت جهاد کشاورزی و اداره اوقاف تشکیل شد و بنا بر این شد که سازمان جنگل‌ها و اداره اوقاف این موضوع را بررسی کنند و به تفاهم برسند و ما براساس تفاهمی که صورت می‌گیرد نسبت به اصلاح اسناد صادره اقدام کنیم و این ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش، حدود ۱ ماه پیش خبری منتشر شد که ۵۶۰۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی که سال گذشته به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو به ثبت رسید، در اختیار یک فرد در آمده است و تحت عنوان موقوفه در اختیار متولی است و مالک این عرصه چندین بار قصد قطع درختان را کرده و از سازمان جنگل‌ها مجوز خواسته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
آن از اختلاسها!آن از زمین خواری و دست اندازی به زمینها و خانه های مصادره ای به هر عنوانی!آن از کوه خواری!و ... اصلاْ معلومه در این کشور چه خبره؟دیگه همه جور دزدی داریم!اصلا چه کسی اراضی و منابع طبیعی که برای مردم است را بعنوان موقوفات واگذار کرده؟!باید او را بگیرند و محاکمه کنند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر