بازدید 7022

صعود اینترمیلان به فینال لیگ اروپا با پنج گل

اینتر در شبی که مهاجم آرژانتینی‌اش لائوتارو مارتینس ستاره بی‌چون و چرای میدان بود، با گلزنی این بازیکن ۲۳ ساله و دبل او ، حریف اوکراینی را گلباران کرد
کد خبر: ۹۹۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 18 August 2020

لیگ اروپا در فصل طولانی ۲۰-۲۰۱۹ با پیروزی اینترمیلان مقابل نماینده اوکراین به ایستگاه پایانی اش رسید و ایتالیایی ها بالاخره یک نماینده در فینال قاره ای پیدا کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، دوشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه مرکور اشپیل آره‌نای شهر دوسلدورف آلمان، تیم‌های فوتبال اینتر و شاختار دونتسک اوکراین به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه ۵ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

صعود اینترمیلان به فینال اروپا با پنج گل

اینتر در شبی که مهاجم آرژانتینی‌اش لائوتارو مارتینس ستاره بی‌چون و چرای میدان بود، با گلزنی این بازیکن ۲۳ ساله در دقیقه ۱۹ از حریفش پیش افتاد. دانیلو دِآمبروزیو در دقیقه ۶۴ دومین گل اینتری‌ها را زد. سپس نوبت لائوتارو مارتینس بود که در دقیقه ۷۴ خودش را دو گله و تیمش را سه گله کند.

درخشش مارتینس ادامه پیدا کرد و او ۴ دقیقه بعد پاس گل چهارم تیمش را به روملو لوکاکو داد، لوکاکویی که در دقیقه ۸۳ با یک استارت انفرادی فوق‌العاده مانند مارتینس خودش را دو گله کرد. به این ترتیب نراتزوری با یک جشنواره گل و رجزخوانی برای حریف بعدی خود سویا راهی فینال لیگ اروپا شد.

اینتر در حالی به فینال لیگ اروپا راه یافت که از سال ۲۰۱۰ که با هدایت ژوزه مورینیو قهرمان لیگ قهرمانان شده بود، دیگر به فینال هیچ تورنمنت اروپایی نرسیده بود. فینال لیگ اروپا جمعه شب هفته جاری از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه راین‌انرژی شهر کلن برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی