بازدید 8517
۱

اطلاعاتی از واکسن کرونا روسیه نداریم

سخنگوی وزارت بهداشت درباره واکسن کرونای روسی، گفت: اگر واکسن کرونای روسیه یا هر واکسن دیگری در سطح جهان موثر باشد و به تایید سازمان جهانی بهداشت نیز برسد، می‌توانیم موضوع را ارزیابی کنیم.
کد خبر: ۹۹۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ 13 August 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر سیما سادات لاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین اطلاعات از واکسن کرونای روسی، گفت: در حال حاضر اطلاعاتی در زمینه واکسن کرونا ساخت روسیه در دست نیست. سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرده که اطلاعات کاملی در این زمینه ندارد و فعلا نمی‌تواند این موضوع را ارزیابی کند.

وی افزود: به هر حال اگر این واکسن یا هر واکسن دیگری در سطح جهان موثر باشد و به تایید سازمان جهانی بهداشت نیز برسد، می‌توانیم موضوع را ارزیابی کنیم.

لاری گفت: دانشمندان و محققان کشورمان نیز در حال تحقیق در زمینه واکسن کرونا هستند و امیدواریم تلاش‌ها در این زمینه اثربخش باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شماکه اطلاعاتی نداریدخودشان هم الا بختکی یه چیزی سرهم کردن نمیدونندچیکارکردن مثل روغن بنفشه وکرونایاب ما‌میخواستنداول باشندولی بعدازمااول هستند ماازآنهااولتریم زیادکسی آنهاراجدی نمیگیره شماهم جدیشون نگیریدفقط از تابناک هم خواهش میکنیم دم و دقیقه مطلبی ازاین واکسن روسی تاتائید ازمراکز معتبر علمی منتشرنکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست