بازدید 8663
۲

کتابخانه ملی ایران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

براساس مصوبه شورای معاونین، کتابخانه ملی ایران از فردا سه‌شنبه ۲۸ مردادماه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر وضعیت، توسط ستاد کرونا تعطیل شد.
کد خبر: ۹۹۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 17 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، با توجه به التزام سازمان بر رعایت مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری و ادامه داشتن وضعیت قرمز شهر تهران،‌ تالارهای کتابخانه ملی از فردا سه شنبه ۲۸ مردادماه تا اعلام تغییر وضعیت توسط ستاد کرونا براساس مصوبه شورای معاونین؛ تعطیل اعلام شد.

برهمین اساس به اطلاع اعضای کتابخانه ملی می‌رساند که تالارهای کتابخانه ملی در این مدت هیچگونه خدمات حضوری ارائه نخواهند داد. بدیهی است تداوم تعطیلی تالارها منوط به اعلام وضعیت، توسط ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مگه فرقی هم می کند کسی از مردم را راه نمی دهند...........ارشد به بالا باید بری!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
کتابخانه ملی خیلی وقت هست که تعطیل بودن و نبودنش تفاوت محسوسی نداره.
کتابخانه ای که با وجود مسیر دسترسی خیلی سخت، بعد چندین بار مراجعه و برخوردهای غیرحرفه ای برخی پرسنل خصوصا کتابدارهای همیشه تلفن به دست، اکثر کتاب های تخصصی ش رو نمی شه امانت گرفت و فقط باید به تالار عمومیش مراجعه کرد که اون هم به رغم اعلام چندین موجودی همیشه بهانه ای برای نبودنشون ارائه می کنن که کتابخونه نیست... هر وقت هم پیشنهاد یا اعتراضی در این خصوص می کنی اعلام می کنند: کتابخانه ملی فقط مخزن نگه داشتن کتاب هاست!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست