بازدید 354404

توضیحاتی درباره لباس فرم دانش‌آموزان

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق آیین نامه اجرایی مدرسه، تصمیم گیری درباره لباس فرم با شورای مدرسه است.
کد خبر: ۹۹۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 15 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نورعلی عباسپور در برنامه تلویزیونی پرسشگر با موضوع "آموزش، خانواده و مدرسه مجازی" به روی آنتن شب با بیان اینکه خانواده و انجمن های اولیا و مربیان باید متناسب با شرایط موجود نقش آفرینی کنند گفت: اکنون عملا مدیریت آموزش در درون خانواده اتفاق می افتد و مدرسه پشتیبان است. انجمن های اولیا و مربیان حلقه واسطی میان مدرسه و خانواده هستند و تلاش کردیم برنامه ها را از طریق انجمن ها به خانواده ها منتقل کنیم.

وی افزود: تعاملات انجمن های اولیا و مربیان با خانواده ها بیشتر است. اغلب مدارس گروه‌هایی را با حضور انجمن ها تشکیل دادند و سعی می کنند که خانواده ها را بیشتر وارد فعالیت های آموزشی کنند. قبلا شرایط اینگونه نبود که خانواده ها بخواهد تا این حد ورود کند اما اکنون الزامی برای مشارکت خانواده ها به وجود آمده است.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان این برنام همبنی بر اینکه مدرسه دومیلیون تومان هزینه سرویس از ما برای سال تحصیلی گذشته که چندماه آن تعطیل بود، گرفته که مابقی آن را برنمی گرداند؟ گفت: هم از سوی حوزه ارزیابی عملکرد و هم حوزه انجمن اولیا و مربیان دو مرتبه بخشنامه مربوط به مدارس ابلاغ شده است. حتی اگر شرایط عادی باشد روزی که دانش آموز از سرویس استفاده می کند باید هزینه اش را پرداخت کند. منظور روزهایی است که فعالیت آموزشی در جریان است.

عباسپور درباره اینکه چرا به شکایات اولیا بابت هزینه سرویس مدارس اهمیتی داده نمی شود؟ گفت: در هر منطقه ای مرکز رسیدگی به شکایات مستقر هستند و اگر تخطی شود باید رسیدگی کنند. اگر مدیر مدرسه پول سرویس را برنگرداند، تخلف است. ما گفتیم روزهایی که دانش آموز از سرویس استفاده کرده کسر شود و مابقی عودت داده شود.

وی افزود: پول های مربوط به سرویس و هزینه حمل و نقل در حساب مدرسه است. خانواده مبلغ را به حساب مدرسه واریز می کند و مدرسه باید مبالغ اضافی را عودت دهد.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان در پاسخ به اینکه اگر مدرسه ای پول را برنمی گرداند خانواده باید چه کند؟ گفـت: مراکز رسیدگی به شکایات در هرمنطقه به موضوع رسیدگی می کند. شکایات از طریق پرتال آموزش و پرورش هم قابل رسیدگی است و ظرف یک هفته پاسخ داده می شود.

عباسپور ادامه داد: ما رسما ابلاغ و بخشنامه کردیم که همه مدیران موظف هستند این مبلغ را برگردانند که این بخشنامه به نوعی سند و ضمانت رسمی است. به همه مدیران مدارس تاکید می کنیم بازنگرداندن این پول تخلف است؛ بنابراین هیچ مدرسه ای حق ندارد این چنین اقدام کند و اگر چنانچه با اولیای دانش آموز حساب و کتاب مالی دارد می تواند با جلب رضایت خانواده در موارد دیگری مانند فوق برنامه لحاظ کند و اگر توافقی صورت نگرفت باید این مبلغ را عودت دهد.

وی درباره لباس فرم مدارس جدید گفت: با توجه به شرایط موجود نیازی به تهیه لباس فرم نیست. با همه مشکلاتی که در ایام کرونا برای مردم ایجاد شده، ما دیگر مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نکنیم. وزیر نیز چندبار دستور داده که اگر خلاف این موضوع اتفاق افتاد حتما پیگیری شود.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: طبق آیین نامه اجرایی مدرسه، تصمیم گیری درباره لباس فرم با شورای مدرسه است. شورای مدرسه صلاحیت تصمیم گیری در این باره را دارد؛ با این حال سیاست وزارتخانه این است که اگر جایی وضعیت سفید است هم دانش آموز از لباس فرم سال گذشته استفاده کند. لباس فرم باید مغایر فرهنگ ملی مذهبی ما نباشد و لباس متعارفی باشد که در آیین نامه اجرایی مدرسه، چارچوب آن تعریف شده است. هیچ گونه الزامی برای خرید لباس فرم جدید نیست.

وی درباره توقعات مالی مدارس از اولیا نیز گفت: در ابتدا باید تاکید کنم که مطالبه گری اولیا بسیار مهم است. یعنی این مطالبه گری می تواند مسیری را تغییر دهد. انتظار این است که خانواده در مسئله تعلیم و تربیت که یک موضوع اساسی است مطالبه گر باشد و سطح حضور انجمن و خانواده نباید در حد مسائل مالی تقلیل یابد.

عباسپور افزود: در تلاشیم در بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس، نقش حاشیه ای انجمن ها در همکاری و مشارکت را به تصمیم گیری تبدیل کنیم و انجمن ها مطالبات خانواده ها را اجرایی کنند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره استفاده از لباس رسمی در کلاس درس گفت: هر رفتاری جا و مکانی دارد. باید متناسب با نقش هایی که داریم رفتار کنیم. به نفع پدر و مادر هم هست که دانش اموز با لباس رسمی سرکلاس بنشیند و از سوی دیگر حریم دانش آموز و معلم در ارتباط های تصویری حفظ شود. منظور لباس فرم نیست، بلکه لباس عرفی رسمی است.

وی افزود: باید دانش آموز احساس کند در کلاس رسمی حضور دارد. گاهی اوقات ممکن است مدرسه ای کج سلیقگی کند و نتواند خانواده را اقناع کند. نوع لباس پوشیدن هم جنبه تربیتی دارد و هم شادی بخش باشد و هم نظم را گوشزد کند.

وی با بیان اینکه در دنیا هم مرسوم است که لباس یکدست در مدرسه پوشیده که پشتوانه نظری دارد گفت: لباس فرم هویتی هم به دانش آموز می دهد و همه می دانند وی دانش آموز است. برخوردهای تند نتیجه منفی دارد و مدارس باید بتوانند خانواده را اقناع کنند.

وی افزود: بچه در مدرسه الزامات رفتاری دارد که در منزل نیست. رابطه اولیا با بچه ها رسمی نیست و اینکه چه ساعتی سرکلاس بنشینند و .... مشکلاتی را برای خانواده ها ایجاد کرده است.

وی درباره موانع فعالیت انجمن اولیا و مربیان گفت: مهره کلیدی مدیر مدرسه است و نگرش وی مهم است و مبنای انتخاب و انتصاب مدیر و یکی از شاخص های آن هم باید همین باشد که مدیر نگاه مشارکت پذیر و مشارکت جو داشته باشد.

وی افزود: اصلاح موارد قانونی و ساختاری مهم است. اخیرا آیین نامه اجرایی مدارس در حال بازنگری است و تلاش کردیم حضور پررنگی داشته باشیم. در وظایف و اختیارات انجمن ها بر نقش همکاری تاکید شده است که در فوق برنامه ها و مباحث مالی و ... کمک کنند. تلاش کردیم نقش تصمیم گیری نیز برای اولیا قائل شویم. در این صورت انجمن ضمانت اجرایی بالایی خواهد داشت که می تواند درباره موارد مختلف تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: انجمن اولیا باید استقلال داشته باشد. اگر استقلال عمل را داشته باشد می تواند موثر واقع شود. در این بازنگری که باید به صحن شورای عالی برود پیشنهادات خود را ارائه کردیم که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه دو هفته گذشته وزیر خواست مواردی که طی یک سال آتی قابل حل است را مطرح و دنبال کنیم گفت: یکی از مواردی که مطرح کردیم این بود که انجمن اولیا در انتخاب مدیر مدرسه یک امتیاز و رایی داشته باشد. نمی توانیم اولیا را نادیده بگیریم. اصل کار خانواده است. اگر یک مدیر واجد شرایطی باشد که همه عوامل را ببیند و ساماندهی و راهبری کند بسیار مهم است در سند تحول آمده است که خانواده ها باید در تمام مراحل سیاست گذاری تا اجرا نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال تهیه منشور حقوق خانواده هستیم. مهم است که خانواده ها هم مطالبه گر باشند و مسئولان به دنبال آن باشند که متناسب با مطالبه ها سیاست گذاری کنند.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا نقطه نظرات اولیا را دریافت کردیم و به تصمیم گیرندگان منتقل کردیم گفت: انتقاداتی درباره شبکه شاد مطرح شد در حالی که کسی که برمسند تصمیم گیری نشسته باید همه جوانب را ببیند. باید اسیب های یک تصمیم را هم ببینید. ما مکان امنی برای خانواده ها می خواهیم. اکنون بسیاری مشکلات شبکه شاد رفع شده و اکنون امادگی بیشتری برای استقبال از مهر ماه به وجود آمده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۹
مدرسه رو باز نکنید خواخش می کنم این ویروس بچه هامون گناه دارن وضعیت عتدی نیست یگدانش اموز دوم چگونهمی تواند ماسک بزنه با هوای گرم بندرعباس وکلاس های شلوغچطور می تواننن ۵۰ دانش اموز فاصله گزاری گنندرحم داشته باشید تو دستشویمایع نیست و توالت خیلی کثیف به جرات مگم امسال هم رعایتنمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
مدرسه اگه باز نشه بچه ات مثل تو هم در املا وهم در انشا ضعیف میشه ،،آخه برو این متنی را که دادی بخون خودت ببین چقدر غلط املایی وانشایی داری سالارررر
سلام
کاش در مورد اینکه پول اجباری از خانواده نگیرند هم صحبت کنید،
ما در شهرستان وضعیت قرمز هستیم، مدرسه پسر و دخترم گفتند نفری 200هزارتومان باید بیارن، آخه من مادر که برای اجاره سنگین خونه، مجبورم خونه و فرزندانم را رها کنم و در سوپرمارکت کار کنم، بخداوندی خدا شکم بچه هامون نمیتونیم سیر کنیم، کلی از خورد و خوراکشون میزنیم تا قسط و اجاره خونه بدیم، هر سال این مدرسه های دولتی به زور ازمون پول میگیرن امسال که خبر از مدرسه نیس حداقل پول نگیرن، بخدا من از ترسی که پول ندارم بهشو بدم هنوز ثبت نام بچه هام نکردم، تو رو خدا بهشون بفهمونید که پول نگیرن، با تشکر
نباید بچه هارا بفرستند مدر سه
ازاون لباسهای شبه کرونایی بدن بپوشن
بنظر شما ایا بچه ها باگوشی انلاین درس یاد میگیرن میگین غیر حضوری خواهشا فکری درست کنین برای ما همش استرس داریم باگوشی نمیشه نمیشه
سلام خسته نباشید چطور داخل کلاسهای کوچک با جمعیت بالا قرار هست فاصله اجتماعی رعایت شود .حتی اگر مدارس زوج و فرد هم شوند جمعیت 40 نفره داخل یک کلاس 20 نفر حضور دارن
همش دروغ،امروز اتفاقا به اجبار مدرسه رفتم سفارش فرم دادم بقول خودشون سایز زدن.اولا که یه فرم 200هزارتومن شده ،دوما جنس پلاستیک خالص ،خوب این بچه ها دربدر که هلاک میشن .بعدم دوخت افتضاح ،
سلام برای دانش آموزی که به کلاس اول میرود در تهران لباس فرم اجباری است
الاس فرم خوب است سند کوتاه لباس فرم مناسب ولی سن بالا لباس دختران خیلی چسب ناک نباشد دریافت فاصله گذاری و ماسک اجباری فیلتر دار ممنون
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
حسین نیازی ،خودتم میفهمی چی نوشتی آیا
باعرض سلام من مادر دانش اموز مبینا هستم مدرسه شهید قاسمی منطقه ۱۷...گفته حتما لباس فرم باید تهیه کنیم دستور وزیره مبلغ ۱۷۰تومان از ما گرفتن....از شما تقاضا دارم پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
پول ک باید بدین الکیه مگه بحث تربیت و علم و ادب و فرهنگنه خدای نکرده که پول تو جیبیشونو نمیگیرن برن شمال کرونا بگیرن
سلام مدرسه دخترانه زینبیه پول سرویس رو اول سال کامل گرفته حدود ۲۰۰ تومنش مونده مدیر مدرسه میگه کارنامه نمیدیم تا ۲۰۰ تومن رو تسویه کنید میگیم از سرویس استفاده نکرده باید پول سرویس رو برگردونید میگه از وزارت اموزش و پرورش بخشنامه اومده که باید پول سرویس کامل پرداخت شود قبول ندارید برید از منطقه بپرسید رفتیم منطقه میگه بله مدیر هر چی میگه همونه همه دستشون تو یه کاسه هست بعد وزیر اموزش و پرورش میگه پول رو باید برگردونن معلوم هست چند چند هستید
سلام خوبید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
به به چه دختر مودبی شما خوبی خانواده خوبن
دخترخوشگل کی بودی تووووو
آقای عباسپور چرا به طور واضح اعلام نمی کنند که مدارس از اول اسفند تعطیل بوده و مدارس شهریه را تا پایان اسفند ماه گرفته اند و باید مبلغ یک ماه را به خانواده ها برگردانند مدارس فقط پول گرفتنو خوب بلدند برای پس دادنش به بخشنامه های کذایی اشاره می کنند
نه به شروع مدارس}
نه به شروع مدارس}
نه به شروع مدارس}
نه به شروع مدارس}
نه به روحانی
نه به روحانی نه به شروع مدارس
با جان کودکانمان بازی نکنیم برای یکبارهم که شده بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند که چه چیزی برایشان بهتر است
سلام خسته نباشید نمیشه شبکه شاد اینترنتش رایگان باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سلام رفتم صحبت کردنم قرار از سر ماه تو مملکت ما رایگان باشه الا امریکا
عالیییب
مدارس حتما برای بازگشایی چندین دفعه ضدعفونی شود
مناطق آ.پ.دراین امر به مدار س کمک کنند.با حرف وقول الکی کاری درست نمیشه.مدارس دولتی ضعیف بودجه ای در نظر بگیریدممنون وتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
چشششششم
باسلام مدرسه مارومجبور به گرفتن لباس فرم میکنه توروخداپیگیری کنید پایه یازدهم هنرستان نمونه دولتی فنی وحرفه ای امام رضا پاکدشت
بچه ها اصلاًنباید برند مدرسه تا شاهد مرگ بچه ها نباشیم...
لطفا‌یه‌فکر‌درست‌حسابی‌بکننیدشبکه‌شاد‌که‌اینترنتش‌رایگان‌نیست‌.‌‌اینترنتش‌هم‌که‌ضعیف‌تو‌این‌منطقه‌دور‌افتاد.‌من‌چه‌جوری‌‌غیر‌حضوری‌درس‌بخون‌م‌.
باسلام وخواهش باجان بچه ها مردم بازی نکنید مدرسه حضوری هرگز درست نیست
این چه وعضشه همه ی دنیارو این بیماری گرفته بعد شما میخواین مدرسه هارو باز کنین
پاسخ ها
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وضعشه
باسلام خدمت اقای وزیر اموزش و پرورش ببخشید جسارت نباشه ولی در این وضعیت که کرونا یا کووید ۱۹ همه جای دنیارو گرفته واجبه مدرسه ها باز بشه ؟ نمیشه همون درنرم افزار شاد به طور جدی اموزش ببینن توی زنگ تفریح که نمیتونین برین مواظب تک تک بچه ها مون باشین تا یه وقتی مبتلای این بیماری بشند من در همین جا میگم اگه مدارس باز بشه امار مبتلایان خیلی بیشتر میشود ممکنه فرزند ما مبتلا به این ویروس شود و بیا تو خونه خانواده خودشم مبتلا میکند این درسته شما که میگین بمونین تو خونه،الان خودتون دارین بچه های مارو به پیشواز این ویروس میبرین ایابچه های ما خدای نکرده مبتلا به این بیماری شوند و جونه عزیزشون رو از دست بدن شما پاسخگویین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا مدرسه هارا باز نکنید از جو ن بچه هامون که سیر نشدیم از همان برنامه شاد درس بدهند معلما
ماکه تحت هیچ وضعیتی بچه رامدرسه نمی فرستیم این جا دیگه خانواده تصمیم میگیره
سلام ، برداشتن اینترنت رو اینقدر گرون کردن وفقط تعرفه ی دوگیگ رو دارن ، میشه بفرمایید ما باید در ماه چه مبلغی هزینه ی اینترنت بدیم برای باز کردن فایل های آموزشی ، واقعا( یدونه به در میزنند یه دونه به دیوار ), مدارس غیر انتفاعی که جمعیتشان کمه ، اصلا راجع بهش صحبت نکردن
ما که از اسفند مدرسه نرفتیم چرا مدارس غیر انتفاعی تمام شهریه رو از ما گرفتن ؟
سلام ،مدارس باقیمانده پول سرویس رو تا از اولیا نمی گرفتن به اولیا کارنامه نمی دادن ،اولیاهای بیکاروبدبخت از جایی که وضعیت مالیه خوبی نداشتن مجبورمی شدن برای دریافت کارنامه پوله زور را پرداخت کنن به مدیر هم که می گفتن می گفت ماازاول سال پول پیمانکارهارو پرداخت کردیم لطفا به دادمردم برسید وپیگیری کنید
تورو خدا با جان بچه های مردم بازی نکنید بچه کلاس اول کجا میتونه بهداشتشو رعایت کنه یا چی میدونه فاصله اجتماعي یعنی چی یا این که با برنامه شاد و انلان چی یاد میگیره بچه ای که باید بامعلم سرو کار داشته باشه اینجوری که پایه بچه ها ضعیف میشه تو رو خدا ی فکر اساسی کنید
سلام. من باید یه چیزی رو براتون روشن کنم. دانش آموزان ابتدایی اصلا لزومیتی نداره ک حضوری درس بخونن چون حجم درسا سبکه اما برای یکی مثل من ک تو متوسطه ی اول هست و سال اخرش هم یه ازمون خیلی مهم و سخت داره با اموزش مجازی نمیتونه ب جایی برسه. خانوم و اقایی ک میگی من بچمو نمیفرستم مدرسه. خب نفرست عزیزم. واقعا ترحیج میدی یه مشت بی سواد رو تحویل بدی؟؟ کشورمون هیچ امکاناتی نداره ن تکلونوژی قوی داره ن مدارس خوب. پس باید ریسکشم بپذیرید. اون دانش اموزی ک سال اخر کنکور داره. چجوری درس بخونه وقتی باید تو خود کلاس در کنار خود معلم رفع اشکال کنه. پس یکم منطقی فکر کنید یا بزارید بچه هاتون بی سواد بار بیان و از صبح تا شب دنبال کار بگردن یا برن مدرسه. بعضی ها طوری حرف میزنن انگار فیلسوفی هستن برا خودشون. ماعم آینده داریم
پاسخ ها
ث
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
آره واقعا شما راس میگین هستی خانم ما هم میخوایم بریم مدرسه وضیعت اگه قرمزم باشه ما یه عالمه آرزو داریم نمیشه ک بیسواد بمونیم
من خواهش میکنم ک مدارس رو باز کنین چون مجازی هیجی یاد نمیگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقتی کرونا بگیریم بمیریم درس به چه دردی میخوره
خواهشا مدرسه نریممممم
تا به حال تو یک محیط ۱۰ نفره کاری دو تا از همکارانم فوت شده اند اونوقت فرزند ۷ ساله را به امید شما بفرستم مدرسه که بکشیدش مگه جون ارزونه یا بچرو از جوب گرفتم میخوام بی سواد بمونه.شما تعداد هم نصفم بکنید ۲۰تا بچه بیزبونو میخواهید دور هم جمع کنید تو خونه ده بار باید بگیم دستتو بشور یا چشم و دهنت دست نزن وای به مدرسه که معلومه اوضاع.یه بچه فقط یه بچه تو کلاس ناقل باشه نیم ساعتشم برای آلوده کردن محیط کافیه.بعدشم من چطور به معلمش اعتماد کنم که ناقل نیست.من الان پنج ماهه بچمو یه بوس نکردم چون همش بیرون از خانه هستم بعد معلم و ناظم و مدیر و بچه های مردم مدام باید با هم معاشرت کنن و هیچیم نمیشه.جمع کنید دکانتونو.تا مرگ و میر حتی یک نفر هم اعلام بشه من یکی اعتماد ندارم.مابقی خودمختارن.
سلام اگر هر خانواده ای فکر سلامت بچشه اونو مدرسه نفرسته من که نمیفرستم جون بچم از درسش مهم تره
تهران گفتن برید لباس فرم بخرید لباسهای سال قبلو استفاده نکردن همش تعطیل بودن ازکجا بیارم۲۰۰پول لباس بدم برید اینم شد مدیریت بااین مملکت چرخوندنتون
سلام وقتی میگین جا های وضعیت سفید کلاس ها حضوری باشه خب با باز شدن مدارس جا های سفید هم قرمز میشن دیگه
دروغ میگن والا ما رفتیم ۲۸۰ پول فرم دادیم اولن سایز زدن بعد توشهریور میدن
کوچلو بابا فرهادی.
انگار یادتون رفته کرونا توی ایران با دو نفر شروع شد من که بچم رو نمیزارم
خواهش میکنم یه فکر درستی بکنید
ما درس رو حضوری متوجه نمیشم از پشت گوشی چجوری بفهمیم آخه واقعاً کار سختیه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به خدا نری مدرسه و یک سال عقب بمونی بهتره تا آخر عمره اثر بیماری تو وجودت باشه قدر تن سالم را بدون .حالا این همه درس بخونی آخر تا پارتی نداشته باشی مهندس اسنپ میشی اخرش
من که نمی روم مدرسه گور پدر مدرسه
باتشکر از سایت تابناک
باتوجه به شرایط و امکانات کشوری و در نظرداشتن سطح استاندارد زندگی و پیشرفت لحظه ای علم و سهولت انتقال اطلاعات و تجربیات در فضای مجازی وباتوجه به زیرساخت های موجود کشور اساسا دنیا به سوی انتقال علم بصورت مجازی بیشتر از ما در حال حرکت است و اقتضای جهانی ایجاب میکند دراین مسیر همگانی بصورت تدوین شده و کارا حرکت کنیم .لذا دیگر مدرسه و دانشگاه فیزیکی کم کم جایش را به فضای تبادلات مجازی داده و ما در این برهه تاریخی باید همسو با دیگر کشورها بصورت هم افزا قدم برداریم..استاندارد آموزشی مدارس و سطح اختیارات مستقل با نظارت شدید و لحظه ای بدون چشم پوشی و آموزش والدین در همراهی با دانش آموزان و معلم میتواند راه جدید آموزش جهنی را برای ما میسر سازد و مؤلفه های ملی و مذهبی ما نیز در این فضا براساس زمان و مکان بصورت حرفه ای و هوشمند لحاظ گردد.افق دید آموزش تا ده سال دیگر اینست که دیگر از مدارس سنتی خبری نباشد و فرمتهای انتقال اطلاعات آموزشی بصورت متفاوت عرضه گردد..
باسپاس: یوسف کاملی کارشناس حقوقی و اقتصاد سیاسی
سلام لطفا اینقد نگید که مدارس باز نشه خب برای ماهایی که قراره چند وقته دیگ کنکور بدیم اینکه سر کلاس معلم برامون رفع اشکال کنه خیلی بهتره تا اموزش مجازی.
سلام اخه من نمیدونم شما جون مردم ک براتون نهم نیست اصلا حالا افتادین به جون بچه ها هیچ مدیریت درستی ندارین دسته دسته خانواده ها داغ دار شدن به خاطر ندونم کاری شما ها حالا این همه سال مدارس باز بود چه گلی زدین به سر بچه ها ک الان بزنین جون بچه ها از همه چی واجب تره چرا آمار درست از فوتی ها حتی کودکان بیمارستان مفید نمیدین ....
لطفا مدرسه هارو باز نکنید.
توی این وضع کرونا کی بچه شو میفرسته شاید بچه هاشون مریض خاصی باشن چطور بایدبرن
با سلام من دانش اموز پایه نهم هستم و خیلی خوبه که مدرسه ها باز بشه البته اگر خانواده ها بزارن که باز بشه الان شما یه بچه ابتدایی داری ایا اون میتونه با آموزش مجازی درس یاد بگیره مطمعنا نه نمیشه چون واقعا خیلی سخته درس خوندن مجازی
لطفا مدارس را باز کنید این به نفع همه دانش اموزان هستش
بذارید یک چیز رو براتون روشن کنم...
یک دانش آموز دبیرستانی نمیتونه در کلاس های آنلاین درسش رو یاد بگیره...حالا یک دانش آموز دبستانی میتونه آنلاین درس بخونه؟؟؟؟پس کاری که باید بکنید اینه که امسال رو بیخیال شید..به خدااا من راضیم یکسال دیر تر دامپزشک بشم...فقط توروو خداااا تا وقتی که واکسن نیومده مدرسه رو باز نکنین..شما دارید با جون ما دانش آموزا بازی میکنید..درسته که نباید بی سواد بمونیم اماا جونمون از درسمون مهم تره..
با سلام
جناب وزیر ازتون خواهش میکنم ک با جون بچه ها مردم بازی نکنید.
از نظر اکثریت مردم بیسوادی بهتر از جوان مرگ شدن
جوان ها و بچه هامون است. لطفا لطفا لطفاااااا برای یکبار هم ک شده اجازه بدین ک مردم خودشون برای آینده ی بچه های تصمیم بگیرن.
با سلام چ طور میخواهند در ی کلاس کوچک فاصله دو متری بین دانش اموزان حفظ بشه حضوری رفتن دانش اموزان هم به ضرر خانواده دانش اموزان هم جامعه هست تو فصل پاییز ی بچه سرما میخورد بقیه هم میخوردن الان که این ویروس ی جور نیست مدام تغییر میکنه
واقعا
من که بچمو نمیزارم برم از جون بچم سیر نشدم که به طرف مرگ بفرستم هر کی میخواد بفرسته
شمایی که میگی اگر مدرسه باز نشه یه مشت بی سواد وارد جامعه میشه
اولا بچه ی بی سواد بهتره یا بچه ی مرده
فوقش این که یه سال عقب میفته
دوما فکر کردی اونهایی دکترا یا فوق لیسانس دارن
الان سر کار درست و حسابی هستن
نه جانم اونا هم بی کارن
باید آدم باشیم یکم فکر کنیم
یه عمر ملت فدای دولت شد حالا یه بارم دولت فدای ملت نمیشه !!!!!!
اگه این قد فکر بودجه کشور نباشن و یکم به مردم برسن مردمم مجبور نمیشن تو این اوضاع واسه درآوردن یه لقمه نون بیرون برن
سلام . شماهایی که نگران بچه هاتون هستید اجازه ندید برن مدرسه اینکه دست خودتونه ولی خواهشا اسرار هم نکنید که مدرسه ها باز نشن خانم یا اقای محترم با سرنوشت ما دبیرستانیا بازی نکنید لطف کنید اینهمه نگید غیر حضوری باشه .با تشکر
ببینید اونایی که دبستان هستن می تونن با کمک بزگتراشون درس بخونن
اونایی متوسطه ی اول درس های حفظی رو عموما می تونن بخونن می مونه یه ریاضی
اونهایی هم که مثل من متوسطه ی دومن
چهار تا عمو میا قابل خود خانیه ولی چهار درس تخصصی نیاز به معلم داره که من دارم از منابع DVD استفاده میکنم و خیلی عالیه اونهایی که وسعشون می رسه بسم الله اونهایی که نمیرسه امید وارم دولت یه کاری کنه هر چند قیمت نسبت به کلاس خصوصی خیلی کمتره
این یه راهنمایی بود از طرف من ایشالله که سلامت باشید
برای حفظ خود و خانواده مدرسه که سهله کمتر بیرون از خونه برید لطفاااااااا
بچه ابتدای چ میفهمه ک نباید دست ب جیزی بزنه مگه میشه بفرسیم مدرسه
خواهشا خواهشا مدارس را باز کنید اصلا از برنامه شاد وسروش نمیشه مفهوم درس رو فهمید خلاصه من ترم دوم را خراب کردم بخاطر اینکه کرونا اومد اصلا مفهوم درس رو نمیفهمیدم از نظر من مدارس را باز کنید اما پروتکل های بهداشتی هم رعایت شود
امیدوارم این ویروس لعنتی بره
باسلام لطفامدرسه دوره ابتدایی رو باز نکنین چون بچه هادرتوانشون نیست که رعایت بهداشت رو انجام بدن
با سلام حماقته اگر بچه ها رو بفرستیم مدرسه تو این بیماری . مگر خود ما این همه درس خوندیم چی شدیم کارمون هم هیچ ربطی به مدرک تحصیلمون نخورد . فعلا جون بچه هامون برامون مهم باشه بعدا پارتی باید پیدا کنیم تا بره سر کار نه تدریس و خرج الکی .
سلام،چرامکان. یا سامانه ای رو جهت پیگیری ورسیدگی به شکایات مردم مربوط یه سرویس مدارس معرفی نمی کنید
چرادرسال تحصیلی 98-99درابتدای کار مبلغ کل سرویس گرفتن ولی 10روز سرویس سرویسی وجود نداشت ،وبچه ها خودشون می اومدن مدرسه ،به مدرسه اعتراض میکردیم پاس میدادن به شرکت مربوط جهت سرویس ها،به شرکت اعتراض میکردیم پاس میدادن به مدرسه
تازه قیمت بنزین که افزايش یافت نامه افزایش هزینه سرویس هم دادند.
دبستان بیست ودوبهمن منطقه طلاب درشهر مشهد
یعنی مردم تنها دغدغه ای که دارن لباس فرم ،پول ،مادیات هستش و سلامتی بچه‌ها در آخرین اولویت‌ بعضی از اولیا هس ،عزیزان این بیماری شوخی بردار نیست مدرسه ها باز بشه فاجعه‌ ميشه
چ جالب گفتی ناشناس
اگر ابتدایی باز نشد مشکلی نیس اما لطفا مدارس دبیرستان رو باز کنید .. چون درس ها سنگین هستن و واقعا با گوشی نمیشه خوند..
و دوما هم اینکه مدارس به طور کامل شهریه رو میگیرن.. شما چطور پیگیری میکنید که خیلی ها ناراضی هستن
ممنونم بابت اینکه مدرسه را باز کردید
ممنونم بابت اینکه مدرسه را باز کردید
یکسال مدرسه ها رو تعطیل کنند.هیچ اتفاقی نمی افته.
بنده دیگری مباش که خداوند آزادت آفریده است.
اگه قراره مدارس باز نشه واقعا معلوم نیست که این کرونا تا کی ادامه داشته باشه پارسال که بچه ها وافعا افت کردن چون هفته ای یکی دو تا فایل صوتی تو شاد میذاشتن دلشون خوش بود دارن آموزش میدن اگر تو شاد هم آموزش زنده مثل اون چیزی که تو مدرسه با برنامه هفتگی انجام میشد و دروس تکرار میشد باشه اونوقت سطح آموزش خیلی بهتر میشه یعنی همون ساعات آموزشی و نحوه آموزش در مدرسه در شاد به صورت آنلاین انجام بشه نه اینکه معلم دو تا فایل صوتی بفرسته و مدرسه فکر کنه اموزش انجام شده لطفا مسئولین امر اگر میخوان که سطح سواد جامعه افت نکنه باید این کار رو بکنن
در ضمن در مدارس غیر انتفاعی که جمعیت کمتره مثلا ۲۰ نفر میشه دانش آموزان تقسیم بر دو یا سه بشن و هر کسی روی یه نیمکت بشینه و روزی حداقل ۲ تا ۳ ساعت برن مدرسه
قبلش خبر رو ویرایش بکنید لطفا
سلام من به عنوان یک دانش آموز دوره متوسط دوم که سال اول دبیرستان هستم باید حضوری برم و اگر از پایه نرم به آرزویم نمیرسم و کسانیکه دوس ندارند فرزندانشان برن نبرند ولی ما فرزندان اینده رو می سازیم پس کمی تامل کنید
بچه ها یه سال مدرسه نرن هیچی نمیشه لطفا امسال مدرسه ها تعطیل بشه مدرسه رفتن امسال بچه ها مساوی با بازی کردن جونشون
اگه مدرسه هم بخواد باز بشه بنظرم درس علوم ریاضی زبان انگلیسی یا درس های مهمی ک مربوط به رشته هرکسی هس تدریس بشه حضوری درهر صورت ریسک خیلی بزرگیه
سلام خسته نباشید درمورد لباس فرم تورا خدا این رسم رو بردارید من سه تا بچه دارم خدا وکیلی نان شب به زور گیرمون میاد از کجا بیارم برای لباس فرم مدرسه استان فارس شهرستان استهبان چه دخترانه چه پسرانه مارا مجبور به دوختن یا خریدن لباس فرم کردن حالا چه مدرسه باشه چه نباشه لطفا پیگیری کنید با تشکر
سلام اخه بچه ای که داره میره کلاس دوم چی میفهمه از پوشت گوشی باید مدرسه باشه معلم باشه که یاد بگیره باز کنید ولی با پرتکول های بهداشتی
سلام من یک مازندرانی ام.در شرایط امروز کرونا مازندران استان قرمز است.در ضمن اگر لباس فرم سال گذشته اندازه نباشد چه؟ برای من که اندازه ام نیست.
سلام ببخشید پسرمن امسال رفته هفتم لباس فرم بهمون دادن مدرسه ۲۰۰۰۰۰تومان مگه کرونا نیست گفتن لباس فرم اجباریه حتی اگه پشت تلفن باشد باید لباس فرم باشه این چه جور قانونی هست مگه ما خانواده ها رو گنج نشستیم که هربار هزینه بده پول مدرسه ۹۰۰۰۰۰تومان ثبت نام لباس فرم ۲۰۰۰۰۰تومان حتما پول کتاب هم باید بدهیم والا بخدا ما نداریم از کجا بیاریم شوهر من کارگر هست شما فکر ما را نمیکنید فقط به فکر جیب خودتون هستید
واقعا خیلی جالبه
خودتون میگین تو خونه بمونین بیرون نرین
از این ور مدارس رو باز میکنین
؟؟؟؟
میخواین مدرسه رو آنلاین کنید اشکال نداره. حداقل اینترنتا رو ارزون کنید روز به روز داره گرون تر میشه.
خواهش میکنم مدارس رو باز کنید مثل قبل با رعایت بهداشت و تربیت صحیح و اجتماعی بچه ها از همه لحاظ (دست بردارید توروخدا)
انتخابی شود ، هم حضوری باشد و هم غیر حضوری . می بینید که خیلی زود همه روش دوم را انتخاب می کنند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی