بازدید 17487
۱

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

شاید تا چند سال پیش اگر یکی از وسایل برقی می‌سوخت یا خراب می‌شد، می‌توانستیم با هزینه‌ای معقول آن را جایگزین کنیم، اما حداقل در سال‌های اخیر این موضوع اصلا به این سادگی‌ها امکان پذیر نیست و قیمت وسایل برقی سربه‌‌فلک گذاشته است. پس بهتر است عبارت مشهور «پیشگیری بهتر از درمان است» سرلوحه تصمیمات‌مان شود. اگر از نوسانات شدید ولتاژ، نگران وسایل برقی خود هستید و می‌خواهید وسایل‌تان از آسیب جدی مصون بمانند، به فکر خرید استابلایزر (تثبیت‌کننده ولتاژ) باشید، اما استابلایزر چیست؟
کد خبر: ۹۹۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 23 August 2020

شاید تا چند سال پیش اگر یکی از وسایل برقی می‌سوخت یا خراب می‌شد، می‌توانستیم با هزینه‌ای معقول آن را جایگزین کنیم، اما حداقل در سال‌های اخیر این موضوع اصلا به این سادگی‌ها امکان پذیر نیست و قیمت وسایل برقی سربه‌‌فلک گذاشته است. پس بهتر است عبارت مشهور «پیشگیری بهتر از درمان است» سرلوحه تصمیمات‌مان شود.

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

اگر از نوسانات شدید ولتاژ، نگران وسایل برقی خود هستید و می‌خواهید وسایل‌تان از آسیب جدی مصون بمانند، به فکر خرید استابلایزر (تثبیت‌کننده ولتاژ) باشید، اما استابلایزر چیست؟

استا بلایزر، سیستم تنظیم و تثبیت کننده ولتاژ است که در صورت افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در شبکه  آن را به سرعت تشخیص داده و بصورت اتوماتیک رفع می نماید. عملکرد این دستگاه بدون سر و صدا بوده و از تکنولوژی روز دنیا (Servo. SYS) بهره مند است.

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

تالی الکتریک اولین ومعتبر ترین فروشگاه خرید استابلایزر و ترانس در ایران

امروزه لوازم برقی و دستگاه های الکترونیکی خانگی و اداری نقش بسیار مهمی در زندگی مردم ایفا میکنند، لذا خرابی و یا بروز هرگونه نقص در کارایی آنها میتوانند مدت ها آسایش انسان را مختل سازد، تحقیقات انجام شده روی لوازم برقی نشان می دهد که ضعف و نوسانات برق شهر عامل خرابی و از کار افتادگی وسایل برقی مخصوصا دستگاه های حساس می باشد.

جالب اینجاست که نوسان ولتاژ برقی فقط به فصول گرم محدود نمی‌شود و حتی در فصول سردتر نیز این تراژدی غم‌انگیز می‌تواند ضربه‌ای مهلک برپیکره ما بزند، بنابراین جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و صرف هزینه های هنگفت تعمیرات و اتلاف برق بهترین راه استفاده از دستگاه های استابلایزر می باشد.

اين دستگاه قادر است نوسانات ( افزايش وكاهش ) برق شهري بين 140 ولت تا 260 ولت که براي هرسيستم کامپيوتري و دستگاههاي مهم خانگي و صنعتي مضر و خطرناک مي با شد را گرفته و خروجي برق 220 يا 110 ولت ( بصورت خطي و بدون هيچگونه نوسان در خروجي220 يا110 ولت ثابت ارائه نمايد) را بطور اتوماتيک تنظيم کند.

امان از نوسان برق!

در ماه‌ها و سال‌های اخیر زمانی‌که زمزمه‌هایی مبنی بر قطعی و نوسان برق به گوش می‌رسد، تن و بدن خیلی‌ها نیز به نوسان می‌افتد. نوسان شدید ولتاژ برق یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که بی‌تردید در سال‌های گذشته حداقل یک بار طعم تلخ آن را چشیده‌ایم و تنه‌اش به تنه وسایل برقی ما خورده است.

برای پیشگیری از مشکلات این‌چنینی سوال بسیار مهمی که مطرح است و باید جواب آن مشخص شود، این است که:

چرا وسایل برقی بر اثر نوسان شدید ولتاژ برق خراب می‌شوند یا از کار می‌افتند؟

نوسان شدید ولتاژ برق تاثیر مستقیم روی منبع تغذیه یا دیگر قطعات وسایل برقی دارد و باعث می‌شود با ورود مقدار زیادی جریان یا ولتاژ ورودی، شاهد مواردی چون اتصال کوتاه، قطع شدن، خرابی فیوز، از کار افتادن، سوختن قطعات و... باشیم.

تالی الکتریک، مرکز توزیع و فرو انواع استابلایزرهای سروو موتوری فوق هوشمند امگا کره و شیماتسو ژاپن

استابلایزر های این مجموعه شامل انواع رله ای و سروو موتوری آن است که اطلاعات دقیق تر آن را مشاوران ما در تماس تلفنی در اختیار شما میگزارند !!

جهت مشاوره و خرید لطفا با شماره تماس های 021-33113234  و  021-33982728 تماس حاصل نمایید یا به وب سایت مجموعه تالی الکتریک به نشانی www.talyelc.com   مراجعه نمایید.

چگونه از وسایل برقی خود در برابر نوسان ولتاژ محافظت کنیم ؟

همان‌طور که در ابتدا به «پیشگیری بهتر از درمان است» اشاره کردیم، اگر اینجا هم بخواهیم یک راهکار ساده ولی کاربردی ارائه کنیم، باید بگوییم واکسن شما «خرید استابلایزر» است. اگر می‌خواهید از شر خرابی دستگاه‌های الکترونیکی به علت نوسان شدید ولتاژ در فصل گرما یا حتی سرما در امان باشید، به شما توصیه می‌کنیم تا با هزینه‌ای معقول و مناسب به خرید استابلایزر یا ترانس پناه ببرید.

استابلایزر در واقع تثبیت کننده ولتاژ است که شاید نام آن را شنیده‌اید، اما خرید آن را جدی نگرفته‌اید. ترانس و استابلایزر انواع گوناگونی دارند و هنگام خرید استابلایزر برای وسایل برقی مختلف، باید با توجه به مشخصات فنی آنها، محصول موردنظر را انتخاب کنید.

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

استابلایزر سروو موتوری

این گروه از استابلایزر ها بر اساس تغییر تعداد دور سیم پیچ بر روی هسته های حلقوی و استوانه ای عملیات اصلاح را انجام می دهند. دستاوردهای همچون پیوستگی خطی و سینوسی کامل بودن و هماهنگی فازها جزء خصوصیات این دستگاه ها می باشد. مکانیزم کنترل در این دستگاهها در یک نوع دیجیتال می باشد بالا بودن توان ، راندمان ، دقت و کیفیت کنترل شده. ولتاژ خروجی جزو خصوصیات مهم این دستگاه هاست.

استابلایزر ولتاژ امگا و شیماتسو در هر فاز دارای یک الکترو موتور Dc Servo Motor هستند که بر روی ترانس متغیر Variable Transformer Or Variac مونتاژ شده است. با افزایش یا کاهش تعداد دور سیم پیچ بوسیله بازوی متحرک، ولتاژ افزایش یا کاهش می یابد .سیم پیچ های اولیه ترانس بوک بست buck/boost پیش بینی شده، توسط واریابل تغذیه می شود و سیم پیچ ثانویه آن به طور سری بین بازو و منبع انرژی متصل می باشد ، به طوری که ولتاژ مورد نیاز برای شبکه را اضافه یا کم می کند.

یک مدار کنترل الکترونیکی به طور مداوم ولتاژ خروجی دستگاه را کنترل کرده و آن را با یک مقدار ثابت مرجع (مثلا 220 ولت) مقایسه می کند.در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ از میزان تعیین شده فرمان حرکت به سرو موتور بازوی ذغال بر روی ترانس متغیر یا واریاک ارسال می شود تا زمانیکه ولتاژ به محدوده مجاز برسد، سپس موتور و بازوی ذغال تا فرمان بعد ناشی از تغییر ولتاژ ثابت می ماند.

این روش اصلاح ولتاژ هیچگونه تداخل با هارمونیکی تولید نکرده و هیچ امواجی را در منبع برق ورودی ندارد.حرکت بازوی ذغال سرو موتور بسیار سریع و با کنترل دقیق ولتاژ لحظه ای over shoot  را حذف یا بسیار کاهش می دهد. کنترل ولتاژ در خروجی می تواند تغییرات ولتاژ ناشی از افزایش یا کاهش جریان بار مصرفی را نیز پوشش دهد.

ولتاژ متناسب ثبت شده به صورت پیوسته توسط یک تقویت کننده آنالوگ پرسرعت نمونه برداری می شود و با یک مرجع بسیار ثابت ولتاژ مستقیم Dc. Reference مقایسه می شود، میزان تفاوت ولتاژ ورودی و خروجی به سیستم کنترل سرو موتور ارسال می گردد، سرووموتور با سرعت بالا و مطمئن برای جبران ولتاژ استارت می شود و محل بازوی ذغال را تا رسیدن به نقطه مطلوب تغییر می دهد.

استابلایزر های OMEGA  امگا و Shimatsu  شیماتسو از بهترین برندهای موجود در بازار بوده که توسط شرکت تالی الکتریک ارائه میگردد. برای تماس با این شرکت به وبسایت www.talyelc.com و یا با تلفن 021-33113234 تماس حاصل نمایید. (همکاران و مشاوران فنی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند)

استابلایزر رله ای

 این دست از استابلایزرها مانند استابلایزر فاراتل مخصوص کاربری های خانگی هستند و در مقیاس مشخص به کار گرفته می شوند ( البته در سطح تجاری هم نماینده هایی دارند)

نحوه ی عملکرد استابلایزرهای رله ای در حالت کلی وابسته به عملکرد ترانس و رله هایی است که این ترانس را در وضعیت و حالت های مختلف قرار می دهند. اگر نیاز به کاهش ولتاژ باشد، ترانس باید یک حالت را تجربه کند و اگر مساله افزایش ولتاژ معرفی شود، باید بالعکس عمل کرد و ترانس را در حالتی دیگر قرار داد. اگر چه ما در حالت کلی تنها به معرفی ترانس و رله بسنده می کنیم، اما در منظر فنی و تکنیکی اعضای بیشمار دیگری نیز حضور دارند.

ظرفیت مدیریت استابلایزرهای رله ای معمولا چیزی در حدود شش الی پانزده درصد جریان ورودی است و این کار را با دقتی پنج الی ده درصدی انجام می دهند. یعنی اگر جریان ورودی تا پانزده درصد تلورانس داشته باشد (نسبت به چیزی که باید باشد) مدیریت و رساندن آن به مصرف کننده ی جریان، با دقتی متغیر از پنج تا ده درصد مقدور خواهد بود.

هزینه ی کم، دقت قابل قبول، وزن پایین و عواملی از این دست، در مجموع استابلایزرهای رله ای را تبدیل به گزینه ی محبوب مصارف خانگی، یا تجاری کوچک کرده است. اما به هر حال بسته به محلی که مورد استفاه قرار می گیرند، یک سری محدودیت هایی هم دارند. به عنوان مثال سرعت اصلاح جریان این محافظان ولتاژ کمی کند است (در مقایسه با سایر مدل های دیجیتالی) و دوام، استحکام و ماندگاری کمتری نسبت به مدل های صنعتی دارند. 

با استابلایزر دیگر نوسان برق نخواهید داشت

مزایای خرید استابلایزر و ترانس:

  • جلوگیری از خراب شدن وسایل برقی در اثر نوسان شدید ولتاژ برق
  • کاهش هزینه‌های جایگزین کردن وسایل برقی نو
  • کاهش هزینه تعمیر لوازم برقی و دستگاه‌های الکترونیکی
  • کاهش هزینه برق مصرفی
  • کاهش استهلاک دستگاه‌های برقی
  • افزایش کارایی لوازم برقی
  • افزایش طول عمر دستگاه های مختلف

حال که به اهمیت خرید استابلایزر و ترانس اشاره کردیم و می‌دانیم با هزینه‌ای بسیار بسیار اندک در مقابل جمع ارزش دستگاه‌های برقی و الکترونیکی موجود در خانه یا محل کار، می‌توانیم از خسارات میلیونی بعدی پیشگیری کنیم، سوال اصلی اینجاست که از کجا خرید کنیم؟

تالی الکتریک، معتبر ترین فروشگاه تهیه و توزیع انواع استابلایزر و ترانس اتوماتیک در ایران

شاید این سوال کمی ساده و سطحی به نظر برسد، اما در واقع این گونه نیست. راحت‌ترین کار این است که به یکی از مغازه‌های الکتریکی مراجعه کنید و یک محافظ برق بخرید. اما غافل از اینکه باید به موارد مختلفی توجه کنید. این گونه خرید استابلایزر مشکلاتی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • نبود مشاوره دقیق برای خرید استابلایزر مناسب هر وسیله برقی
  • نبود امکان مقایسه محصولات و برندهای مختلف
  • نبود امکان استفاده از تجربیات دیگران
  • بی‌اطلاعی از قیمت دقیق محصولات مختلف و پرداخت هزینه‌های زیاد در برخی مواقع
  • پیامدهای منفی و آسیب‌های جدی بعدی به وسایل برقی
  • اضافه شدن هزینه‌های بعدی

اما برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید و از طرف دیگر بتوانید از مزایا و امکانات بیشتر استفاده کنید، بهترین راهکار مراجعه به سایت شرکت تالی الکتریک، اولین و بزرگترین مرجع فروش  UPS، اینورتر، استابلایزر، ترانس، محافظ برق و... است که محصولات متنوعی را به شما ارائه می‌کند.

مزایای خرید از وب سایت مجموعه تالی الکتریک:

  • امکان مشاهده محصولات مختلف به صورت دسته‌بندی شده
  • امکان مقایسه محصولات مختلف و انتخاب بهترین گزینه
  • دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین محصول
  • تنوع بالای محصولات برای وسایل برقی مختلف با مشخصات فنی و قیمت‌های متنوع
  • امکان مشاهده لیست قیمت به‌ روز
  • سیستم محاسبه‌گر استابلایزر با عملکرد هوشمند
  • امکان مطالعه نقد و بررسی های مختلف از محصولات هر گروه
  • خرید استابلایزر، ترانس و... با قیمت مناسب و رقابتی
  • امکان سفارش آنلاین و تحویل در محل یا خرید حضوری
  • جلوگیری از بروز مشکلات بعدی در صورت انتخاب اشتباه محصول
  • و...

یکی از مهمترین ویژگی‌های سایت تالی الکتریک دارا بودن نماد کسب و کار در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد که به شما این اطمینان را میدهد تا با خیالی آسوده و راحت خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهید. (www.talyelc.com)    

جهت برقراری ارتباط می توانید همه روزه با شماره تلفن‌های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

آدرس فروشگاه  مركزي : تهران ، خيابان لاله زار جنوبي ،‌كوچه بوشهري ، مجتمع  تجاري تهران الكتريك،‌ طبقه همكف، واحد 105

زمان پذیرش سفارش: یکشنبه تاچهارشنبه ازساعت 9:00 تا19:00

 پنجشنبه ازساعت 9:00 تا14:00

تلفكس(10 خط): 33113234 021 ، 02133982728 ، 02133977842 ، 02133977891

وب سايت :  WWW.TALYELC.COM

وبلاگ رسمي :‌ WWW.TALYELC.BLOGFA.COM

پست الکترونیکی : INFO@TALYELC.COM

 SALES@TALYELC.COM

 TALYELC@GMAIL.COM

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خیلی عالی
واقعا توی این اوضاع و با این قیمت های بسیار بالای لوازم خانگی، چنین دستگاهی 100% لازم هستش.

بنده خرید کردم، عالیه

متشکر از سایت خوب تابناک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار