بازدید 4499

ماموریت دشوار کمیته داوران؛ انتخاب داور دربی ۹۳

کد خبر: ۹۹۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 17 August 2020

انتخاب داور دربی پیش روی تهران دغدغه تازه کمیته داوران فدراسیون فوتبال است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال به یکدیگر خوردند تا حساس‌ترین بازی فصل فوتبالی کشورمان پنجم شهریور ماه برگزار شود. یکی از بحث‌های مربوط به دربی پایتخت، انتخاب داور این بازی است. در چند سال اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب داوران صورت می‌گرفت، اما این بار کمیته داوران با چالشی جدی برای انتخاب داور دربی روبه‌رو شده است.

بیژن حیدری، سیدمهدی سیدعلی، پیام حیدری، اشکان خورشیدی، محمدحسین زاهدی‌فرد، موعود بنیادی‌فر، رضا کرمانشاهی و حتی کوپال ناظمی داوران مطرح لیگ برتر هستند که شانس قضاوت در دربی را دارند. با این حال، داوران باتجربه‌ای، چون بیژن حیدری، خورشیدی و بنیادی‌فرد در هفته‌های اخیر اشتباهات تأثیرگذار داوری داشته‌اند و قضاوت‌شان در دربی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کرمانشاهی و ناظمی نیز از ابتدا شانس کمی برای داوری در دربی داشتند. سیدعلی و پیام حیدری که اشتباهات داوری کمتری داشته‌اند، کمیته داوران خیلی روی این دو گزینه حساب باز نکرده بود، اما با توجه به اشتباهات تأثیرگذار سایر داوران، باید دید کمیته داوران برای سپردن سوت دربی پایتخت روی چه گزینه‌ای به جمع‌بندی نهایی می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار